ثبت شرکت در شیراز

ثبت شرکت در شیراز

ثبت شرکت در شیراز-09129586944-ثبت عصر جدید


 

ثبت شرکت در شیراز با قوانین جدید در 3 روز

ثبت شرکت در شیراز شامل چه مراحلی می گردد؟ آیا می دانید که از کدام دفاتر ثبت شرکت در ایران می توانید مشاوره خوبی گرفته و با کمترین هزینه، شرکتی ثبت نمایید؟ شرایط ثبت شرکت در شهر های مختلف فرق نمی کند و همه برای ثبت شرکت در شیراز، اصفهان، یزد، تهران و دیگر شهر ها باید مراحل مشخصی را پشت سر بگذارند.

این روز ها که اینترنت همگانی شده و سایت های زیادی در زمینه اطلاع رسانی راه اندازی شده اند، افراد راحت تر می توانند سطح اطلاعات خود در زمینه های گوناگون را بالا ببرند. خیلی از شما که از شرایط و مراحل ثبت شرکت مطلع نیستند، می توانید از این سایت های مربوطه کمک بگیرید.

در بخش اول، مراحل ثبت شرکت و شرایط آن را مختصراً بیان می کنیم.

ثبت شرکت در شیراز

شرایط و مراحل ثبت شرکت در شیراز

اول از هر چیز لازم است شرکت را تعریف کنیم. شرکت متشکل از 2 یا چند سهام دار، شریک یا موسس است که برای رسیدن به یک هدف واحد در کنار هم جمع می شوند. حال اگر افرادی هدفی را مشخص کرده و برای رسیدن به آن نیاز به ثبت شرکت دارند، لازم است درباره مراحل آن بدانند. مراحل ثبت شرکت در شیراز و یا هر شهر دیگری در زیر به ترتیب بیان شده است:

اول از هر چیز، انتخاب موضوع شرکت می باشد. یعنی مشخص شود که شرکت برای چه چیزی تاسیس شده است و موضوع آن نباید خلاف شرع باشد.

دوم اینکه طبق ماده 20 قانون تجارت، بایستی نوع شرکت تعیین شود. شرکت ها می توانند سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی باشند.

سوم باید میزان سرمایه ای که برای راه اندازی شرکت در نظر گرفته شده مشخص گردد. در قانون تجارت، حداقل سرمایه برابر با 100 هزار تومان است.

چهارم تعیین مدت فعالیت شرکت می باشد. هم می توان برای فعالیت آن مدت مشخصی تعیین کرد و هم می توان مدت فعالیت را نامحدود اعلام نمود.

پنجم، اقامتگاه و مرکز اصلی شرکت بایستی مشخص شود.

ششم نیاز به تکمیل مدارک مورد نیاز می باشد. مدارک مورد نیاز برای هر یک از انواع شرکت ها متفاوت می باشد.

از شرایط ثبت شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عضویت حداقل 3 نفر برای ثبت شرکت
  2. فراهم آوردن سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی
  3. افتتاح حساب غیر قابل برداشت برای شرکت
  4. دریافت فرم آماده اظهارنامه ثبت شرکت و تکمیل آن توسط تمامی اعضا
  5. مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها و پر کردن فرم مخصوص

ثبت شرکت در شیراز

مشاوره ثبت شرکت در شیراز از کجا بگیرم؟

درست است که در بخش گذشته مفصلاً راجع به شرایط و مراحل ثبت شرکت در مناطق مختلف ایران صحبت کردیم، اما ممکن است افرادی متوجه کل قضیه نشده و یا به دلایلی نیاز به مشاوره داشته باشند.

به این افراد توصیه می شود که در شیراز و یا هر شهر دیگری که قصد ثبت شرکت را دارند، به مراکز و دفاتر رسمی و مشاوره ثبت شرکت مراجعه نمایند. مشاورین خبره، با تجربه و کار بلدی که در این دفاتر مشغول به خدمت رسانی هستند، بهترین راه را با توجه به شرایط شما، پیش روی تان قرار خواهند داد.

این روز ها که پیشرفت تکنولوژی بسیار چشم گیر بوده و اینترنت در دسترس همگان قرار دارد، افراد می توانند در صورت نیاز، مشاوره غیر حضوری دریافت کنند. با تکست دادن و یا چند تماس تلفنی، مشاورین خبره شما را در امور مرتبط با ثبت شرکت راهنمایی می کنند.

خدمات سایت ثبت عصر جدید چیست؟

سایت ثبت عصر جدید، اولین سایت بزرگ و معتبر در زمینه ثبت شرکت ها می باشد. این سایت خدمات فوق العاده ای ارائه می دهد که به برخی از آن ها در زیر اشاره کرده ایم:

  • ثبت شرکت
  • ثبت برند
  • کارت بازرگانی
  • ایزو
  • گواهی ارزش افزوده
  • کد کارگاهی
  • طرح صنعتی
  • کد اقتصادی

موسسه حقوقی عصر جدید که در زمینه ثبت شرکت ها و خدماتی که در بالا ذکر شد فعالیت دارد، در کمترین زمان ممکن امور مرتبط با ثبت شرکت ها را به صورت کاملاً قانونی انجام می دهد. خیلی از کسانیکه نمی دانند قدم اول برای ثبت شرکت چیست، به این سایت مراجعه کرده و از طریق راه های ارتباطی با مشاورین عصر جدید تماس می گیرند.

موسسه حقوقی عصر جدید توانسته در کمترین زمان و با حداقل هزینه، خدماتی خوبی را به مشتریانی که از سراسر ایران مراجعه می کنند، ارائه دهد و خوشبختانه طی این سال های کاری، موفق بوده است.

ثبت شرکت در شیراز

ثبت شرکت آسان و ارزان با اطمینان بالا

ثبت شرکت برای کسی که اطلاعاتی در این زمینه ندارد ممکن است سخت، گیج کننده و طاقت فرسا باشد. اما اگر سطح اطلاعات خود را در زمینه ثبت شرکت ها بالا برده و از هزینه های مربوطه آگاهی کامل داشته باشد، بی شک در سریع ترین زمان خواهد توانست که شرکت مورد نظر را ثبت نماید.

خوشبختانه این روز ها آنقدر موسسه های حقیقی متعهد و مطمئنی در شهر های مختلف تاسیس شده اند که فرد با خیال راحت می تواند انجام تمامی امور را بر عهده آن ها سپرده و تنها موظف به پرداخت هزینه ای شود.

اگر به هزینه هایی که صرف پروسه ثبت شرکت می شد دقت کنید، بی شک خواهید فهمید که پرداخت هزینه برای ثبت شرکت توسط دفاتر رسمی و موسسه های حقیقی در برابر آن بسیار ناچیز می باشد.

همچنین فرد می تواند بدون نگرانی، ثبت شرکت را با اطمینان بالا به دست افرادی بسپارد که در این زمینه استاد بوده و حرفه اصلی فعالیت شان می باشد. اگر فکر می کنید کمک خواستن و سپردن امور مرتبط با ثبت شرکت به دفاتری که غیر حضوری فعالیت می کنند کار ریسکی است، سخت در اشتباهید.

زیرا این روز ها کشور های جهان اولی دیگر هزینه و زمان گزافی را صرف رفت و آمد و انجام کار های حضوری نمی کنند و لازم است این مسئله در داخل ایران هم برای همیشه حل شود. پس به گوگل مراجعه کرده و موسسه های حقوقی فعال در زمینه ثبت شرکت را سرچ کنید. سایت دفاتر بسیاری به شما پیشنهاد خواهد شد که یکی از یکی در حوزه فعالیت خود موفق تر هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *