نزدیکترین دفتر ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی کجاست؟

ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی

ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی -09129586944-ثبت عصر جدید


 

ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی همین حالا با کمترین هزینه ممکن شده است. شرکت هایی که در دفاتر رسمی اقدام به ثبت کرده باشند، در هر شهر دیگری امکان تاسیس شعبه و نمایندگی خواهند داشت.

بالا رفتن هزینه های زندگی، کمیاب شدن شغل و مواردی از این قبیل سبب گردیده تا متقاضا برای ثبت شرکت در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای تجاری و صنعتی افزایش پیدا کند.

شاید با خود بگویید که ثبت شرکت اهمیتی ندارد، پس چرا توصیه می شود که ثبت شرکت ها در دفاتر رسمی انجام شود؟

پاسخ ما به شما این است که ثبت شرکت بسیار مهم می باشد. زیرا اگر بخواهید فعالیت قانونی داشته باشید، بایستی ثبت شرکت را انجام داده تا قادر به انجام امور مربوطه شوید.

شرکت ها انواع مختلفی دارند که هر کدام پروسه امور ثبتی شان با دیگری تفاوت داشته و مدارکی که دفاتر رسمی برای انجام امور ثبتی نیاز دارند، با یکدیگر فرق می کند.

پس ابتدا باید نوع شرکت خود را مشخص کرده تا بتوانید برای ثبت آن در اشرفی اصفهانی و دیگر مناطق تهران که شهری صنعتی و تجاری است، اقدام نمایید.

ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی

چرا ثبت شرکت مهم است؟

در ابتدای متن گفته شد که ثبت شرکت مهم است. اما صحبتی از دلایل مهم بودن آن آورده نشد. برای اینکه این موضوع کامل برایتان روشن شود، لازم است بدانید که چرا ثبت شرکت مهم بوده و دلایل آن چه می باشد.
در زیر، به مهم ترین دلایلی که به ثبت شرکت توصیه می شود، اشاره کرده ایم:

  • اگر می خواهید از تسهیلات بانکی و دولتی استفاده کنید، حتماً بایستی شرکت شما به ثبت رسیده باشد. در غیر این صورت، تسهیلاتی از طرف بانک و دولت به شما تعلق نگرفته و حتی ممکن است این مسئله برایتان مشکل ساز شود.
  • هر شرکتی برای شناخته شدن در بازار جهانی، نیاز به این دارد تا در مناقصه ها و مزایده های مختلفی شرکت نماید. در صورت نداشتن مجوز فعالیت که ناشی از عدم ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها می باشد، امکان این برای شما وجود نخواهد داشت. بی شک موقعیت های زیادی را بابت عدم شرکت در مناقصه ها و مزایده ها از دست خواهید داد.
  • برای اینکه مشتریان بیشتری را به سمت خود کشیده و به عبارتی در بازار جهانی از جایگاه خوبی برخوردار شوید، توصیه می شود ثبت شرکت خود را به صورت قانونی انجام دهید. زیرا اعتبار شرکت هایی که دارای مجوز فعالیت هستند بسیار بیشتر بوده و افراد بیشتری ترغیب می شوند تا به آن ها همکاری نمایند.

شاید فکر کنید که ثبت شرکت زمان بر بوده و سبب هزینه تراشی می شود. اما اینطور نیست و این تفکر به سال های قبل بر می گردد که افراد متقاضی لازم بود خود به تنهایی تمام امور مرتبط با ثبت شرکت را انجام دهند.

این روزها دیگر خبری از انجام امور و مراجعه چندین باره به اداره ثبت شرکت ها نیست و افراد می توانند به دو طریق اقدام به ثبت شرکت کنند:

  1. یکی از طریق ثبت نام و درخواست ثبت شرکت از طریق سایت اداره ثبت شرکت ها
  2. دیگری از طریق مراجعه به دفاتر رسمی ثبت شرکت ها در سطح کشور

این روزها دفاتری در جای جای تهران و دیگر شهرهای کشور تاسیس شده اند که فعالیت آن ها مرتبط با انجام امور ثبتی شرکت ها می باشد. برترین این دفاتر آن است که در کمترین زمان ممکن، ثبت شرکت را با رعایت تمامی قواعد و قوانین انجام می دهد، آیا شما دفتر ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی سراغ دارید که از این ویژگی ها برخوردار باشد؟

آیا بعد از ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی می توان در هر شهری شعبه دیگر تأسیس کرد؟

ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی مزیت های بسیاری دارد که یکی از مهم ترین این مزیت ها، تاسیس شعبه ها و نمایندگی های دیگر در شهرهای مختلف می باشد،بله درست است.

شما تنها کافی است برای ثبت شرکتی در شهری اقدام نمایید. بعد از اینکه مجوز فعالیت شما صادر شد، می توانید در شهرهای دیگر ایران هم اقدام به تاسیس نمایندگی کنید،البته این محدودیت برای شما در نظر گرفته شده که در هر شهر تنها امکان تاسیس یک نمایندگی و شعبه را داشته و واحد مشغول به کار اصلی باید تنها در همان شهر مشغول به فعالیت باشد.

در زیر، از دیگر اموری که بعد از ثبت شرکت به راحتی می توان انجام داد، نام برده ایم:

  • نام را با رعایت شئونات اسلامی می توان تغییر داد.
  • موضوع فعالیت شرکت را می توان تغییر داد.
  • آدرس مکان اولیه را تنها در همان شهر تغییر داد.
  • میزان سرمایه را می توان کاهش یا افزایش داد.
  • تعداد مدیران را می توان تغییر داد.
  • بازرسین دیگری می توان تعیین کرد.
  • ترازنامه سود و زیان سالیانه را می توان تصویب کرد.
  • حق امضاء شرکت را می توان تغییر داد و غیره.

رابطه ثبت شرکت و افزایش سرمایه چیست؟

ثبت شرکت هزینه ای را به خود اختصاص می دهد. یعنی متقاضی که درخواست ثبت شرکت را دارد، بایستی هزینه های مشخصی را بپردازد. برخی از این هزینه ها، تحت تاثیر عواملی هستند که یکی از این عوامل، میزان سرمایه می باشد.

رابطه ثبت شرکت و افزایش سرمایه را می توان اینطور تعریف کرد که هر چه میزان سرمایه افزایش پیدا کند، هزینه مرتبط با ثبت شرکت هم بیشتر خواهد شد.

از دیگر عوامل موثر بر هزینه های تاسیس شرکت، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تعداد افراد و اعضای شرکت
  • میزان حجم موضوع درج شده در اساسنامه و روزنامه رسمی
  • و موارد بسیار دیگری از این قبیل.

هزینه ای که به ثبت شرکت ها اختصاص پیدا می کند، هزینه غیر مشخصی است. البته ناگفته نماند که چون خرید کالا نیست و دریافت خدمات می باشد، هزینه مشخصی برای آن تعیین نشده ،در برخی از دفاتر رسمی ثبت شرکت، لیستی از هزینه ها و تعرفه های ثبت شرکت های مختلف اعلام شده که این هزینه ها برای مدتی اعتبار دارند.

در کل، هزینه هایی که بایستی برای تاسیس شرکت های مختلف پرداخت کنید عبارت است از:

  1. هزینه مشاوره تخصصی با کارشناسان خبره که در برخی از دفاتر ثبت شرکت ها این مشاوره کاملاً رایگان است.
  2. تعیین نام شرکت نیازمند پرداخت هزینه ای است که این هزینه چندان زیاد نمی باشد.
  3. برای جمع آوری مدارک، نیازمند پوشه، کپی مدارک و … خواهید بود که این هزینه ها سر جمع خود مبلغ قابل توجهی می شوند.
  4. حق الوکاله وکیل دادگستری در انجام امور ثبتی بایستی کاملاً در نظر گرفته شود.
  5. حق ثبت شرکت هم هزینه ای حدود 50 هزار تومان به همراه دارد.
  6. هزینه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی با توجه به تعداد کلمات و حروفی که منتشر شده تعیین می شود.
  7. نوع روزنامه ای که آگهی ثبت شرکت در آن منتشر می شود، تغییر هزینه ها را به همراه خواهد داشت.

بی شک کسانیکه متقاضی ثبت شرکت دراشرفی اصفهانی اداره ثبت شرکت ها می باشند، به این فکر می کنند که چه مدت زمانی طول می کشد تا ثبت شرکت انجام شود؟

این سوال جواب مشخصی ندارد ولی می توان به صورت تخمینی بیان کرد که بین 30 تا 45 روز زمان لازم است که ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها انجام پذیرد.

ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی

آشنایی با ثبت شرکت مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص

همانطور که مستحضر هستید، شرکت ها انواع مختلفی دارند که در زیر تمامی آن ها را نام برده ایم:

  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلف سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

در این بخش، قرار است شما را با نحوه ثبت شرکت های مسئولیت محدود و سهامی خاص آشنا کنیم. اول از شرکت های مسئولیت محدود شروع می کنیم.
ثبت شرکت مسئولیت محدود سه دسته شرط دارد:

  1. یکی شرایط ماهوی است.
  2. دیگری شرایط شکلی می باشد.
  3. مسئولیت مدنی و جزایی راجع به تشکیل شرکت، دیگر شروط آن است.

رعایت شرایط ماهوی چهار مرحله دارد. اولین مرحله رضایت و اهلیت شرکا است. دومین مرحله مشخص کردن میزان سرمایه و موضوع شرکت بوده که حداقل سرمایه ای برای این شرکت ها در نظر گرفته نشده است.

مرحله سوم، مشخص کردن تعداد شرکا و سهم الشرکه می باشد که بد نیست بدانید حداقل شرکا بایستی 2 نفر باشند. مرحله چهارم، تعیین کردن نام شرکت و مشخص کردن زمانی است که شرکت قرار است به فعالیت مشغول باشد و اکثراً مدت زمان فعالیت را نامحدود اعلام می دارند.

شرایط شکلی که شرط دوم ثبت شرکت های مسئولیت محدود است، دو مرحله دارد که اولی لزوم تشکیل شرکتنامه و نشر آگهی آن بوده و دیگری وضعیت قراردادهای تنظیمی به حساب شرکت قبل از تشکیل آن می باشد.

وقت آن رسیده که درباره شرکت های سهامی خاص صحبت کنیم. اگر بخواهیم مختصر و مفید درباره تاسیس شرکت سهامی خاص صحبت کنیم، بایستی بگوییم که دارای 7 مرحله کلی است. این مراحل عبارت است از:

  • عقد قرارداد
  • تکمیل مدارک
  • تایید نام شرکت
  • امضای اوراق
  • تشکیل پرونده
  • کارشناسی
  • تحویل اسناد شرکت

قوانینی که در ثبت شرکت های سهامی خاص بایستی رعایت شود را در زیر بیان کردیم:

  1. در نظر گرفتن حداقل سرمایه که در ثبت این شرکت ها برابر با 100 هزار تومان می باشد.
  2. حداقل تعداد مدیران که بایستی 3 نفر باشد.
  3. حداقل تعداد سهامداران که بایستی 3 نفر باشد.
  4. مبلغ اسمی سهام شرکت های سهامی خاص که محدودیتی ندارد.

مشخص کردن نام شرکت برای شرکت های سهامی خاص، مسئولیت محدود و … بسیار حائز اهمیت است. در زیر، قوانینی که برای تاسیس شرکت های سهامی خاص بایستی رعایت کرد را بیان کرده ایم:

  • نام انتخابی بایستی سه سیلابی باشد.
  • هر سیلاب باید معنا دار بوده و در لغت نامه دهخدا به آن اشاره شده باشد.
  • ریشه نام انتخابی باید فارسی بوده و عدد در آن وجود نداشته باشد.
  • قبلاً خود این نام و مشابه آن در اداره ثبت شرکت ها ثبت نشده باشد.
  • نام انتخابی بایستی مطابق با شئونات اسلامی باشد.
  • قبل از اقدام به ثبت شرکت بهتر است که حدود 5 اسم سه سیلابی انتخاب کرده و با در نظر گرفتن اولویت ها آن را وارد سیستم نمایید.

ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی

بهترین دفترثبت شرکت در اشرفی اصفهانی

در شهرهای بزرگ و پرجمعیت، به خصوص شهرهایی که تجاری و صنعتی هستند، انجام امور ثبتی شرکت ها ممکن است با تاخیر انجام شود. اما انجام آن بسیار دقیق بوده و هیچ خللی در آن به وجود نخواهد آمد.
اشرفی اصفهانی، نازی آباد و … که محلات تهران بزرگ هستند، همگی دارای دفاتر رسمی ثبت شرکت بوده و هر یک به نوعی در خدمت متقاضیان ثبت شرکت می باشند.

ما ممکن است افراد در انتخاب این دفاتر رسمی مردد شوند و به دنبال این باشند تا بهترین ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی را بیابند. برای همین، ما در اینجا قرار است ویژگی هایی که یک ثبت شرکت خوب و معتبر دارد را بیان نماییم تا راحت تر بتوانید دفاتر رسمی ثبت شرکت را انتخاب کنید.

دفتر رسمی ثبت شرکتی خوب است که تمام قوانین را در انجام امور ثبتی شرکت رعایت نماید. رعایت قوانین سبب می شود تا ثبت شرکت به بهترین شکل پیش برود.

دفتر رسمی خوب، دفتری است که هزینه های ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی را قبل از انجام امور مربوطه، به صورت لیست وار در اختیار متقاضی قرار داده و وی را با هزینه های مختلف آشنا سازد. زیرا عده ای ممکن است برای اولین بار باشد که اقدام به ثبت شرکت کرده و در رابطه با هزینه های مربوطه آگاهی ندارند.

دفتری خوب است که مدت زمان دقیق ثبت شرکت را به متقاضی اعلام دارد. اگر به دفتری مراجعه کردید که پاسخ دقیقی به سوال شما پیرامون مدت زمان ثبت شرکت نداد، بدانید که نمی توان روی آن دفتر حساب باز کرد.

این ویژگی ها که می توان از روی آن ها به معتبر بودن دفاتر رسمی پی برد کم نیستند و ما در اینجا به بیان همین چند مورد بسنده کردیم ،اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید، توصیه می کنیم که به سایت های آموزشی و خدمت رسانی مربوطه مراجعه نمایید.

این روزها سایت های اینترنتی می توانند منابع اطلاعاتی موثق و خوبی به شمار روند و غافل شدن از آن ها کار درستی نیست.

برای ثبت شرکت در اشرفی اصفهانی میتوانید به دفتر ثبت عصر جدید با کارشناسان و وکلای مجرب مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *