ثبت شرکت آرایشی بهداشتی

ثبت شرکت آرایشی بهداشتی

ثبت شرکت آرایشی بهداشتی-09129586944-zabteasrejadid



ثبت شرکت آرایشی بهداشتی

(cosmetic) شامل تمامی فراورده های آرایشی از جمله پودرها ، کرم ها ، رژلب ، لوازم آرایشی چشم و… می باشد. همچنین تمامی فراورده های بهداشتی که شامل شامپو ، صابون ، پاک کننده و… می باشد. همانطور که میدانید بسیاری از افراد برای آراستن و تمیزی ، مو ، صورت و تمامی اعضای بدن از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنند. به این خاطر افراد با هدف کسب و افزایش سرمایه تصمیم به سرمایه گذاری در این زمینه و ثبت شرکت ارایشی بهداشتی می گیرند.

افرادی که برای شروع فعالیت خود مجوز های مربوطه را دریافت کرده و به ثبت شرکت مربوط به خدماتشان می پردازند ، و برای شناخت و اطمینان بیشتر مشتریان برندی برای محصولات و خدماتشان طبق مقررات ثبت می کنند ، بنابراین از این طریق می توانند متقاضیان زیادی را برای استفاده از محصولات خود جلب کنند.

محصولات زیبایی پوست صورت: انواع کرم پودر ، رژلب ، آرایش چشم ، رژگونه ، مداد آرایشی و…

محصولات مراقبت از پوست و بدن: صابون ها ، مرطوب کننده ها ، تونرها و شاداب کننده ها ، کرم ضدآفتاب ، کرم لایه بردار پوستی ، انواع خمیر دندان ، ضد تعریق ، عطرها و دئودورانت ها

محصولات زیبایی و مراقبت از مو: شامپو ، نرم کننده و حالت دهنده مو ، اسپری و ژل مو ، رنگ مو ، دکلره مو

ثبت شرکت های آرایشی و بهداشتی عموما به دو صورت زیر ثبت می شوند که اطلاعات آن به طور کامل و جامع گفته شده است.

ثبت شرکت آرایشی بهداشتی سهامی خاص

ثبت شرکت ارایشی بهداشتی سهامی خاص عموما برای فعالیت های بازرگانی ، خرید و فروش ، تولیدی و… در نظر گرفته میشود. شرکت های سهامی خاص از حداقل 3 نفر سهامدار و ٢ نفر بازرس اصلی و علی البدل تشکیل شده که امکان افزایش تعداد نفرات سهامداران وجود دارد ولی تعداد بازرسان ثابت است. کار بازرس نظارت بر امور کارکرد مالی شرکت و گزارش آن می باشد. قابل ذکر است که تاریخ فعالیت هیئت مدیره شرکت هر دو سال و بازرسان هرساله باید تعویض و یا تمدید گردد. توجه داشته باشید که بازرسان نباید هیچگونه تشابه فامیلی با سهامداران داشته باشد.

نام شرکت باید حداقل ٣ سیلاب داشته باشد. و بهت است حداقل ۵ نام بر اساس الویت انتخاب شود.
این 5 نام به کارشناس سامانه ارجاع داده میشود و او بر اساس الویت اسامی ، نامی را به عنوان نام اصلی شرکت انتخاب میکند.

تمام سرمایه شرکت سهامی خاص فقط توسط موسسان شرکت تامین می شود. که در آغاز امر ۳۵ % از سرمایه باید در حساب شرکت سپرده گذاری شود.
سرمایه اولیه در شرکت سهامی خاص بر حسب تعداد سهام است و تعداد آن ١٠٠٠ سهم می باشد.
این هزار سهم بین اعضا تقسیم می شود. برای مثال: بین 5 سهامدار ، 200 سهم تقسیم میشود. (البته اجباری در مساوی بودن سهم ها نیست).

مدارک لازم جهت ثبت شرکت سهامی خاص

کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضا

گواهی عدم سو پیشینه اعضا

حتما بخوانید

ثبت شرکت آرایشی بهداشتی با مسئولیت محدود

این نوع شرکت ها برای فعالیت های محدود و بنگاه های کوچک اقتصادی مناسب هستند. ساده ترین نوع شرکت در نظام ثبتی ایران ثبت شرکت با مسئولیت محدود است.

شرکت با مسئولیت محدود با وجود حداقل دو نفر که شامل مدیر عامل و هیئت مدیره است ، قابل ثبت است. همچنین مدیران میتوانند مسئولیت به مدت نامحدود داشته باشند و لازم به تمدید آن نیست ، کاملا برخلاف شرکت سهامی خاص. نقل و انتقال سهام شرکت با مسئولیت محدود به گونه ای است که طبق ورود و خروج اعضاء انجام میشود.

اسم شرکت باید حداقل سه سیلاب داشته باشد که هیچکدام از کلماتش اسم عام نباشد. همچنین نام هیچ یک از شرکا نباید داخل اسم شرکت به کار برده شود.

سرمایه اعلامی شرکت با مسئولیت محدود حداقل یک میلیون ریال است. مسئولیت هر یک از سهامداران در رابطه با حق رأی و بدهی های شرکت براساس مقدار سرمایه ای است که در شرکت به میان گذاشته اند. برای مثال ممکن است یکی از شرکا سه میلیون ریال آورده باشد و شریک دیگر شش میلیون ریال.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود

کپی کارت ملی و شناسنامه اعضا

گواهی عدم سو پیشینه اعضا

حداقل سرمایه یک میلیون ریال که به صورت صوری می باشد.

قیمت ثبت شرکت آرایشی بهداشتی

قیمت ثبت شرکت ارایشی و بهداشتی با مسئولیت محدود و یا سهامی خاص ، طبق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیشتر شدن طبقات تغییر میکنند. برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت این نوع شرکت ها از طریق شبکه های اجتماعی و تماس تلفنی همراهتان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *