ثبت شرکت در قم

ثبت شرکت در قم

ثبت شرکت در قم-09129586944-ثبت عصر جدید


ثبت شرکت در قم

ثبت شرکت در قم نیز از جمله خدماتی می باشد که توسط سایت ثبت عصر جدید انجام می شود و هزینه ی بسیار کمتری نسبت به سایر شرکت ها دریافت می گردد. ثبت شرکت ها از جمله ها کارهای بسیار مهمی می باشد که به دانش و آگاهی زیادی در این زمینه نیاز دارد. هرچه فرد اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشد راحت تر می تواند نسبت به ثبت، اقدام نماید.

افرادی که در مجموعه های ثبت شرکت در حال کار و فعالیت هستند، با راه های مختلف ثبتی آشنا می باشند و اگر در حین انجام یک راه به مشکل بر بخورند، بسیار سریع و زیرکانه روش خود را تغییر داده و به شیوه ای دیگر ثبت شرکت را انجام می دهند. ثبت شرکت ها قوانین و شرایط خاص خود را دارد که لازم است تا آن ها را رعایت کرد. هرچه آن قوانین بیشتر رعایت شوند، راه ثبت آسان تر خواهد بود و زودتر به نتیجه می رسد. در راه ثبت شرکت گام های مهمی وجود دارند، از آن گام ها اطلاعی دارید؟

چه مدارکی برای ثبت شرکت در قم مورد نیاز است و چه شرایطی دارد؟ برای این که دفتر ثبت شرکت خوبی داشته باشیم،آن دفتر چه ویژگی هایی را باید دارا باشد؟ برای ثبت شرکت ها هزینه هایی پرداخت می شود، آن هزینه در قم چه مقدار است؟ سایت هایی در حال فعالیت در زمینه ی ثبت شرکت ها می باشند مانند سایت ثبت عصر جدید، این سایت ها چه خدماتی را ارائه می دهند؟

آغاز یک کسب و کار و فعالیت اقتصادی عموما با ثبت شرکت به صورت قانونی و رسمی انجام می‌گیرد. بر اساس قانون، هر فردی که تمایل به راه‌اندازی فعالیتی را داشته باشد می‌بایست با ارائه مدارک مورد نیاز به شکلی رسمی مراحل ثبت شرکت خود را انجام دهد. در غیر این صورت، فعالیت این شرکت کاملا غیر قانونی شناخته شده و عواقب آن متوجه فرد خواهد بود. در صورتی که تمایل به ثبت شرکت در قم را دارید توصیه می‌کنیم به منظور آشنایی با این روند در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ثبت شرکت چیست؟

اگربه تازگی تصمیم گرفته‌اید که شرکت خود را ثبت کنید احتمالا با این سوال مواجه شده‌اید که برای این کار چه مراحلی را باید طی کنم و مدارک لازم برای این کار چیست؟ در ابتدا باید با مفهوم شرکت و فعالیت آن آشنا شویم. شرکت مجموعه‌ای متشکل از دو نفر یا بیشتر است که به منظور انجام یک فعالیت اقتصادی یا تجاری به صورت حقیقی یا حقوقی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

پس از آنکه شرکت، فعالیت و اعضای آن مشخص شدند نیاز است تا به منظور جلوگیری از مشکلات قانونی، اقدام به ثبت شرکت به صورت رسمی و قانونی نمود. همانند بسیاری از کارهای اداری، روند ثبت شرکت نیز دارای مراحل مشخصی است که خوشبختانه در مقایسه با سال‌های گذشته، روال انجام آن سرعت بیشتری پیدا کرده است.

در سال‌های گذشته نیاز بود تا به منظور ثبت شرکت در شهر خود، با مراجعه به سازمان ثبت شرکت‌ها و ارائه مدارک مورد نیاز، پروسه ثبت شرکت را انجام دهید اما امروزه می‌توانید این کار را با مراجعه به سامانه ثبت شرکت‌ها و در مدت کوتاهی انجام دهید. با این حال، اگر این روال برای شما پیچیده و زمانبر است به راحتی می‌توانید با مراجعه به شرکت‌هایی که فعالیت آنها ثبت شرکت است انجام این کار را با هزینه‌ای بسیار کم به آنها بسپارید.

برای ثبت شرکت در قم مراحلی در نظر گرفته شده است که باید به ترتیب و کاملا اصولی انجام شوند. مراحل ثبت شرکت در قم برای هر نوع شرکتی تقریبا یکسان می باشد.

این مراحل عبارتند از:

  • تعیین نوع شرکت (این که تمایل دارید شرکتتان تضامنی، با مسئولیت محدود، سهامی خاص، تعاونی، سهامی عام و یا انواع شرکت های دیگر باشد را در این مرحله باید تعیین نمایید.)
  • انتخاب شرکای مجموعه و سهامداران آن (شاید از مهم ترین گام ها و مراحل ثبت این باشد که از همان ابتدا لازم می باشد تا میزان سرمایه ی شرکت و شرکایی که باید برای شرکت تصمیماتی بگیرند را معرفی می نمایید.)
  • تعیین سرمایه ی شرکت و میزان آورده ی سهامداران آن (زمانی که قصد ثبت شرکت را دارید باید میزان آن را معین کنید حال چه سرمایه نقدی باشد و چه غیر نقدی باید حتما مشخص شود که میزانش چقدر است.)
  • تعیین موضوع فعالیت شرکت (برای ثبت شرکت ها لازم است تا مشخص شود موضوع فعالیت آن چه چیزی می باشد، اگر در انتخاب خودتان دقت نکنید، ممکن است شرکت شما به کلی ثبت نشود.)
  • انتخاب و تعیین نام شرکت
  • تعیین سمت اعضا هیئت مدیره و تعیین وضعیت حق امضا در شرکت
  • تهیه و امضا کردن مدارک شرکت
  • ارسال کردن مدارک به اداره ثبت شرکت ها و بررسی توسط آن ها
  • آخرین گام در زمینه ی ثبت شرکت ها، پرداخت هزینه ی روزنامه ی رسمی و کثیرالانتشار می باشد.

انجام مراحل فوق برای ثبت شرکت در قم برای هر نوع شرکتی لازم می باشد و برای انجام این امر به درستی و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی لازم است که کار را به کاردان بسپارید.

شرکت هایی که در زمینه ی ثبت شرکت ها فعالیت می کنند توانایی این را دارند که کاملا راحت و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی، امر ثبت شرکت شما را انجام دهند.

ثبت شرکت در قم

آشنایی با انواع شرکت‌های تجاری و ثبت شرکت در قم

شرکت تجاری دارای تعریفی مفصل و طولانی است اما اگر بخواهیم به طور خلاصه و با تکیه بر تعریف قانون مدنی، یک شرکت تجاری را تعریف کنیم باید گفت زمانی که دو یا چندین شخص مطابق با اصول و مقررات، به صورت حقیقی و حقوقی تصمیم به راه‌اندازی یک کسب و کار می‌گیرند و هریک دارای سهمی در این شرکت هستند که در سود و زیان آن با هم شریک هستند، یک شرکت تجاری تشکیل می‌شود. در کشور ما بر اساس تعاریف قانون مدنی چند شرکت وجود دارند که عبارتند از:

  1. شرکت با مسئولیت‌ محدود
  2. شرکت‌های سهامی
  3. شرکت مختلط (سهامی و غیر سهامی)
  4. شرکت تعاونی تولید و مصرف
  5. شرکت تضامنی
  6. شرکت نسبی

از میان این شش مورد، عمدتا دو مورد از ثبت شرکت در میان افرادی که تمایل به ثبت شرکت دارند بسیار رایج‌تراست که عبارتند از شرکت مسئولیت محدود و شرکت سهامی. این دو شرکت دارای تفاوت‌هایی هستند که در این بخش به سه مورد اصلی آنها اشاره خواهیم کرد.

تفاوت اول آن است که برای ثبت شرکت سهامی نیاز است تا حداقل 3 نفر به عنوان سهامدار حضور داشته باشند در حالیکه تعداد شرکا در شرکت مسئولیت محدود حداقل 2 نفر است.

نوع اعطای سرمایه، دومین تفاوتی است که میان شرکت‎‌های سهامی و مسئولیت محدود وجود دارد. در شرکت‌های سهامی خاص، سی و پنج درصد از مبلغی که به عنوان سرمایه در نظر گرفته شده به صورت سپرده‌‌گذاری در بانک قرار می‌گیرد. پس از آنکه گواهی این سرمایه در اختیار اداره ثبت شرکت‌ها قرار گرفت، باقیمانده سهام در تعهد شرکا قرار خواهد گرفت. این در حالی است که در شرکت‌های مسئولیت محدود، تمامی سرمایه در اختیار مدیر عامل قرار گرفته و دریافت آن را اقرار می‌کند.

تفاوت سومی که میان این دو شرکت وجود دارد آن است که در شرکت‌های مسئولیت محدود نیازی به درج آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و رسمی جهت دعوت به شرکت وجود ندارد در حالی که این کار در شرکت سهامی خاص الزامی می‌باشد.

ثبت شرکت در قم و مدارک مورد نیاز آن

ثبت شرکت در قم و هر استانی انجام میگیرد و این امر مدارکی را نیاز دارد. این مدارک برای تاسیس هر نوع شرکتی تا حدودی متفاوت می باشد و بسته به نوع شرکتی که می خواهید تاسیس کنید باید مدارک لازم آن را نیز آماده نمایید. همان طور که متوجه شدید اساس ثبت شرکت ها یکسان می باشد اما در نوع مدارک به صورت جزئی با هم تفاوت هایی دارند.

این مدارک را می توان به این شکل نام برد:

  1. دو برگ اظهارنامه ی شرکت
  2. دو جلد از اساسنامه ی شرکت
  3. دو نسخه از صورت جلسه که بین هیات مدیران و موسسین اصلی شرکت تشکیل شده است.
  4. کپی برابر شده با اصل شناسنامه آن برای هر یک از اعضای شرکت
  5. کپی برابر اصل کارت ملی تمامی اعضای شرکت
  6. گواهی پرداخت از بانک که حساب شرکت در آن افتتاح شده است.
  7. تقویم نامه کارشناس رسمی دادگستری
  8. ارائه اصل سندمالکیت شرکت و یا مجموعه
  9. گواهی عدم سوپیشینه هریک از اعضای شرکت
  10. اقرارنامه هرکدام از اعضای شرکت مبنی بر عدم همکاری به صورت رسمی
  11. امضای وکالتنامه
  12. ارائه اصل قیم نامه ی اعضا
  13. ارائه مجوز مربوط به فعالیت شرکت که در آن میزان و حدود اختیارات هریک از اعضا تعیین می شود.

چرا ثبت شرکت اهمیت دارد؟

طی فرایند ثبت شرکت، افراد متعهد می‌شوند تا فعالیت شرکت تجاری خود رادر یک چارچوب قانونی و مشخص انجام دهند. بر اساس قوانین تمامی شرکت‌ها می‌بایست از قوانین مربوط به ثبت شرکت‌ها پیروی کرده و پیش از شروع فعالیت تجاری، به طور رسمی ثبت شده باشند. بر این اساس، چنانچه یک شرکت تجاری از فرایند ثبت شرکت امتناع نماید، فعالیت آن واحد غیر قانونی و غیر رسمی شده و مراجع ذی‌صلاح اجازه جلوگیری از ادامه فعالیت آن را خواهند داشت. بنابراین انجام ثبت شرکت در قم به شکل قانونی، لازم و ضروری است و دارای مزایای بسیاری است.

هنگامی شما فرایندهای ثبت شرکت در قم را به صورت قانونی انجام می‌دهید پس از آن، تمامی فعالیت‌های شرکت شما، رسمی و قانونی شناخته می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی به راحتی قابل پیگیری خواهد بود. علاوه بر این با ثبت شرکت امکان دریافت کد کارگاهی نیز برای شما وجود خواهد داشت. این کد به شما امکان می‌دهد تا کارمندان خود را بیمه کنید.

شرکتی که فعالیت آن به طور رسمی ثبت شده باشد در مقایسه با سایر شرکت‌ها به سرعت اعتماد مخاطبین و مشتریان خود را جلب می‌کند. برای مثال، شرکت‌هایی که خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می‌دهند با ارائه مدارک ثبت شرکت خود می‌توانند فروش خود را به شکل چشمگیری افزایش داده و به سرعت رشد و پیشرفت داشته باشند.

به موجب ثبت شرکت خود می‌توانید برند خود را ثبت کنید و به شکل وسیع‌تری در جامعه شناخته شوید. همین امر سبب می‌شود تا توجه ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی به شما جلب شده و تمایل به همکاری و استفاده از خدمات و محصولات شما را خواهند داشت. همین امر منجر به عقد قراردادهای تجاری فوق‌العاده و در نهایت پیشرفت شرکت خواهد شد. علاوه بر این در صورتی که شرکت به طور رسمی ثبت شده باشد امکان حضور آن در مناقصه و مزایده‎‌های شرکتی وجود خواهد داشت که در نهایت سبب سودآوری برای شرکت خواهد شد.

به طور کلی ثبت شرکت دارای مزایا و امتیازات بسیار زیادی برای شرکت خواهد بود از این رو توصیه می‌کنیم همین امروز با ارائه مدارک مورد نظر و مراجعه به مجموعه ما اقدام به ثبت شرکت خود و بهره‌مندی از مزایای بی‌شمار آن نمایید.

آیا شرکت‌ها باید مالیات بپردازند؟

بر اساس قوانین هرگاه شخصی تصمیم به راه‌اندازی کسب و کاری نماید که از آن سودی عاید او شود می‌بایست مالیات پرداخت نماید. بر اساس این قوانین مودیان مالیاتی می‌بایست این تکالیف قانونی را انجام داده تا قادر به استفاده از مزایای و تسهیلات قانونی باشند. بدیهی است در صورتی که افراد از انجام این تکالیف قانونی ممانعت نمایند مشمول پرداخت جریمه خواهند شد.

مالیات هم به افراد حقوقی و هم به افراد حقیقی تعلق می‌گیرد و تمامی شرکت‌هایی که ثبت شده و دارای شماره ثبت باشند نیز باید مالیات بر درآمد بپردازند. روند پرداخت مالیات به این صورت است که اشخاص باید تا حداکثر گذشت 4 ماه از سال مالیاتی، مدارک لازم از جمله لیست سود و زیان، ترازنامه، اظهارنامه مالیاتی، لیست سهامداران، شرکا و… را در اختیار اداره مالیات قرار داده و مالیات تعیین شده را پرداخت نمایند.

ثبت شرکت در قم

عدم ثبت شرکت منجر به بروز چه مشکلاتی خواهد شد؟

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم ثبت شرکت یک فرایند کاملا الزامی است و سرپیچی از آن می‌تواند افراد و سهامداران را با مشکلات بسیار جدی روبه‌رو نماید. در این بخش به برخی از این مشکلات اشاره خواهیم کرد.

در وهله اول باید گفت عدم ثبت شرکت و قانونی کردن فعالیت‌های آن سبب می‌شود تا فعالیت تجاری شرکت شما غیر رسمی و غیر قانونی شناخته شود. این امر سبب می‌شود تا مشتریان و مخاطبین شما به سختی به شما اعتماد کرده و تمایل چندانی به همکاری با سازمان شما را نداشته باشند.

بر اساس قوانین، چنانچه یک شرکت تجاری به طور رسمی ثبت نشده باشد قادر به شرکت در مزایده یا مناقصه و یا اجازه حضور یافتن در مجامع رسمی را نخواهد داشت که این امر به طور مستقیم بر روی منافع مالی شرکت تاثیر منفی خواهد گذاشت.
علاوه بر تمامی این موارد شرکتی که روال ثبت را طی نکرده باشد نمی‌تواند از مزایا و امتیازات قانونی برخوردار شود. برای مثال برای برخی از شرکت‌ها قوانین ومعافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده است که مستقیما سبب پیشرفت اقتصادی آن می‌گردد. بنابراین شرکت‌ها باید به منظور بهره‌مندی از این مزایا سریعا اقدام به ثبت شرکت نمایند.

یکی از مواردی که شرکت‌های ثبت نشده را با چالش روبه‌رو می‌کند اجرای تعهدات، مسئولیت‌ها و… از جانب شرکای شرکت است. چنانچه یک شرکت به ثبت رسیده باشد تمامی جزئیات از جمله درصد سهامداران و شرکا، تعهدات قانونی و مسئولیت هریک از آنها مشخص است و در صورتی که هر فرد از پذیرش و تعهدات خود تخطی و سرپیچی کند سایر اعضا می‌توانند این موضوع را از طریق مجامع قانونی پیگیری کنند. عدم ثبت شرکت در چنین حالتی می‌تواند مشکلات پیچیده‌ای را رقم بزند.

شرکتی که ثبت نشده باشد راه طولانی‌تری برای توسعه خود خواهد داشت. بسیاری از سازمان‌های بزرگ داخلی و خارجی به منظور اعطای نمایندگی خود به دنبال شرکت‌های رسمی و ثبت شده هستند. عدم وجود شماره ثبت برای شرکت می‌تواند آنها را از چنین امتیاز بزرگی محروم کند.

مواردی که در این بخش عنوان شد تنها بخشی از مشکلاتی هستند که شرکت‌های ثبت نشده در آینده با آن روبه‌رو خواهند شد از این رو توصیه می‌کنیم به منظور جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی در اولین فرصت اقدام به ثبت شرکت خود نمایید.

انتخاب نام هنگام ثبت شرکت در قم

انتخاب نام مناسب برای شرکت را باید یکی از مهم‌ترین مراحل ثبت شرکت دانست. این نام اختصاصی قرار است هویت شرکت شما را به دیگران معرفی کند. همچنین وجود این نام مانع از سواستفاده از نام و برند شرکت شما توسط سایر افراد و شرکت‌ها خواهد شد. نام شرکت شما باید حداقل از 3 کلمه تشکیل شده باشد و در زمان ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت‌ها نیاز است 5 نام پیشنهادی خود را ارائه نمایید تا در نهایت اداره ثبت شرکت‌ها تصمیم به تائید یا رد نام پیشنهادی شما نماید و در نهایت نام نهایی را به شما اعلام کند.

این پروسه یکی از مراحل نسبتا زمانبر در هنگام ثبت شرکت در قم است و نیاز به دقت و حوصله زیادی دارد چرا که اسامی پیشنهادی شما ممکن است در مراحل اول مورد تائید قرار نگیرند و مجددا مجبور به ارائه نام‎‌های جدید شوید. با این حال، قوانینی برای این کار وجود دارد که این فرایند را برای شما کمی ساده‌تر خواهد کرد. اسامی پیشنهادی شما باید از قوانین زیر پیروی کنند:

  1. دارای ریشه فارسی باشد.
  2. لاتین نباشد.
  3. با قوانین و شئونات اسلامی کشور سازگار باشد.
  4. تکراری نباشد.
  5. خاص باشد.
  6. تنها از حروف تشکیل شده باشد و هیچگونه اعدادی در آن استفاده نشود.
  7. از اسامی که انحصاری است استفاده نشود.
  8. از القاب و عناوین دانشمندان، شاعران و… نباشد.

هزینه ثبت شرکت شامل چه مواردی می‌شود؟

هزینه ثبت شرکت در قم یکی از اولین سوالاتی است که متقاضیان در هنگام مراجعه به شرکت‌ها آن را می‌پرسند. باید گفت طبیعتا برای انجام ثبت شرکت خود نیاز است تا هزینه‌هایی را بپردازید اما امکان اعلام آن به طور دقیق وجود ندارد چرا که وابسته به چند فاکتور است که برای هر شرکت متفاوت است. برای مثال بخشی از این هزینه‌ها شامل هزینه درج آگهی در روزنامه، میزان سرمایه، فعالیت شرکت، حق‌الثبت و… می‌گردد. در صورتی که پروسه ثبت شرکت برای شما پیچیده و زمانبر است به راحتی می‌توانید به موسسات ثبت شرکت در شهر خود مراجعه کنید و از خدمات آنها استفاد نمایید.

مجموعه ما به عنوان یکی از موسسات ثبت شرکت حرفه‌ای و با سابقه، این خدمات را با قیمتی مناسب و در کوتاه‌ترین زمان به شما عزیزان ارائه می‌نماید. در صورت تمایل به ثبت شرکت در قم و اطلاع از هزینه‌ها کافیست تا با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما قادر هستند تا با آشنایی با قوانین روز و تخصصی در زمینه ثبت شرکت بهترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه کنند.

ثبت شرکت چه شرایطی دارد؟

ثبت شرکت در قم یکی از راه‌ها و اقداماتی است که افراد به کمک آن می‌توانند به فعالیت تجاری خود جلوه رسمی و قانونی ببخشند و از این طریق بتوانند با سازمان‌ها و نهادهای خارجی و داخلی همکاری کرده و به لحاظ اقتصادی رشد و توسعه چشمگیری پیدا کنند. افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با این کار کسب و کار خود را به طور قانونی ادامه داده و از بروز مشکلات قانونی و مالی در آینده جلوگیری کنند.

روند ثبت شرکت‌ها به دو طریق امکان‌پذیر است. شخص متقاضی می‌تواند به تنهایی اقدام به این کار نماید و یا با مراجعه به یک موسسه ثبتی معتبر این کار را به آنها بسپارند. در روش اول، شخص متقاضی پس از تهیه مدارک مورد نیاز وارد سایت اداره ثبت شرکت‌ها می‌شود و پس از ارسال مدارک مورد نظر و انتخاب نام شرکت منتظر اعلام نتیجه می‌ماند. پروسه ارسال، دریافت و امضای مدارک در این روش کمی پیچیده و حساس است و نیاز به دقت بالایی دارد. از این رو می‌توانید روش دوم را انتخاب کنید.

در روش دوم شما پس از آماده‌سازی مدارک آنها را در اختیار یک موسسه ثبت شرکت قرار می‌دهید و کل روال کاری ثبت شرکت شما حداکثر 20 روز انجام خواهد گرفت. در صورتی که تمایل دارید مجموعه ما این کار را برای شما انجام دهد کافیست تا با مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

برای ثبت شرکت‌ها شرایط و قوانین خاصی وجود دارد که با توجه به نوع و زمینه فعالیت شرکت می‌توانند کاملا متفاوت از یکدیگر باشند از این رو توصیه می‌کنیم چنانچه قصد ثبت شرکت دارید به منظور دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در قم

تا به این بخش از این مقاله اطلاعاتی در اختیار شما قرار گرفت که تا حدی شما را با روال ثبت شرکت آشنا کرد. حال زمان آن رسیده تا به منظور انجام این کار مدارک لازم را تهیه کنید. در پروسه ثبت شرکت، زمان یکی از عناصر بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود این بدان معناست که هرچه سریع‌تر شرکت خود را ثبت کنید می‌توانید زوتر فعالیت تجاری شرکت خود را آغاز کنید. اگر خود شما قادر به اجرای مراحل ثبت شرکت نیستید توصیه ما این است که پس از تهیه مدارک لازم آنها را در اختیار موسسات ثبتی معتبر در شهر خود قرار دهید و این روال را بر عهده آنها بسپارید.

مدارکی که در این بخش نیاز ممکن است با توجه به نوع شرکت متفاوت باشند اما به طور کلی نیاز است تا مدارک زیر را تهیه کرده و پروسه ثبت شرکت خود را آغاز کنید.

  1. کد پستی شرکت
  2. شماره تلفن شرکت
  3. اقرارنامه
  4. مدارک شناسایی و شماره تماس یکی از اعضای اصلی شرکت
  5. اظهارنامه
  6. آدرس محل شرکت
  7. شرکت‌نامه
  8. اساسنامه

مراحل ثبت شرکت‌ در قم

طی کردن مراحل ثبت شرکت در قم نیاز به دقت بالایی دارد و باید به درستی انجام شود تا شرکت شما به طور قانونی و رسمی ثبت شود. در این بخش شما را با مراحل و روند ثبت شرکت آشنا می‌سازیم. با این حال توصیه می‎‌کنیم اگر این روال برای شما پیچیده است کار امور ثبت شرکت خود را به ما بسپارید. کارشناسان و متخصصین ما در کوتاه‌ترین زمان و با صرف هزینه مناسب این خدمات را برای شما انجام خواهد داد.

در مرحله اول باید فعالیت شرکت خود را انتخاب کنید از این رو باید از مجموعه اقدامات و فعالیت‌هایی که قرار است در شرکت انجام گیرد اطلاعات کاملی داشته باشید. بنابراین پیش از انجام هرکاری بهتر است لیست از این فعالیت‌ها را تهیه کرده و با توجه به آن موضوع فعالیت شرکت را مشخص نمایید.

دومین مرحله به انتخاب نوع شرکت اختصاص دارد که باید از میان انواع شرکت‌های تجاری موجود و با در نظر گرفتن فعالیت‌های شرکت، نوع شرکت را انتخاب کنید. این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است و اگر به درستی انجام نشود شما را در آینده با چالش‌های جدی روبه‎‌رو خواهد کرد.

در مرحله سوم باید نام شرکت خود را انتخاب کنید. همانطور که کمی قبلتر گفته شد انتخاب نام شرکت می‌تواند حساس و زمان‌بر باشد. توصیه می‌کنیم پیش از انجام این مرحله، حتما قوانین مربوط به انتخاب نام شرکت را مطالعه کنید تا اسامی پیشنهادی شما در سریع‌ترین زمان ممکن به تائید اداره ثبت شرکت‌ها برسد.

مرحله چهارم زمان دریافت مجوزهای لازم مطابق با فعالیت شرکت است. در نظر داشته باشید تنها برخی از شرکت‌ها ملزم به دریافت مجوز هستند. چنانچه در این زمینه نیاز به مشاوره دارید حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. پس از طی این مراحل، در مرحله پنجم باید ثبت نام اولیه خود را در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها انجام دهید و مدارک لازم را بارگذاری کنید. اگر احساس می‌کنید ممکن است در طول مسیر دچار مشکل شوید توصیه می‌کنیم این کار را به افراد مجرب و متخصص در این زمینه بسپارید.

در مرحله ششم کار شما به اتمام می‌رسد و باید منتظر اعلام نتیجه تائید مدارک و نام شرکت بمانید. در صورتی که مدارک شما کامل و بی‌نقص باشد و نام انتخابی شما مورد تائید قرار گیرد به مرحله بعد هدایت می‌شوید در غیر اینصورت باید ایرادهای به وجود آمده را برطرف کنید.

در مرحله هفتم باید یک حساب بانکی برای شرکت افتتاح نموده و نوبت اول آگهی ثبت شرکت در قم را در روزنامه‌ها منتشر نمایید. در هشتمین و آخرین مرحله نیز باید نسبت به انتشار نوبت دوم آگهی اقدام کنید تا روال ثبت شرکت شما به طور کامل و قانونی به پایان برسد.

حال شرکت شما شماره ثبت و شناسه ملی خود را دریافت کرده است. شماره ثبت یکی از فاکتورهای بسیار مهم در قانونی بودن شرکت محسوب می‎شود و نشام‌دهنده هویت آن شرکت است. پس از این که این شماره اختصاصی از طریق واحد ثبتی به شرکت تعلق گرفت باید در آگهی تاسیس شرکت منتشر شود.

شناسه ملی شرکت نیز یک کد 11 رقمی است که به طور اختصاصی به شرکت‌های ثبت شده اختصاص داده می‌شود. این شماره کاملا انحصاری بوده و قابل استعلام خواهد بود و حتی زمانی که نسبت به انحلال شرکت خود اقدام کنید این شماره به شرکت دیگری اختصاص داده نخواهد شد.

در پایان این مقاله شما شرایط و مراحل ثبت شرکت در قم آشنا شدید. این شرایط ممکن است با توجه به نوع شرکتی که قرار است ثبت کنید متفاوت باشد از این رو توصیه می‌کنیم به منظور دریافت مشاوره و انجام امور ثبت شرکت خود با کارشناسان مجرب ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

ثبت شرکت در قم

بهترین دفتر ثبت شرکت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای داشتن بهترین دفتر در زمینه ی ثبت شرکت لازم است تا تمامی اصول یک شرکت خوب را رعایت کنیم. دفتری در زمینه ی ثبت شرکت ها خوب است که می تواند با استفاده از پرسنل مجرب در این زمینه ی کاری و رعایت تمامی قوانین و مقررات نسبت به ثبت انواع شرکت اقدام نماید.

هرچه تعداد ثبتی های موفق یک شرکت بیشتر باشد، آن مجموعه از نظر انجام کار به نحو احسن معروف تر خواهد بود و کارهای بیشتری را جهت ثبت دریافت خواهد نمود. بنابراین استفاده از پرسنل مجرب و آگاه در این زمینه ی فعالیت، مناسب بودن مکان دفتر و شرایط آن از هر نظر می تواند در بهتر شدن یک شرکت لازم باشد.

دفتر ثبت شرکتی بهترین است که با تمامی راه های ثبتی آشنایی داشته باشد و برای ثبت هر مجموعه ای بهترین و راحت ترین راه را انتخاب نماید تا در اسرع وقت به نتیجه ی دلخواهش برسد.

شرکت های ثبتی خوب می باشند که پشتیبانی خوبی داشته باشند و به مشتریان با دقت و سرعت مناسبی خدمات رسانی نمایند.

این مجموعه ها با برنامه ریزی خوب و تکنیک های خاصی که در نوع کارشان دارا می باشند می توانند کیفیت خدمات خود را ارتقا داده و پیشرفت و توسعه ی کاری هم برای خودشان و هم برای سایر شرکت ها به ارمغان بیاورند.

هزینه ثبت شرکت در قم چه نرخی دارد؟

شایان ذکر است که پس از دریافت اطلاعات کامل در زمینه ی ثبت شرکت در قم  و مراحل ثبتی آن، لازم است تا آگاهی دقیق نسبت به هزینه های ثبت شرکت ها داشته باشید تا به راحتی بتوانید در مورد هزینه ها و مسائل جانبی دیگر آن تصمیم گیری نمایید.

البته در میان هزینه های ثبت شرکت معیارهایی هم وجود دارد که سبب کمتر شدن هزینه و یا بیشتر شدن آن می شود.

مثلا اگر شرکت شما کوچک می باشد هزینه ی روزنامه ی رسمی کمتر در می آید و اگر شرکت بزرگی دارید هزینه ی آن بیشتر می باشد.

می توان گفت هزینه های کلی شرکت به نسبت شرایط شرکت متفاوت می باشد.

مثلا هزینه هایی مانند وکیل، آگهی هایی که برای ثبت در نظر گرفته شده است، واریزی های قانونی آن نسبت به نوع شرکت، تعداد اعضایی که دارد و همچنین موضوع شرکت کاملا متفاوت است.

بنابراین برای کسب اطلاعات دقیق در مورد هزینه ها می توان به دو روش عمل کرد.

یک این که خودتان تمام هزینه ها را جز به جز استعلام کرده و هزینه ی نهایی را پیدا کنید.

یا اینکه از طریق شرکت های ثبتی اقدام نموده و کارشناسان ثبتی کل هزینه هایی که باید پرداخت نمایید نهایتا تا 24 ساعت بعد برای شما ارسال می نمایند.

همان طور که گفتیم هزینه های کلی برای هر شرکتی متفاوت می باشد و بسته به شرایط، تعیین می گردد.

ثبت شرکت در قم هم مانند سایر شهرها هزینه هایی در پی دارد که می توان آن را از طریق مجموعه های ثبت شرکت متوجه شد.

خدمات ثبت شرکت سایت ثبت عصر جدید

در زمینه ی ثبت شرکت ها، مجموعه های معتبر و موفقی درحال فعالیت می باشند که توانسته اند توجه تمامی علاقمندان به ثبت شرکت ها را جلب نمایند.

این شرکت ها هرکدام سایت هایی نیز برای خودشان دارند که از طریق آن می توانند خودشان را هر چه بهتر و بیشتر به مردم معرفی نمایند.

همچنین کار با سایت این شرکت ها و ارائه درخواست مبتنی بر ثبت شرکت از طریق این سایت ها نیز امکان پذیر می باشد و برای مواقعی که افراد نمی توانند به هر دلیلی به صورت حضوری اقدام نمایند بسیار کارآمد می باشد.

سایت ثبت عصر جدید از جمله سایت هایی می باشد که می توانید از طریق آن اقدام نموده و تمامی اطلاعات لازم در زمینه ی ثبت شرکت ها را به دست بیاورید و با مشورت از آن ها نسبت به تمامی مسائل شرکت ها، موفقیت خود را رقم بزنید.

این سایت با استفاده از آگاه ترین افراد در زمینه ی ثبت شرکت ها می تواند به شما خدماتی خوب را ارائه دهد و در ادامه آن را پشتیبانی نماید تا شما با خیالی آسوده تا مرحله ی آخر ثبت شرکت، همچنان راضی بوده و مجوز فعالیت شرکت خود را به راحتی دریافت نمایید.

ثبت شرکت در قم نیز می تواند از طریق این سایت انجام گیرد و کارشناسان مجموعه در این راه شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد تا مشکلی از هیچ نظر تا حد ممکن برایتان پیش نیاید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *