ثبت شرکت در کیش

ثبت شرکت در جردن

ثبت شرکت


 

ثبت شرکت در کیش توسط شرکت های معتبری همچون عصر جدید انجام می شود. افراد متقاضی می توانند از شرایط خاص حال استفاده کرده و با بهترین قیمت، شرکت مورد نظرشان را به ثبت برسانند.

خیلی از افراد برای ثبت شرکت در کیش دچار سردرگمی شده اند. عده ای هستند که برای اولین بار اقدام به ثبت شرکت نموده و عده دیگری هم هستند که ثبت شرکت را به شیوه سنتی در سال های گذشته انجام داده بودند.

امروزه روش ثبت شرکت و انجام امور ثبتی آن، متفاوت از گذشته شده است. پیشرفت تکنولوژی، دسترسی آسان به اینترنت و مواردی از این قبیل، بر راحتی انجام امور ثبتی مرتبط با شرکت ها بی تاثیر نبوده است.

در حال حاضر برای ثبت شرکت ها، نیازی نیست حضوراً به اداره ثبت مراجعه نمایید. بلکه این اداره در فضای مجازی دارای سامانه ای بوده که ثبت درخواست متقاضی را بدون حضور در محل ممکن می سازد.

البته چنین امور ساده ای هم با روی کار آمدن شرکت های مرتبط با ثبت شرکت، ثبت برند و …، توسط اشخاص متقاضی انجام نشده و تمام و کمال بر عهده مشاورین خبره و کار بلد این شرکت هاست.

ثبت شرکت ها دارای شرایط و ضوابط بسیاری است که این شرایط و ضوابط در ثبت شرکت های مناطق آزاد و بالعکس متفاوت می باشد. چیزی که در اینجا قرار است هدف قرار گیرد، ثبت شرکت در کیش و دیگر مناطق آزاد می باشد.

ضوابط ثبت شرکت درکیش و مناطق آزاد

قبل از صحبت پیرامون ثبت شرکت ها، لازم دانستیم درباره مناطق آزاد صحبت کنیم و مناطق آزاد ایران را کامل معرفی نماییم.

منطقه آزاد، منطقه ای است که در محدوده حراست شده بندری و یا غیر بندری قرار گرفته است. در این مناطق، برخی از قوانین جاری کشور وجود نداشته و فعالیت در آن بخش ها دارای مزایای بسیاری می باشد از قبیل:

  • معافیت مالیاتی
  • عدم پرداخت سود و عوارض گمرکی
  • عدم وجود تشریفات زاید ارزی و اداری
  • سهولت صادرات و واردات
  • جذب سرمایه گذاری های خارجی

8 منطقه آزاد تجاری صنعتی در ایران عبارت است از:

  1. کیش
  2. قشم
  3. چابهار
  4. انزلی
  5. اروند
  6. ماکو
  7. ارس
  8. سلفچگان

ثبت شرکت در کیش

شرایط و ضوابط ثبت شرکت در مناطق آزاد

شرایط و ضوابط خاصی نیست. تنها چیزی که از طرف دولت اعلام گردیده و باید با در نظر گرفتن آن در مناطق آزاد کشور اقدام به ثبت شرکت نمود، قانونی بودن نوع فعالیت شرکت است.

دیگر چیزی که در لیست شرایط و ضوابط ثبت شرکت در مناطق آزاد قرار می گیرد، این است که شرکت در همان منطقه ثبت شود و همچنین مرکز اصلی آن در همان نقطه به فعالیت ادامه دهد. در اینصورت، شرکتی که در منطقه آزاد به ثبت رسیده است، شرکت ایرانی محسوب خواهد شد.

توجه داشته باشید که هر تغییری در اساسنامه شرکت، تغییر میزان سرمایه، تغییر ترکیب هیئت مدیره و غیره، ظرف مدت یک هفته باید به اداره ثبت منطقه اعلام گردد. اعلام این تغییرات باید به صورت کتبی انجام شود.

ثبت شرکت در کیش و شرایط ویژه آن

کیش یکی از پر عبور و مرور ترین جزایر ایران است که به عنوان اولین منطقه آزاد توسعه یافته ایران به حساب می آید. این جزیره، سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود کشیده است و دلیل آن هم شرایطی است که در این منطقه آزاد وجود داشته و قوانینی که پیرامون گمرک و مالیات، بر این منطقه حکم فرماست.

شرکت در مناطق آزادی همچون کیش، دارای مزایای متعدد و بسیاری است. این مزایایی که ثبت شرکت در کیش دارد را در زیر به صورت مختصر و مفید بیان کرده ایم:

  1. 20 سال برای هر نوع فعالیت اقتصادی در کیش، معاف از مالیات هستید.
  2. امکان ثبت شرکت با تابعیت سهامداران 100 درصد خارجی را خواهید داشت.
  3. از سرمایه گذاری خارجی، حمایت قانونی خواهید شد.
  4. انجام معاملات ارزی بسیار ساده و آسان خواهد شد.
  5. خدمات وسیع پولی و بانکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  6. نرخ های بسیار مناسبی برای مصرف انرژی از شما دریافت خواهد شد.
  7. سرمایه گذاری و مشارکت های خارجی بدون هیچ محدودیتی امکان پذیر خواهد بود.
  8. برای واردات مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی، از پرداخت حقوق گمرکی معاف خواهید شد.

به منظور آگاهی از شرایط ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش، لازم است با مدارکی که نیاز دارید تا بتوانید برای انجام امور ثبتی اقدام کنید، آشنا شوید:

  • دو نسخه اساسنامه امضا شده توسط سهامداران
  • دو نسخه اظهارنامه امضا شده توسط سهامداران
  • دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی امضا شده توسط سهامداران و بازرسان
  • کپی شناسنامه برابر اصل شده مدیران، بازرسان و سهامداران
  • کپی کارت ملی برابر اصل شده اعضای هیئت مدیره، بازرسان، سهامداران و وکیل رسمی شرکت
  • گواهی بانکی مبنی بر پرداخت 35 درصد (حداقل) سرمایه اولیه شرکت

اینها مدارک کلی بودند که فارغ از نوع شرکت بایستی آماده کنید. بر اساس نوع شرکت که شامل سهامی خاص، مسئولیت محدود و … می شود، مدارک مورد نیاز تعیین می گردد.

مثلاً در کیش، شرکت های مسئولیت محدود از متقاضیان بیشتری برخوردار هستند. در زیر، مدارکی که برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در کیش نیاز است را بیان کرده ایم:

  1. 2 برگ فرم چاپی تقاضا نامه ثبت شرکت
  2. 2 برگ فرم چاپی شرکت نامه رسمی
  3. 2 جلد اساسنامه شرکت
  4. 2 نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین و هیات مدیره
  5. کپی شناسنامه و کارت ملی سهامداران و اعضای هیئت مدیره
  6. آگهی روزنامه رسمی افراد حقوقی

ثبت شرکت در کیش

مهم ترین نکات در رابطه ثبت شرکت کیش

در پروسه ثبت شرکت چه در مناطق آزاد مانند کیش و چه در مناطق غیر آزاد، نکات مهمی را بایستی مد نظر قرار داد ، در اینجا چون موضوع بحث ما ثبت شرکت کیش می باشد، به مهم ترین نکات در رابطه با ثبت شرکت در کیش خواهیم پرداخت. این نکات عبارتند از:

  • قبل از اینکه مدارک مورد نیاز ثبت شرکت تکمیل گردد، باید موافقت امور حقوقی در مورد نام شرکت دریافت شود.
  • شرکت مورد نظر متقاضیان کیش، تنها با اخذ صندوق پستی از سازمان، قابل اخذ می باشد.
  • فعالیت در منطقه آزاد کیش، نیازمند دریافت مجوز فعالیت اقتصادی و در ادامه، کارت بازرگانی است. مجوز فعالیت اقتصادی، دارای 1 سال اعتبار بوده و عوارضی که باید بابت آن پرداخت کرد بر حسب نوع کاربری متفاوت می باشد.
  • شرکت های با سرمایه بالا در مناطق آزادی مانند کیش، نیاز به پرداخت مالیات سرمایه و مالیات نقل و انتقال ندارند و بدون پرداخت مالیات می توانند فعالیت اقتصادی داشته باشند.
  • کسی که می خواهد برای ثبت شرکت مسئولیت محدود، سهامی خاص و … در کیش و یا هر منطقه آزاد دیگری اقدام نماید، بایستی سطح اطلاعات خود را بالا برده و در این باره آگاهی کاملی بدست آورد. کسب اطلاعات راجع به مسائل مختلف در این روزها، کار بسیار آسانی است. زیرا سایت های متعددی در فضای مجازی به اطلاع رسانی مشغول هستند که از آن ها به عنوان بهترین منابع اطلاعاتی موثق یاد می شود.
  • از طریق این سایت ها و به کمک مشاوره های آنلاین، می توانید پاسخ تمامی سوالاتی که ذهن شما را پیرامون پروسه امور ثبتی شرکت ها در کیش درگیر کرده، پیدا کنید.
  • سعی کنید با دست پر و با آگاهی کامل برای ثبت شرکت اقدام نمایید. زیرا نداشتن آگاهی و تحقیق نکردن پیرامون این موضوع، دردسرهای شما را دو چندان خواهد کرد.

مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد چیست؟

همانطور که می دانید، مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد خیلی زیاد است که باعث شده سرمایه گذاران زیادی، سرمایه اعظم خود را به این مناطق انتقال دهند.

اگر برای انجام امور ثبتی شرکت ها به سایت های مربوطه مراجعه کرده باشید، مسلماً اطلاعات مفیدی در خصوص مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد در اختیار شما قرار گرفته است. اما ما در اینجا تصمیم بر این داریم که مفصل و مفید، راجع به مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد صحبت کنیم. این مزایا عبارتند از:

  1. انجام معاملات ارزی به شکل خرید و فروش ارز، واردات کالا و خدمات از طریق گشایش اعتبار یا ثبت برای اسناد به شکل دیداری یا حواله، شرایط گشایش اعتبار یا ثبت برای اسناد مدت دار، گشایش و تعیین و تمدید سررسید اعتبارات و بروات اسنادی، ظهرنویسی اسناد، اعتبارات اسنادی تعیین شده، مقررات بازرسی، مقررات بیمه، و ثبت اطلاعات آماری.
  2. معافیت مالیاتی هر نوع فعالیت اقتصادی به مدت 20 سال.
  3. ورود اتباع خارجی بدون نیاز به اخذ ویزا که اجازه اقامت برای آن ها دو هفته و تمدید آن شش ماهه می باشد.
  4. خدمات گسترده بانکی و بیمه ای دولتی و خصوصی.
  5. انعطاف پذیری خدمات پولی و بانکی بدین شکل که بانک ها و موسسات اعتباری در مناطق آزاد می توانند با سرمایه ایرانی و یا ترکیبی از سرمایه ایرانی و خارجی به ثبت برسند و اینکه سرمایه آن ها می تواند 100% خارجی، 100% ایرانی و ترکیب ایرانی و خارجی باشد.
  6. دیگر مزایایی که ثبت شرکت در منطقه آزاد دارد را در بخش مزایای ثبت شرکت در کیش بیان کردیم که قبلاً راجع به آن ها صحبت شده است.

ثبت شرکت در کیش

چقدر هرینه برای ثبت شرکت در کیش نیاز است؟

هزینه ثبت شرکت ها را نمی توان یک هزینه مشخصی اعلام داشت. زیرا شرکت ها انواع مختلفی دارد و برای ثبت هر کدام نیاز است تا هزینه خاصی کنار بگذارید.

اما اگر درگیر این هستید تا قبل از اقدام برای ثبت شرکت در کیش درباره هزینه های آن اطلاعات کسب نمایید، کلیاتی راجع به این موضوع در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اول از هر چیز لازم است بدانید شرکتی که شما برای ثبت آن اقدام می کنید، به چه مقدار سرمایه اولیه ای نیاز دارد. مثلاً در شرکت های سهامی خاص، حداقل سرمایه مورد نیاز برابر است با 1 میلیون ریال یا همان صد هزار تومان.

هزینه های دیگری از قبیل موارد زیر هم هست که در جمع بندی هزینه های لازم برای ثبت شرکت در نظر گرفته می شود. این هزینه ها عبارتند از:

  • هزینه ای که مرتبط با تنظیم اساسنامه، اظهارنامه و اوراق ثبتی می باشد.
  • هزینه ای که در رابط با حق الدرج است.
  • هزینه ای که با حق الثبت مرتبط می باشد.
  • هزینه ای که برای روزنامه رسمی در نظر گرفته می شود.
  • حق الوکاله در نظر گرفته شده برای ثبت شرکت مورد نظر.
  • هزینه ای که با پلمپ دفاتر ارتباط دارد.
  • هزینه های متفرقه که شامل مهر شرکت، گیره، پوشه و … می شود.

این هزینه ها، هزینه های کلی هستند. در برخی دیگر از شرکت ها، هزینه تعیین نام و مواردی از این قبیل هم وجود دارد که برای دسترسی به لیست تعرفه ها، لازم است به شرکت های مرتبط با امور ثبتی مراجعه نمایید.

انجام کلیه خدمات ثبت شرکت در کیش بدون مراجعه حضوری

در بخش گذشته، راجع به انجام امور ثبتی شرکت و دریافت لیست تعرفه ها از موسساتی صحبت شد که این روزها با همکاری بهترین کارشناسان، ثبت شرکت در مناطق مختلف را در دست می گیرند.

یکی از این شرکت های مطرح در ایران، شرکت ثبتی عصر جدید می باشد که کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، رتبه بندی شرکت، ثبت اختراع، کد اقتصادی، پلمپ دفاتر، اخذ ایزو، گواهی

ارزش افزوده، مجوز تاسیس پروانه بهره برداری، تنظیم و ثبت صورت جلسات، ثبت علائم تجاری و … را به بهترین شکل انجام می دهد.

این موسسه حقوقی و ثبتی عصر جدید مهان پیشرو که با عنوان شرکت عصر جدید در میان عموم شناخته می شود، کارشناسان حقوقی و ثبتی بسیار خبره ای را به کار گرفته تا در کمترین زمان ممکن و با رعایت تمامی قوانین، امور ثبتی را به بهترین شکل انجام دهد.

خوشبختانه تا به امروز توانسته در این عرصه موفق باشد و افراد زیادی برای ثبت شرکت در منطقه آزاد کیش، بصورت حضوری و یا بدون مراجعه حضوری، آن را گزینش نمایند.

راه های ارتباطی با شرکت عصر جدید را می توانید از توی سایت رسمی این شرکت در فضای مجازی پیدا کنید. در این سایت، آدرس اصلی دفتر این شرکت درج شده و افراد می توانند از طریق شماره تماس و یا ایمیلی که در سایت وجود دارد، زمان مراجعه حضوری خود را تعیین نمایید.

حتی اگر شرایط مراجعه حضوری برای انجام امور ثبتی و یا حقوقی را ندارید، نگران نباشید. زیرا سایت رسمی این شرکت، انجام امور مربوطه بدون حضور در محل را برای متقاضیان ممکن ساخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *