ثبت شرکت در رباط کریم

ثبت شرکت در رباط کریم

ثبت شرکت در رباط کریم چگونه است


 

ثبت شرکت در رباط کریم نیز در کمترین زمان ممکن و با شرایط استثنایی و راحت، با قیمتی باور نکردنی نیز توسط موسسه ی ثبت عصر جدید انجام می گیرد.

آشنایی با انواع ثبت شرکت در رباط کریم

همان طور که می دانید شرکت ها انواع گوناگونی دارند که افراد و کسانی که تمایل دارند، شرکتی را راه اندازی نمایند بر اساس نوع هدفی که دارند و شرایطشان یکی از شرکت ها را انتخاب می کنند و سپس آن را ثبت می نمایند.

شرکت هایی با عناوین سهامی خاص، شرکت های تضامنی، با مسئولیت محدود و چندین مورد دیگر نیز از این دسته شرکت ها می باشند.

به توضیح این شرکت ها می پردازیم تا با روند ثبتی انواع آن ها آشنا شوید ، شرکت سهامی خاص شرکتی می باشد که در آن هر فردی بر اساس میزان سهامی که دارد، مسئولیتی بر عهده اش است ، بنابراین این شرکت را با عنوان شرکت سهامی خاص مورد ثبت قرار می دهند.

در شرکت سهامی خاص، سرمایه ای که موجود است به سهام تبدیل می شود و هر فردی به میزان آورده ی خود سهام دار می شود و مسئولیتی به مقدار همان سهامش دارا می باشد.

افرادی که این شرکت را تشکیل می دهند حداقل سه سهام دار هستند به همراه دو بازرس که باید همگی ثبت شوند.

ثبت شرکت سهامی را می توان طی 7 مرحله به شرح ذیل انجام داد:

  1. در مرحله ی اول عقد قرارداد شرکت نیز باید انجام شود.
  2. مرحله ی دوم شامل تکمیل مدارک می باشد.
  3. تایید نام شرکت
  4. امضای اوراق تقاضانامه و وکالتنامه توسط فرد کارفرما
  5. تشکیل پرونده ی شرکت
  6. کارشناسی شدن پرونده ی ارسالی
  7. تحویل اسناد شرکت مانند اساسنامه، تقاضانامه، شرکتنامه، صورتجلسه ی هیئت مدیره و آگهی تأسیس آن

ثبت شرکت در رباط کریم

شرکت های مسئولیت محدود رایج ترین نوع شرکتی می باشند که در ایران مورد ثبت قرار می گیرند ، این موضوع به این دلیل می باشد که شرکت با مسئولیت محدود ساده ترین شرکت جهت ثبت و نگهداری می باشد بنابراین کارآفرینان تمایل به ثبت آن دارند.

در شرکت با مسئولیت محدود یک نفر باید به عنوان مدیر عامل و یک نفر رییس هیئت مدیره انتخاب شود و در صورتی که اعضای شرکت تایید و تصویب نمایند، یک فرد می تواند هر دو سمت را با هم داشته باشد.

مراحل کلی ثبت همه ی شرکت ها با هم یکی می باشد فقط تفاوت در نوع مدارکی که باید ارسال کنند می باشد.

شرکت های تضامنی هم نوع دیگری از انواع شرکت می باشند که شرایط خاص خود را دارند ، در واقع می توان گفت این شرکت تضامنی کامل ترین نوع شرکت اشخاص می باشد.

شرکت های تضامنی، شرکتی هستند که با نام مخصوصی در جهت انجام امور تجارتی، بین دو نفر و یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می گردند.

نکته ای که در این نوع از شرکت وجود دارد این است که اگر دارایی شرکت کفاف تمام بدهی های شرکت را ندهد، این وظیفه ی هرکدام از شرکا می باشد که تمام قروض شرکت را پرداخت نماید.

در ثبت شرکت های تضامنی علاوه بر شرایط کلی، باید شرایط اساسی معامله نیز در نظر گرفته شود ، برای تشکیل شرکت تضامنی باید شرکتنامه تنظیم و مورد امضا قرار بگیرد و در آن حدود وظایف و حقوق و اختیارات هر فردی تعیین می شود و این شرکتنامه می بایستی به صورت سند رسمی تنظیم شود.

ثبت شرکت در رباط کریم هم مانند موارد دیگر می باشد با تفاوت هایی در مدارکی که باید ارسال گردد.

فواید ثبت شرکت در رباط کریم چیست؟

ثبت شرکت ها فواید زیادی دارند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برای این که فعالیت های یک شرکت وجهه ی کاملا قانونی داشته باشد، باید مورد ثبت قرار بگیرد. این مورد سبب بالا رفتن اعتبار شرکت می گردد و فرصت های شغلی زیادی را برای شرکت به وجود می آورد.
  • شرکت هایی که مورد ثبت قرار گرفته اند زیر نظر قانون فعالیت می نمایند و از حمایت های دولتی بهره مند می شوند. این حمایت ها شامل دریافت وام و تسهیلات و موارد دیگر نیز می باشد.
  • در صورت ثبت، کلیه ی ضرر و زیان ها و سود و مسئولیت ها به کلیه ی اعضا می رسد و همه مسئول آن می باشند.
  • ثبت شرکت باعث ایجاد شفافیت برای مشتریان و افرادی می شود که می خواهند با این شرکت کار کنند، در عین حال اعتبار بیشتری برای شرکت ایجاد می گردد و این موضوع سبب جذب سرمایه گذاران و مشتریان بیشتر می شود.
  • با گذشت هر سال از ثبت شرکت، سابقه ی کاری شرکت بیشتر می شود و رزومه ی قوی تری برای آن به وجود می آید و در ادامه می تواند مشتریان بیشتری را جذب نماید.

ثبت شرکت در رباط کریم

ثبت شرکت ها فواید زیادی هم برای موسسین دارد و هم برای مشتریان و اشخاص ثالثی که قصد همکاری با آن شرکت را دارند، دارا می باشد ، بنابراین لازم است بدانید ثبت آن به مراتب بهتر از عدم ثبت آن می باشد.

ثبت شرکت می تواند شرایط شگفت انگیزی را برای افراد به وجود آورد تا هرچه بیشتر آن ها را در جهت درخواست ثبت شرکت هایشان سوق بدهد.

شرکت هایی که مورد ثبت قرار گرفته اند، اگر شرایطی برایشان پیش بیاید که موجب ضرر گردند، با توجه به نوع ثبت و شرایطی که در ان ذکر گردیده است، سهامدارانشان و یا مدیران باید میزان ضرر را پرداخت نمایند.

در حالی که اگر شرکت ثبت نشده باشد و این اتفاق بیوفتد، فرد دیگر نمی تواند کاری کند و قانون برایشان تصمیم می گیرد.

شرایط ثبت شرکت در رباط کریم (پیمانکاری)

پیمانکار یک مجموعه ی حقیقی یا حقوقی می باشد که با یک قرارداد، مسئولیت انجام امری را حال می تواند تهیه، حمل، نصب، اجرا و یا ساخت باشد را به عهده بگیرد.

شما باید با توجه به شرایط خودتان تصمیم بگیرید که شرکت سهامی خاص یا مسئولیت محدود برایتان مناسب است یا خیر!

البته این موضوع را مد نظر قرار بدهید که شرکت سهامی خاص اعتبار بیشتری را در میان شرکت های دیگر دارد و شایان ذکر است تا بگوییم که شرکت سهامی خاص برای تاسیس شرکت پیمانکاری مناسب تر است.

شرایطی که باید برای ثبت شرکت پیمانکاری به صورت سهامی خاص به وجود آورد عبارت است از:

  • حداقل سه نفر عضو داشته باشند و دو نفر بازرس که این بازرسین نمی توانند از آن اعضا باشند.
  • چیزی در حدود حداقل 35 در صد از سرمایه ی اولیه ی شرکت را نزد یکی از بانک های کشور مورد سپرده گذاری قرار بدهند.
  • حداقل سرمایه برای شرکت باید صد هزار تومان باشد.

مدارکی هم که برای ثبت شرکت در رباط کریم باید ارسال گردد با مدارک شرکت های سهامی خاص یکی می باشد ، نکاتی که باید در این بین به آن ها اشاره نمود این است که مدیر عامل شرکت نباید مدیریت شرکت دیگری را بر عهده داشته باشد.

اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل نباید به هیچ وجه به انجام شغل دولتی مشغول باشند.

شرکت های پیمانکاری در صورتی که مورد ثبت قرار بگیرند، شرایط کاری بیشتری را برای خودشان فراهم می کنند و مشتریان و اشخاص ثالث راحت تر به آن ها اعتماد می کنند و کار خود را به آن ها می سپارند.

نحوه ثبت شرکت در رباط کریم به صورت آنلاین

در حال حاضر همگی شاهد این موضوع هستیم که اینترنت جایگزین تمامی روش های سنتی فعالیت گردیده است ، این جایگزینی به کارهای اداری و دولتی هم رسیده است و افراد زیادی کارهای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام میدهند.

امروزه تمامی ادارات و سازمان ها، وبسایت هایی دارند که می توان با استفاده از آن ها، بدون مراجعه ی حضوری به آن سازمان یا اداره، کار را به صورت غیر حضوری انجام داد.

در این حالت تعداد مراجعه کنندگان این ادارات کاهش یافته است و بیشترین تقاضاها به شکل اینترنتی می باشد.

برای ثبت شرکت به صورت آنلاین باید ابتدا به سامانه ی ثبت شرکت ها مراجعه نمود و پس از ورود به این سامانه درخواست ثبت شرکت را اعلام نمایید.

پس از آن فرمی برایتان باز می گردد که باید آن را مرحله به مرحله تکمیل نمایید و تمامی اطلاعاتی که از شما می خواهد را باید در آن ثبت کنید.

در این میان اطلاعاتی را از شما درخواست می نماید که لازم می باشد با سایر افراد شریک در شرکت هماهنگ شود و تعیین نمایید که چه گزینه ای را باید انتخاب نمایید.

در حالت اینترنتی تمامی مدارک را باید به صورت آنلاین برای اداره ی ثبت شرکت ارسال نمایید، این مدارک شامل مدارک هویتی و همچنین مدارک اصلی شرکت نیز مانند اساسنامه و سایر موارد می باشد.

امروزه اکثر کارها به صورت آنلاین انجام می گیرند و به دلیل پیشرفتی که در علم به وجود آمده است افراد ترجیح می دهند بر اساس آن رفتار کرده و نیازهای خود را همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی رفع نمایند.
در حال حاضر هم که ویروس همه گیر کرونا در همه جای دنیا، جا خوش کرده است و وزارت بهداشت جهانی اعلام نموده که تا جای ممکن از ارتباط با افراد دیگر خودداری کنیم، این نوع از انجام امور بیشتر از قبل به چشم می آیند.

بنابراین افراد زیادی ترجیح می دهند که امور خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام دهند که بسیار هم کار خوبی می باشد و در زمان و هزینه های افراد نیز صرفه جویی می گردد.

انجام کلیه ی امور اداری بهترین راه است برای جلوگیری از شیوع کرونا و همچنین برای بهتر طی شدن روند امور ، زیرا هرچقدر حضور ارباب رجوع در ادارات کمتر باشد، کارمندان راحت تر می توانند به درخواست های افراد مختلف رسیدگی کنند.

همین امر موجب می شود تا پرونده ها زودتر مشکلشان حل گردد و درخواست کنندگان زودتر به نتیجه ی دلخواه برسند.

ثبت شرکت در رباط کریم

دفتر ثبت شرکت در رباط کریم

همان طور که متوجه شدید برای انجام امور ثبتی خود، حال هر کاری که هست می توانید از طریق دفاتر ثبتی و یا شرکت های ثبتی معتبر اقدامات لازم را انجام بدهید ، شرکت های مختلفی در انجام این امور فعالیت دارند و می توانند بهترین نتیجه را به شما تحویل بدهند.

در تمامی نقاط ثبتی شما می توانید این شرکت ها را مشاهده فرمایید و با آن ها در رابطه با کار و فعالیتتان صحبت نمایید و مشاوره های لازم را بگیرید.

برایثبت شرکت در رباط کریم و خدمات آن در رباط کریم می توانید به دفتر ثبت شرکت در رباط کریم نیز مراجعه فرمایید و مدارک مورد نیاز و اطلاعات را به آن ها تحویل بدهید تا آن شرکت ها بتوانند کار شما را انجام داده و شرکتتان را مورد ثبت قرار بدهند.

لازم به ذکر است که در تمامی مناطق شما می توانید این دفاتر و شرکت های ثبتی را پیدا کنید و در منطقه ای که به محل فعالیت شما مربوط می شود درخواست خود را اعلام کنید.

مزایای دریافت خدمات ثبت شرکت در مجموعه ثبت عصر جدید

مجموعه ی ثبتی عصر جدید دارای فعالیت در زمینه ی ثبت شرکت در رباط کریم نیز می باشد.

با استفاده از مشاوره های این مجموعه و کمک آن می توانید شرکت خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای ثبت کنید.

با استفاده از خدمات این موسسه شما می توانید کاملا بر این موضوع آگاه باشید که کارشناسان کاملا مجرب و وکلای با تجربه در این حیطه در حال انجام امورات شما می باشند ،این افراد و همچنین این موسسه می توانند در کوتاهترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را به شما بدهند.

مهم ترین نتیجه ای که شما نیز تمایل به دریافت آن دارید این است که کار شما به بهترین نحو انجام گیرد که این امکان با مشورت اصولی و تخصصی با مجموعه ی ثبت عصر جدید میسر می گردد.
این شرکت در تمامی نقاط می تواند امورات شما را انجام دهد و اطمینان کافی و کامل را به شما می دهد که از تمامی نظرات خیالتان راحت باشد.

زمانی که شما کارتان را خودتان بر عهده می گیرید و آن را انجام می دهید امکان دارد که به مشکلی بر بخورید و چون آگاهی کامل بر اوضاع و شرایط را ندارید، راه اشتباهی را انتخاب کنید و یا اوضاع را بدتر نمایید.

این در حالی می باشد که اگر کار خودتان را به دست کاردان این امر سپرده باشید دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت و اگر هم پرونده تان در حین مسیر به مشکلی برخورده باشد، کارشناسان این مجموعه ها با تمام پشتکار و دانشی که دارند آن را حل می نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *