آدرس دفتر ثبت شرکت در جنت آباد کجاست؟

ثبت شرکت در جردن

ثبت شرکت


 

ثبت شرکت در جنت آباد در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد. پس همین حالا به دفاتر رسمی ثبت شرکت در منطقه جنت آباد تهران مراجعه نمایید.

راه اندازی کسب و کارهایی در قالب شرکت، نیازمند رعایت قوانین و مقررات خاصی است که ثبت شرکت هم جزو همین هاست. بد نیست بدانید که ثبت شرکت در قدیم بر عهده خود متقاضی بود. اما این روزها به خاطر افزایش مشغله افراد، شلوغی شهرها، زیاد بودن درخواست ها، زمان گیر بودن پروسه درخواست ثبت شرکت و …، افراد متقاضی انجام امور را به دفاتر رسمی ثبت شرکت می سپارند.

شاید فکر کنید که این روش، یک روش مطمئن نیست. اما اینطور نبوده و تمامی دفاتر رسمی ثبت شرکت در سطح کشور، کارها را به بهترین شکل، در کمترین زمان و مطابق با قوانین تعیین شده انجام می دهند.

برای اینکه پاسخ برخی از سوالات به وجود آمده در رابطه با ثبت شرکت را پیدا کنید، پیشنهاد می شود که ما را در ادامه همراهی نمایید.

ثبت شرکت در جنت آباد

آیا می دانید ثبت شرکت چیست؟

برای اینکه بیشتر در رابطه با ثبت شرکت در جنت آباد اطلاعات کسب کنید، لازم دانستیم به ساده ترین زبان ممکن بگوییم که ثبت شرکت چیست و چه می باشد؟

ثبت شرکت در واقع قرارداد تجاری می باشد که فعالیت در چهارچوب قوانین خاصی را ممکن ساخته و در اصل میان شخصیت های حقیقی و حقوقی بسته می شود.

شاید با خود بگویید که حال عدم انجام ثبت شرکت چه ایرادی دارد؟ آیا ثبت شرکت برای افراد حقیقی و حقوقی چه آثار مهمی به همراه خواهد داشت؟

باید گفت که شرکت ها به منظور انجام فعالیت های گسترده، نیاز به تاییدیه از طرف دولت دارند. در غیر اینصورت، فعالیت آن ها قانونی نخواهد بود و مراجع ذیصلاح با آن ها برخورد جدی کرده و فعالیت آن ها را متوقف خواهند نمود.

آثار مهمی که ثبت شرکت دارد عبارت است از:

  • اعتبار بخشی به شرکت و افزایش میزان تمایل افراد به همکاری با شرکت.
  • مسئول بودن تمامی اعضا نسبت به فعالیت های شرکت.
  • فراهم شدن امکان شرکت در مناقصه ها و مزایده ها.
  • فراهم شدن امکان استفاده از تسهیلات بانکی، دریافت وام و اعتبارات
  • انجام مبادلات تجاری با دیگر کشورها

اما بد نیست بدانید که در کنار این مزایا، معایبی هم برای ثبت شرکت وجود دارد که بد نیست در زیر به بیان چندی از آن ها بپردازیم:

  1. پرداخت مالیات به ناچار
  2. پر کردن دفاتر مالیاتی
  3. پرداخت حقوق و بیمه

البته هر کسی بخواهد قانونی فعالیت کرده و کسب درآمد نماید، ملزم به ثبت شرکت بوده و بایستی تمامی قوانین را آنطور که باید و شاید رعایت نماید.

ثبت شرکت در جنت آباد چقدر زمان می برد؟

تا چند سال اخیر که برای ثبت شرکت نیاز به مراجعه حضوری متقاضی به اداره ثبت شرکت ها و تکمیل مدارک بود، ثبت یک شرکت بسیار زمان می برد. اما این روزها دفاتر رسمی روی کار آمده اند که زمان ثبت شرکت را به حداقل رسانیده و به همین خاطر است که در میان متقاضیان ثبت شرکت، جایگاه خوبی را به دست آورده اند.

نمی توان به طور دقیق، زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت ها را بیان نمود. زیرا شرکت ها دارای انواع مختلفی اند و هر یک مدارک متفاوتی هم نیاز دارند که برای جمع آوری آن ها و انجام امور مربوطه، مدت زمان گوناگونی نیاز است.

اما اگر بخواهیم تخمین بزنیم باید بگوییم که در کمترین حالت ممکن، ثبت شرکت 30 روز زمان برده و در بیشترین حالت ممکن 45 روز، البته باز هم لازم دانستیم بگوییم که این زمان ها متغیر بوده و هیچ گاه نمی توان این زمان را زمان دقیقی دانست که ثبت شرکت به طول می انجامد.

بد نیست در این بخش، به مدارک و اطلاعاتی که برای ثبت شرکت نیاز هست هم بپردازیم. این مدارک و اطلاعات عبارتند از:

  1. کپی مدارک هویتی که شامل شناسنامه و کارت ملی می شود. در کنار آن گواهی عدم سوء پیشینه مدیر عامل و هیئت مدیره هم لازم است.
  2. ارائه نام شرکت که بایستی انتخاب آن با رعایت شان و شئونات اسلامی باشد و از طرفی تکراری نباشد.
  3. اعلام موضوع شرکت که بسته به نوع فعالیت در آن شرکت متفاوت خواهد بود.
  4. آدرس شرکت که حتماً بایستی در محدوده منطقه ثبتی شرکت باشد.
  5. اعلام میزان سرمایه شرکت که در هر شرکتی متفاوت از دیگری بوده و حداقل آن برابر با 100 هزار تومان می باشد.
  6. ارائه لیست اعضای شرکت و سمتی که هر کدام دارند.
  7. ارائه لیست مدیران شرکت از قبیل مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره، نایب رئیس هیئت مدیره و غیره.
  8. مشخص کردن حق امضای شرکت که بسیار حائز اهمیت است.
  9. اعلام مشخصات بازرسین شرکت که نبایستی هم فامیل رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل باشند. البته این مدرک و اطلاعات مخصوص شرکت های سهامی خاص می باشد.

بعد از اینکه مدارک و اطلاعات را به اداره ثبت شرکت ها ارسال کردید، مدت زمان مشخصی طول خواهد کشید که مدارک جدید به دستتان برسد. مدارک دریافتی از اداره ثبت شرکت ها برای هر شرکت مختلفی متفاوت می باشد. در زیر به برخی از مدارک مشترک میان شرکت های مختلف اشاره کرده ایم:

  • آگهی تاسیس
  • روزنامه رسمی و درج سایت رسمی روزنامه رسمی
  • پلمپ دفاتر
  • مهر

ثبت شرکت در جنت آباد

منظور از ثبت شرکت سهامی خاص چیست؟

همانطور که می دانید، شرکت ها انواع مختلفی دارند که برخی خصوصیات و ویژگی ها در هریک از آن ها متفاوت است. در کل می توان شرکت ها را چنین معرفی کرد:

  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

هر کدام از این شرکت ها تعریف خاصی دارند. اما شرکتی که موضوع بحث ما در اینجاست و قرار است پیرامون آن صحبت کنیم، شرکت سهامی خاص می باشد، این شرکت که در زمره شرکت های سهامی قرار می گیرد، سرمایه آن به سهام تبدیل شده و مسئولیتی که بر عهده صاحبان سهام قرار می گیرد، متناسب با مبلغ اسمی سهام آن ها در شرکت است.

در شرکت های سهامی خاص، تمامی سرمایه از طرف موسسین تامین شده و مابین خودشان تقسیم می گردد. این شرکت ها نقطه مقابل شرکت های سهامی عام که سهامداران آن مردم می باشند، قرار می گیرند.

در این متن که صحبت از ثبت شرکت هاست، ممکن است به این فکر کنید که منظور از ثبت شرکت سهامی خاص چه می باشد؟ در زیر، مفصلاً راجع به ثبت شرکت سهامی خاص صحبت کرده ایم.

مثلاً می توان مراحل ثبت شرکت در جنت آباد را برای سهامی خاص را چنین بیان کرد:

  1. شرکت نامه و اساسنامه در دو نسخه به امضای شرکا برسد.
  2. صورتجلسه مجمع عمومی موسس و نام شرکت را تمامی شرکا امضا نمایند.
  3. مدارکی که به امضای شرکا رسیده به همراه گواهی سوء پیشینه به سامانه ثبت شرکت ها ارسال گردد. حتماً این مدارک بایستی با پاکت مخصوص شرکت به اداره ارسال شود.
  4. متقاضی بایستی بعد از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها، شماره پیگیری دریافت نماید.

مراحل ثبت شرکت ها توسط اداره مورد نظر انجام شده و بهتر است توسط وکیل و یا خود متقاضی مرتباً پیگیری شود.

چیزی که در رابطه با ثبت شرکت سهامی خاص ممکن است برای افراد حائز اهمیت باشد، هزینه ای است که بایستی پرداخت نمود. از آنجایی که به دو شیوه کلی می توان برای انجام امور ثبتی شرکت ها اقدام کرد، دو نوع هزینه هم برای آن وجود خواهد داشت:

  1. پیگیری و انجام امور ثبتی شرکت ها از طریق فرد متقاضی که هزینه 350 الی 450 هزار تومانی را به خود اختصاص می دهد.
  2. پیگیری و انجام امور ثبتی شرکت ها توسط وکلا که هزینه ای ما بین 500 تا 900 هزار تومان را به همراه خواهد داشت.

ثبت شرکت در جنت آباد

چقدر هزینه برای ثبت شرکت لازم است؟

در بخش گذشته راجع به هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت ها صحبت شد. برای اینکه بدانید ثبت شرکت چقدر هزینه لازم دارد، بایستی اقدام به کسب اطلاعات زیادی کرده و زمان بسیاری را صرف پرس و جو از دفاتر رسمی نمایید.

اما ما در اینجا، کار را برایتان آسان نموده و عواملی که تاثیرگذار بر هزینه ثبت شرکت ها بوده را بیان می کنیم. البته فاکتورهای بسیاری هم هستند که شاید از دیدگاه اول تاثیرگذار بر هزینه ثبت شرکت در جنت آباد به حساب بیایند اما در اصل تاثیر چندانی در نوسان و تغییر هزینه ها نخواهند داشت.

ممکن است بر این باور باشید که نوع شرکت تاثیر بسیاری بر روی هزینه ثبت شرکت ها دارد. در صورتیکه اینطور نیست و نوع شرکت یکی از عوامل کم تاثیر بر نوسان و تغییر هزینه های ثبت شرکت در جنت آباد می باشد، اما در مقابل، میزان سرمایه ای است که برای ثبت شرکت در نظر گرفته اید. هر چقدر سرمایه مصرفی شما در ثبت شرکت بیشتر باشد، هزینه ثبت شرکت در جنت آباد هم افزایش پیدا خواهد کرد.

شرکت ها بزرگ با سرمایه داران قوی، می بایست هزینه های آنچنانی بابت ثبت شرکت خود پرداخت نمایند، دیگر هزینه ای که در پروسه ثبت شرکت ها وجود دارد و حذف شدنی نیست، هزینه روزنامه رسمی و کثیر الانتشار است. این هزینه با حجم اطلاعات شرکت و همچنین تعداد خطوط موضوع فعالیت های آن رابطه مستقیمی دارد.

هر چه تعداد خطوط چاپی بیشتر شود، هزینه هم افزایش پیدا می کند. اما در نظر داشته باشید که کف هزینه روزنامه رسمی و کثیر الانتشار برابر با 155 هزار تومان بوده و به نسبت افزایش پیدا می کند.

خیلی از افراد به خاطر مشغله های زیاد، انجام امور ثبتی شرکت ها را بر عهده شرکت های ثبتی می گذارند، در این حین است که افراد متقاضی متوجه تفاوت قیمت و هزینه در شرکت های ثبتی خواهند شد، درست اینجا، سوالی ذهن افراد را درگیر می کند که چرا هزینه شرکت های ثبتی با یکدیگر متفاوت می باشد؟

در پاسخ باید به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • میزان تخصص و تجربه فعالان در موسسه
  • میزان اعتبار موسسه
  • میزان انصاف موسسه
  • حضور یا عدم حضور وکیل در انجام پروسه
  • موضوع فعالیت شرکت

آگاهی از هزینه ای که توسط موسسات ثبت شرکت دریافت می شود، متغیر است و این تغییر تنها با دریافت مشاوره قابل فهمیدن می باشد. خیلی از سایت های آموزشی در حوزه ثبت شرکت ها، لیستی از قیمت را در اختیار متقاضیان قرار داده تا افراد بتوانند با توجه به اولویت ها و بودجه ای که در نظر گرفته اند، برای ثبت شرکت در جنت آباد و یا هر منطقه دیگر در تهران بزرگ اقدام نمایند.

انجام کلیه خدمات ثبت شرکت در جنت آباد

درباره جزئیات ثبت شرکت در جنت آباد در این متن صحبت های بسیاری شد و اطلاعات خوبی در اختیار افرادی قرار گرفت که به دنبال راهی برای ثبت شرکت ها بودند.

در این بخش به کلیه خدماتی که موسسه های ثبت شرکت در جای جای ایران به خصوص جنت آباد ارائه می دهند، بپردازیم.

اصولاً موسسات برای به دست آوردن جایگاه خوبی در میان متقاضیان ثبت شرکت، بایستی ارائه کننده انواع خدمات ثبت شرکت و برند باشند.

هر چه این خدمات بهتر بوده و نیاز نباشد متقاضی بابت دریافت آن هزینه های گزاف پرداخت نماید، موسسه جایگاه بهتری را از آن خود خواهد کرد.

اغلب موسسه های خوب ثبتی، از ویژگی های زیر برخوردار هستند:

  1. مشاوره های رایگان ارائه می دهند و فرد را در پروسه دریافت مجوز برای فعالیت شرکت راهنمایی می کنند.
  2. با دانستن اطلاعات کافی، هزینه تقریبی را به متقاضی اعلام می دارند.
  3. مدت زمان تقریبی ثبت شرکت را به متقاضی منتقل می کنند.
  4. تضمین کرده که انجام تمامی امور بر اساس قوانین تعیین شده کشوری انجام می شود.
  5. و مواردی از این قبیل.

اگر می خواهید از کلیه اموری که توسط موسسات ثبت شرکتی انجام می شود مطلع شده و از خدمات ارائه شده توسط آن ها آگاه شوید، حتماً لازم است با موسسه ارتباط برقرار کنید.
شاید به این فکر کنید که برقراری ارتباط از طریق حضوری، کمی زمان گیر و هزینه بر می باشد. اما باید بدانید که لزومی به مراجعه حضوری نیست و می توانید از طریق سایت رسمی موسسات، پاسخ سوالات به وجود آمده در ذهن خود را بیابید.
خوبی سایت های رسمی این است که:

  • کمک زیادی به صرفه جویی در زمان می کنند.
  • هزینه های مصرفی را به حداقل میزان ممکن می رسانند.
  • مراجعه به آن ها نیازمند زمان خاصی نیست.
  • اطلاعات جامع، کامل و بسیار خوبی در اختیار متقاضی قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *