اخذ جواز تأسیس استخراج بیت کوین

دریافت مجوز بیت کوین

 

جواز تأسیس استخراج بیت کوین را می توانید با کمک و مشاوره از شرکت ثبت عصر جدید و در کوتاهترین زمان ممکن و به راحتی دریافت نمایید. این اقدامات را نیز از طریق آنلاین هم می توانید به ثبت برسانید.
تا چند ماه گذشته، استخراج بیت کوین و ارزهای دیجیتال به نوعی فعالیتی غیر قانونی و قاچاق به حساب می آمد، اما از آخر آبان سال 98 تولید و استخراج بیت کوین و همچنین سایر رمزارزها، یک نوع فعالیت کاملا قانونی به شمار می آید.
افرادی که تا قبل از تاریخ اعلام شده، در حوزه ی استخراج بیت کوین و سایر رمزارزها فعالیت خاصی داشته اند، مهم می باشد که ظرف مدت یک ماهی که تعیین شده است، موظف بوده که به ثبت دستگاه های ماینری که دارند اقدام کنند تا بتوانند برای ادامه ی فعالیت های خودشان، جواز لازم را اخذ نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی بیت کوین، این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید تا اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیارتان قرار بدهیم.

بیت کوین چیست؟

احتمالا تاکنون چیزهایی را درباره ی بیت کوین شنیده اید و یا اینکه حتی شده است دلتان بخواهد که خودتان هم از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید.
حال می خواهیم بیت کوین را توضیح دهیم تا کاملا در جریان باشید که این چیزی که امروزه همگی در مورد آن صحبت می کنند، چیست.
بیت کوین یک نوع ارز مجازی می باشد که در واقع شهرت و شکوفایی آن می رسد به اوایل سال 2018 که قیمت آن به سیزده هزار دلار افزایش پیدا کرد.
بیت کوین را در حالت کلی می توان یک ترکیب از خلاقیت و دور زدن و پشت سر گذاشتن موانع قانونی و کنار زدن واسطه ها در امور مالی و بانکی مختلفی دانست که مهم ترین کاری که می کرد این بود که تراکنش های مالی را در سطح بین المللی مقدور می ساخت.
دقیقا به همین دلایل است که توانست به راحتی و بدون هیچ دردسری، در مدت کوتاه ظهورش، توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرده باشد.
بیت کوین را می توان خطوطی از رمزهای رایانه ای دانست که ارزش پولی دارند.
این خطوط رمز با استفاده از رایانه های بسیار قوی و مصرف انرژی برق فوق العاده قوی مورد تولید قرار می گیرند و به این ها ارز دیجیتال هم می گویند.
این ارزها را شکلی از پول های دیجیتالی می دانند که با استفاده از محاسبات ریاضی بسیار پیچیده خلق می گردند.
نکته ی بسیار مهمی در مورد بیت کوین و ارزهای مشابه آن وجود دارد، نبودن نظارت های مرکزی بر آن ها می باشد.
به عبارت بهتری که می توانیم این مورد را بیان کنیم که هیچ دولت، نهاد و یا ارگان خاصی بر این ارزها نظارتی ندارد و تمامی افراد روی این ارزها در بستر شبکه ای کاملا آزاد، بدون سانسور و مانع فعالیت می کنند.
در این زمان دولت های گوناگون هیچ اطلاعی ندارند که در برابر این نوع ارزها باید چه رفتاری نشان دهند و چه واکنشی داشته باشند، برخی از این دولت ها نسبت به حذف و ممنوعیت آن تلاش می نمایند و در این میان برخی دیگر سعی می کنند تا بیت کوین و هم تایانش را بهتر درک کنند تا بتوانند با شناخت بهتر از ویژگی ها و ظرفیت هایی که دارد، نهایت استفاده را ببرند.
حال که با مفهوم اصلی بیت کوین آشنا شدید، بیایید کمی درباره ی شرایط دیگر آن هم توضیحاتی بدهیم تا راحت تر بتوانید با مفهوم اصلی این نوع ارز آشنا شوید.

جواز تأسیس استخراج بیت کوین

دریافت مجوز استخراج بیت کوین و ارز دیجیتال در ۴ گام

برای این که اطلاعاتی در زمینه ی دریافت مجوزهای لازم برای استخراج بیت کوین و ارز دیجیتال داشته باشید لازم است این متن را کامل مورد مطالعه قرار دهید.
ما این دریافت مجوز را در 4 گام به شما شرح می دهیم تا کاملا بر تمامی شرایط واقف شوید.
اولین گام برای دریافت مجوز این است که وارد وبسایت بهین یاب بشوید و گزینه ای که مربوط به صدور جواز تأسیس رمزارزها هستند را انتخاب نمایید.
شما در این مرحله نام کاربری و رمز عبوری که دریافت نموده اید را وارد کرده و محل استخراج رمزارزها، ظرفیت پردازش ماینرهایی که در اختیار دارد و نوع و میزان سرمایه گذاری را مشخص نمایید.
در دومین گام نیز باید مشخصات عمومی را وارد نمایید.
اطلاعاتی مانند مشخصات زمین، هزینه های تقریبی سالانه که برای آب، برق، نفت وگاز را به عنوان متقاضی اعلام نماید.
در گام سوم شما می بایست مشخصات سرمایه گذاری را مشخص کنید، در واقع در این مرحله نام دستگاه را وارد می کنید و تعداد ماینرهایی که مورد نیازتان است، قیمتی که هر دستگاه دارد و حقوق گمرکی باید درج گردد.
گام آخری که باید طی کنید، نحوه ی اجرا می باشد.
در این مرحله شما باید مدت اجرای طرح را پیش بینی کنید که تمامی این موارد را متقاضی باید به صورت تقریبی اعلام کنند.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که مختص کامل کارتان مشخص است، باکس های خالی را می توانید به راحتی پر نمایید و در زمانی کمتر از سه ساعت، مجوزهای لازم را دریافت کنید.
در حالت عادی بخواهیم صحبت کنیم این است که برخی نهایت تا 4 روز منتظر دریافت مجوز باقی مانده اند.
در این میان افرادی هم هستند که نمی توانند به سوال ها پاسخ درستی بدهند و یا این که آن ها را ناقص پر می کنند و جواب می دهند که در این حالت اصلا هیچ گونه پاسخی دریافت نمی کنند.

از کجا خدمات صدور مجوز استخراج بیت کوین بگیرم؟

شما اگر در دسته ی افرادی هستید که برای انجام این کار می خواهید اقدامات لازم را انجام بدهید و نمی دانید باید چه مدارکی را آماده کنید و در وبسایت مورد ثبت قرار بدهید، لازم است تا با موسسه ای ثبتی ارتباط برقرار نمایید تا تمامی گام های این فعالیت را برایتان شرح بدهند.
کارشناسان هر مجموعه ی ثبتی تمام مواردی که لازم است شما در جریان آن باشید به شما مشاوره می دهند و پس از آن اگر خودتان تمایل به انجام این فعالیت داشته باشید، شما را در جهت دریافت آن جوازهای لازم یاری می دهند.
اگر هم تمایل به این موضوع داشته باشید که شرکت ثبتی کار شما را انجام بدهد و در نهایت مجوزهای لازم را به شما تحویل بدهد، می توانید با ارائه ی مدارک مورد نیاز این کار، به کارشناسان آن مجموعه، درخواست خودتان را ثبت کنید و منتظر بمانید تا جواز برای شما صادر گردد.

جواز تأسیس استخراج بیت کوین

سایت ثبت عصر جدید پیشرو در ثبت شرکت بین کوین

یکی از این مجموعه هایی که پیشتر درباره ی آن صحبت کردیم شرکت ثبت عصر جدید می باشد که توانسته است با استفاده از پرسنلی کاملا مجرب و توانا در زمینه ی ثبت شرکت های بیت کوین، رزومه ای قوی و پربار از خودشان بر جای گذاشته باشد.
این شرکت کاملا در ثبت شرکت های بیت کوینی پیشرو می باشد و همین مورد عاملی است برای این که بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی مجوزهای استخراج بیت کوین را دریافت نمایند.
تمامی شرکت های ثبتی در حال حاضر تمایل دارند که بر اساس پیشرفت علم و تکنولوژی پیش بروند، یکی از این شرکت ها هم شرکت ثبت عصر جدید می باشد که دارای وبسایت کامل و جامعی است.
این وبسایت علاوه بر این که شرکت را مورد معرفی قرار می دهد، اطلاعاتی نیز در مورد انواع ثبتی ها در اختیار شما می گذارد که با استفاده از آن ها می توانید بسیاری از کارهایتان را به خوبی انجام بدهید.
در این وبسایت از طریق تماس با ثبت عصر جدید می توانید به راحتی با کارشناسان مجموعه در ارتباط قرار بگیرید و هرگونه سوال یا موردی که برایتان پیش آمده است را رفع و رجوع کنید.
و یا این که از طریق مراجعه ی حضوری به شرکت ثبت عصر جدید، تمامی اطلاعات را با افراد و پرسنل آن مجموعه بررسی نمایید و آن افراد به شما تمامی مواردی که باید رعایت شوند را گوشزد می کنند.
نکته ای که باید بسیار رعایت نمایید این است که در شرایط حال و با توجه به موقعیت فعلی، لازم است تمامی افراد نکات بهداشتی را رعایت کنند، زیرا ویروسی که به سرعت در حال گسترش در دنیا می باشد باید هرچه زودتر توسط خود ما انسان ها ریشه کن شود.
به همین دلیل استفاده از سایت شرکت ثبت عصر جدید بسیار پر فایده است و در عین این که زودتر و راحت تر به نتیجه ی دلخواه خودتان می رسید، از این که ارتباطاتتان با استفاده از این روش کاهش پیدا می کند می توانید کمک زیادی به قطع این زنجیره کنید.
بنابراین این پیشرفت علم و تکنولوژی کمک زیادی به تمامی موارد زندگی افراد می کند.
جواز تأسیس استخراج بیت کوین را می توانید با استفاده از کمک ها و مشاوره های شرکت ثبت عصر جدید دریافت نمایید و به راحتی مشغول به کار و فعالیتی در این زمینه شوید.

کمترین هزینه صدور مجوز استخراج بیت کوین

اگر بخواهیم درباره ی صدور مجوزهای لازم برای استخراج بیت کوین صحبت کنیم و هزینه هایی که در پی دارد می توانیم یکی از این هزینه ها را به این مواردی که در زیر بیان می کنیم نسبت بدهیم.
هزینه ی صدور مجوز استخراج بیت کوین را می توان به میزان نیم در هزار سرمایه ی ثابت طرح که در جواز تأسیس مندرج شده است و حداکثر آن را چیزی معادل با یکصد هزار تومان در کنار ده هزار تومان بابت حق تمبری که باید پرداخت شود، دانست.
هزینه ای نیز بابت صدور پروانه ی بهره برداری وجود دارد که معادل پنج هزار تومان در کنار ده هزار تومانی است که بابت حق تمبر پرداخت می شوند.
تمامی این مجوزها به صورت دوره ای صادر می شوند و در زمان های خاصی قابلیت استفاده دارند و اگر بخواهیم در زمان اضافه تر از آن ها بهره مند شویم لازم است تا آن ها را تمدید کنیم.
هزینه ی هر دوره ای که باید جواز تأسیس را به همراه پروانه ی بهره برداری تمدید نماییم هزار تومان است که در کنار آن مبلغ پنج هزار تومان هم بابت حق تمبر پرداخت می نماییم.
برای این دستورالعمل ها نیز ناظرهایی تعیین شده اند که حسن اجرای آن ها را نیز بررسی نمایند که این مورد نیز بر عهده ی معاونت های طرح و برنامه و امور صنایع می باشد.
هرگونه تغییری که قرار باشد در مفاد این دستورالعمل به وجود بیاید باید با تأیید یک کارگروهی که از نماینده های معاونت های مراکز ذیربط مرکز نوسازی و تحول اداری به همراه امضای مقام عالی وزارت، مورد اعمال قرار بگیرد.

جواز تأسیس استخراج بیت کوین

خدمات اخذ جواز تأسیس در کمترین زمان ممکن

برای دریافت خدمات اخذ جواز تأسیس در کمترین زمان ممکن لازم است تا قبل از هر کاری و اقدامی، اطلاعاتی را درباره ی بیت کوین و شرایطش به دست بیاورید تا اگر نیاز به پاسخی در مورد سوالاتتان داشتید، بدون هیچ مشکلی بدانید که ایراد از کجا می باشد.
بنابراین قدم اول این است که اطلاعات خود را در زمینه ی بیت کوین و ارزهای دیجیتال کامل نمایید و سپس در صورت لزوم از شرکت های ثبتی در این زمینه کمک بگیرید.
خوبی سپردن کار خود به این شرکت های ثبتی این است که با خیال راحت و بدون هیچ گونه دغدغه ای به کارهای جانبی آن می پردازید و این اطمینان را دارید که آن شرکت ها فعالیت و کار شما را بر عهده گرفته اند و آن را به اتمام می رسانند.
برای دریافت این خدمات شما می توانید با شرکت ثبت عصر جدید ارتباط برقرار کرده و به راحتی تمامی ثبتی هایی که در زمینه های مختلف به آن ها و مجوزهایشان نیاز دارید را به آن شرکت بسپارید.
همچنین از طریق تماس با ثبت عصر جدید می توانید راحت تر از روش حضوری با کارشناسان آن مجموعه ارتباط لازم را برقرار کرده و تمامی مواردی که در رابطه با کارتان وجود دارد را از آن ها سوال بفرمایید.
شرکت ثبت عصر جدید نیز در دریافت جواز تأسیس استخراج بیت کوین در کنار شما هم می تواند مشاور باشد هم کل کار را بر عهده بگیرد.
بنابراین راحت ترین راه، سپردن دریافت جواز تأسیس به این شرکت های ثبتی می باشد تا در دریافت آن به هیچ نوع مشکلی بر نخورید و به راحتی به خواسته تان برسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *