اخذ جواز تأسیس با کمترین قیمت

اخذ جواز تاسیس با کمترین قیمت

اخذ جواز تأسیس-sabteasrejadid.com


اخذ جواز تأسیس با کمترین قیمت نیز توسط کارشناسان ما انجام می گیرد و می توانید در کمترین زمان ممکن، کاملا راحت و آسان، درخواست خود را ثبت کنید و جواز مذکور را دریافت نمایید.

تقریبا تمامی افرادی که شرکتی را راه اندازی می نمایند در صدد این موضوع نیز بر می آیند که برای آن جوازهای مورد نیاز را بگیرند ، این مجوزها علاوه بر این که به کار آن ها اطمینان بیشتری را می دهد

از شرایط خوب و مزایای آن نیز می توانند استفاده نمایند ، دارا بودن این جواز برای صاحبان آن ها نیز مزایایی دارد و می توانند به راحتی از آن مزایا بهره مند شوند ، این مزایا را در ادامه ی همین مطلب برایتان بازگو خواهیم نمود.

جواز تأسیس چیست؟

جواز تأسیس عبارت می باشد از مجوزی که افراد چه حقیقی باشند و چه حقوقی، آن را جهت انجام یک فعالیت تولیدی و یا اقتصادی اخذ می نمایند لازم به ذکر است تا بدانید که موضوع این جواز باید با موضوع شرکت نیز یکی باشد.

این جواز به دارنده ی آن این اجازه را می دهد که در یکی از شهرک های صنعتی که تمایل بیشتری دارد، به تولید محصولی مشغول شود که در همان جواز مذکور ذکر گردیده است.

جواز مربوط به صنایع با توجه به نوع محصولات باید از ارگان های خاصی مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا وزارت جهاد کشاورزی یا سایر ارگان های مربوطه اخذ شود.

شایان ذکر است برای تولید یک سری محصولات که به مسائل بهداشتی و پزشکی مرتبط می باشند مانند نخ جراحی و امثالهم، لازم است که قبل از انجام هر کاری ابتدا از وزارت بهداشت، مجوز بگیرد.

برای گرفتن یک جواز باید کالاهایی را معرفی کرد و درخواست صدور جواز برایشان را داشته باشیم که با هم سنخیت داشته باشند، مثلا نمی شود مواد غذایی با لوازم پزشکی در یک جواز قرار بگیرند.

سنخیت میان نوع محصولات بسیار مهم می باشد و در این صورت اگر فرد شرایطش را داشته باشد می تواند برای هردو نوع محصول درخواست جواز نماید.

جواز هم مانند خیلی موارد دیگر، مستلزم پرداخت هزینه هایی می باشد که می توان گفت هزینه ی مجوز بستگی به نوع طرحی که فرد ارائه می دهد و مرجع صادرکننده ی آن و همچنین زمان صرف شده بابت آن دارد.

میزان حق الزحمه ای که ثبت شرکت ها برای اخذ جواز تأسیس از افراد دریافت می نمایند در طرح های مختلف، متفاوت می باشد و به نوع آن طرح نیز بستگی دارد.

اخذ جواز تاسیس با کمترین قیمت

به طور متوسط می توان بیان کرد که مدت زمان اخذ جواز تأسیس چیزی در حدود 14 روز و یا مدت 2 هفته می باشد.

بعد از این که جواز صادر گردید، می توان نسبت به اخذ پروانه ی بهره برداری اقدامات لازم را انجام داد.

پس مورد بالا به این معنی می باشد که قبل از صدور پروانه حتما باید جواز تأسیس را دریافت کرده باشید.

جواز تأسیس رامی توان ابطال نمود و این کار باید با درخواست شخصی که به نامش صادر گردیده است انجام شود و یا مدت زمان قانونی جواز منقضی شود و خودش از درجه ی اعتبار ساقط گردد.

در این حالت فرد دیگر در جهت تمدید آن اقدامی انجام نمی دهد و آن خود به خود باطل می گردد.

شما می توانید همین حالا برای دریافت جواز تأسیس به یکی از شرکت های ثبتی مراجعه نموده و با ارائه ی مدارک لازم به آن ها و ثبت درخواست خود مبنی بر دریافت جواز تاسیس، در انتظار صدور این مجوز با مزایای عالی باشید.

تفکر درباره ی دارا بودن حتی یکی از مزایای این مجوز نیز سبب می شود تا افراد در جهت دریافت آن اقدام نمایند.

چگونه مجوز تأسیس بگیرم؟

یکی از روش های دریافت جواز تأسیس این است که به شیوه ی اینترنتی اقدام نماییم.

مراحل صدور جواز به روش اینترنتی عبارت است از موارد ذیل:

  • ثبت نام فرد جهت دریافت نام کاربری و کلمه ی عبور
  • تکمیل فرم درخواستی که در سایت موجود می باشد.
  • مشخص نمودن موضوع انجام کارهای صدور جواز
  • تکمیل کردن مدارک لازم و ارائه و تحویل آن به مرجع مذکور
  • انجام مراحل ثبت نام به صورت اولیه و پیگیری کارهای اداری آن

تمامی مراحل فوق را فرد میتواند خودش اقدام نماید و یا اگر به هر دلیلی شرایطش را ندارد می تواند کار خودش را به شرکت هایی که انجام این عمیلات را برعهده دارند، بسپارد.

در این صورت کاملا این اطمینان را دارد که کارش انجام خواهد شد و دغدغه ای از این بابت نخواهد داشت و می داند که اگر در حین پروسه ی اداری نیز به مشکل بخورند، افرادی که در حال پیگیری آن هستند آن قدر اطلاعات کافی دارند که می توانند به راحتی آن را حل نمایند.

در حالت کلی مراحل اخذ جواز تاسیس را می توان به شکل زیر بیان نمود:

  1. ثبت نام در سایت و دریافت نام کاربری و رمز عبور مربوطه
  2. تنظیم کردن طرح توجیهی و مشخص جهت ارائه به اداره ی مذکور
  3. انجام دادن و دریافت استعلامات مختلف از سازمان و اداره ی محیط زیست
  4. رفع نواقصی که احتمال دارد در مدارک وجود داشته باشد پس از تاییدهای نهایی
  5. مراجعه به سازمان مذکور و دریافت مجوز

پس از طی کردن تمام مراحل فوق باید منتظر ماند تا ثبت نام فرد توسط کارشناس سازمان بررسی و بازبینی شود و در صورتی که عدم نقص اطلاعاتی که در سیستم وارد شده است، تایید شود، صدور جواز انجام می گیرد.

همان طور که متوجه شدید می توان انجام تمامی مراحل فوق را به افراد کاردان در همین رشته و تخصص بسپارید تا امور را به راحتی در دست گرفته و جوازتان را به شما تحویل بدهند.

اخذ جواز تاسیس با کمترین قیمت

اخذ جواز تأسیس با کمترین قیمت در عصر جدید

اخذ مجوز تأسیس برای افراد حقیقی و حقوقی نیز مزایایی به همراه دارد تا آن ها را به سمت دریافت این مجوز سوق دهند.

هرچند که باید اعلام نمود دریافت این جواز اجباری می باشد اما خب برای آن مزایایی هم در نظر گرفته اند.

این مزایا عبارت می باشند از موارد زیر:

  • اختصاص یافتن زمین صنعتی در یکی از شهرک های صنعتی با نرخ های مصوب دولت آن هم با شرایط خاص و پرداخت های اقساطی به صرفه و راحت.
  • دارا بودن این مجوز سبب می شودکه فرد بتواند برند محصولات خود را به زبان فارسی در اداره ثبت علائم تجاری ثبت نماید.
  • سبب می شود تا بتواند در نمایشگاه های تجاری داخلی و بین المللی شرکت نماید و شرکت و مجموعه ی خود را به همراه محصولات تولیدی اش در معرض نمایش قرار دهد.
  • امکان دریافت وام و یا تسهیلاتی که دولت برای افراد در نظر می گیرد با سود تولیدی و حتی تنفس تا دو سال برای بازپرداخت با دوره ی طولانی مدت نیز وجود دارد.
  • نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای کرد این است که در حال حاضر تا فاصله ی 120 کیلومتری تهران، هیچ گونه جوازی صادر نمی گردد.

چه شرایطی برای اخذ جواز نیاز است؟

به طور کلی اخذ هر مجوزی مستلزم دارا بودن شرایطی برای افراد می باشد که باید آن ها را نیز رعایت نمایند.
مراحلی نظیر ارائه ی گواهی عدم سو سابقه و اعتیاد، اخذ مجوزهای لازم از شهرداری و وزارت دارایی و همچنین تایید صلاحیت شخصی و مکانی از سمت اداره ی نظارت بر اماکن عمومی را دارا می باشد.
از شروط عمومی برای متقاضیانی که درخواست صدور جواز تاسیس داده اند می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. دارا بودن حداقل 18 سال سن تمام برای افراد حقیقی
  2. دارا بودن تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران
  3. داشتن کارت پایان خدمت و معاف از خدمت برای آقایان

شرایطی که در بالا نام بردیم از جمله شرایط عمومی هستند که همه باید آن ها را رعایت نمایند ، جواز تاسیس را به دو صورت حقیقی و حقوقی صادر می نمایند.

هریک از دو صورت فوق دارای مدارک خاصی می باشد و باید بر اساس آن مدارک را تنظیم نمود و به اداره ی مربوطه تحویل داد.

برای اخذ جواز تأسیس با کمترین قیمت نیز می توانید با موسسه ی ما تماس گرفته و یا به شکل حضوری در صورتی که تمایل داشته باشید، مراجعه نمایید تا اقدامات لازم انجام گیرد.

تفاوت جواز تأسیس حقیقی و حقوقی

تفاوت این دو نوع جواز حقیقی و حقوقی بیشتر در نوع مدارک آن ها می باشد.

برای افراد حقیقی مدارکی همچون موارد ذیل الزامی می باشد:

  1. کپی تمامی مدارک هویتی افراد مانند شناسنامه و کارت ملی و پایان خدمت که مورد آخر برای آقایان می باشد.
  2. ارائه ی کد پستی محل سکونت و یا محل اقامت دائم فرد و شماره تماس های وی و همچنین آدرس محل اقامت دائمی که فرد در آن جا می باشد.
  3. لیست کالاهایی که فرد درخواست صدور جواز برایشان را دارد.

برای اشخاص حقوقی نیز مدارک مشخصی مورد نیاز می باشد که می توان این گونه به آن ها اشاره نمود:

  • ارائه ی کپی شناسنامه و کارت ملی مدیر عامل به همراه کارت پایان خدمت مدیر جهت احراز هویت وی
  • ارائه ی لیست کالاهای درخواستی برای تولید
  • تحویل لیست شهرک های صنعتی که فرد تمایل به حضور در آن جا دارد.
  • آگهی تاسیس و ارائه ی آخرین تغییرات ثبت شرکت ها به همراه آدرس آن ها
  • مهر شرکت
  • ثبت واژه و لغت تولید در موضوع فعالیت شرکت

مدارکی که در بالا به آن ها اشاره نمودیم از جمله مدارک اصلی می باشد که باید برای صدور جواز آن ها آماده و به اداره ی مربوطه تحویل داد.

یکی دیگر از تفاوت هایی که می توان بین شخص حقیقی وحقوقی نام برد این است که اگر فرد بخواهد وامی را با مبلغ بالای یک میلیارد تومن دریافت نماید، برای اخذ مجوز آن اگر جواز شخص حقوقی باشد خیلی بهتر است و زودتر به وی پاسخ خواهند داد.

بنابراین می توان گفت در این صورت که اشخاص حقوقی برای دریافت وام های کلان اقدام نمایند، بانک ها بهتر ترتیب اثر می دهند و شرایط راحت تر طی خواهد شد.

اخذ جواز تاسیس با کمترین قیمت

خدمات اخذ جواز تأسیس با کمترین قیمت

برای اخذ مجوز تأسیس با کمترین قیمت نیز لازم است تا در حالت کلی با پروسه ی انجام این کار آشنا شوید ، هرچقدر میزان آشنایی شما با انجام مراحل اداری بیشتر باشد، شما راحت تر می توانید نسبت به هر مورد از کارهایتان تصمیماتی را اخذ نمایید.

در این میان دو نوع هزینه در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها مربوط می شود به انجام مراحل اداری و هزینه های مربوط به آن که از طرف سازمان ها و اداره های رسیدگی کننده دریافت می شوند.

هزینه های بالا را نمی توان کم و زیاد کرد و کاملا بر اساس قوانینی که خودشان دارند، دریافت می کنند ، یک هزینه هم مربوط می شود به واسپاری کار و امر خودتان به شرکت های ثبتی که آن ها در قبال دریافت جواز و انجام مراحل اداری از شما دریافت می کنند ، این مبالغ ممکن است از یک شرکت به شرکتی دیگر متفاوت باشد.

همچنین این را نیز می توان بیان نمود که دریافت های شرکت های مختلف از یک منطقه به منطقه ی دیگر و حتی از یک شهر به شهری دیگر متفاوت می باشد.

شایان ذکر است که شرکت ها می توانند امورات شما را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند و جواز را در سریع ترین زمان با کمترین هزینه، به شما تحویل دهند.

همان طور که متوجه شدید اخذ جواز تأسیس مراحلی دارد که آن ها باید طی شوند تا اداره ی مذکور مطمئن شود که شما صلاحیت دارا بودن این جواز را دارید و سپس مراحل صدور آن را طی نماید.

در صورتی که نقص مدارک برای شما صادر شود این امکان را دارید که برای تکمیل آن اقدام نمایید و سپس مدارک و درخواستتان را کارشناس اداره بازبینی می نماید و یا تایید می کند یا دوباره اعلام نقص می نماید.

با توجه به موارد فوق است که می گوییم بهتر است کار خود را به کاردانش بسپارید تا درگیر این موارد و مسائل نشوید و کارتان سر موقع انجام گیرد و جوازتان صادر گردد.

برای اخذ جواز تأسیس با کمترین قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید تا علاوه بر ارائه ی مشاوره ی لازم به شما، در مورد مدارکی که باید در شروع کار با خودتان همراه داشته باشید نیز اطلاع رسانی نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *