ثبت شرکت در گیشا

ثبت شرکت در گیشا

ثبت شرکت در گیشا-09129586944-ثبت عصر جدید


 

ثبت شرکت در گیشا 3 روزه

ثبت شرکت در گیشا تهران در بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات ثبت شرکت، کارت بازرگانی ، کد اقتصادی و غیره، در سریع ترین زمانی که فکرش را می کنید به انجام می رسد. ثبت شرکت یکی از مهم ترین کارهای افرادی می باشد که می خواهند برای خودشان کار کنند و شرکت و شغل مشخصی را داشته باشند.

بنابراین اولین قدم برای داشتن شرکتی برای خود، ثبت آن می باشد تا تمام قوانین موجود در آن و هر آنچه که باید رعایت گردد و حتی موضوع آن کاملا مشخص شود و ابهامی در کار نباشد.

اهمیت و ضرورت ثبت شرکت در گیشا و قوانین آن

ثبت شرکت یک سری ضرورت هایی دارد که به موجب آن شرایط می تواند برای ثبت شرکت ها، بسیار مناسب باشد ، به موجب ثبت شرکت این شرایط پیش می اید که میزان کلی سهام و سود و حتی سمت هر فردی مشخص گردد.

با استفاده از این راه تمامی سهامدارن، شرکا و موسسین از تمامی قراردادهای شرکت این اطمینان را داشته باشند که مشکلی ندارند. با ثبت شرکت این مهم به وجود می آید که تمامی قراردادها و اسنادی که شرکت ایجاد می کند، رسمیت داشته باشد و همه چیز به صورت قانونی پیش برود.

در صورتی که بتوانید شرکتی که در حال فعالیت می باشد را ثبت نمایید، به موجب آن می توانید با سرمایه گزاران بزرگی قراردادهای کلان ببندید و همچنین کلیه ی برنامه های شرکت جنبه ی کاملا قانونی به خود می گیرند.

در این صورت مناقصات و مزایدات دولتی که سود خوبی را نیز همراه خودشان دارند، شامل این شرکت ثبت شده هم می شود و مدیر عامل می تواند از آن ها استفاده نماید.

در صورتی که شرکت ثبت شده باشد و رسمیت قانونی پیدا کرده باشد، توانایی عقد قراردادهای مختلفی را با ارگان های دولتی و خصوصی خواهد داشت ، شایان ذکر است که اگر شرکت خود را ثبت نمایید در ادامه ی آن می توانید برای محصولاتی که در حال تولیدشان هستید برند خاص خودتان را ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که اگر ثبت شرکت انجام گیرد، آن شرکت شرایط شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی را خواهد داشت و می تواند خودش را مطرح کند. اگر شرکت شما ثبت نشده باشد و به صورت آنلاین در حال فعالیت باشید، مشتری زیاد به شما اعتماد نخواهد کرد و فروش خوبی را نخواهید داشت در حالی که با ثبت آن نیز این اعتماد در مشتری ایجاد می گردد.

کدهای کارگاهی که از ان برای بیمه کردن خود فرد موسس و کارمندانش استفاده می گردد را فقط با ثبت آن شرکت می توانید دریافت نمایید، بنابراین این یک مزیت محسوب می شود و بر اساس آن می توانید سابقه یکاری خود را ثبت کنید.

در صورت عدم ثبت کلیه ی فعالیت های شرکت اعم از مالی، اجرایی، حقوقی، بیمه ای و موارد دیگر هیچ گونه جنبه ی قانونی نخواهد داشت وزمانی که شرکت مورد نظر ثبت گردید، تمامی عملیات نام برده شده معتبر خواهند شد و قانونی می باشند.

ثبت شرکت در گیشا نیز باید با توجه به قوانین صورت بگیرد و این ثبت نیز می تواند تمامی شرایطی که برای سایر شرکت ها در مناطق دیگر را به وجود می آورد، برای شرکت های منطقه ی گیشا هم به همراه داشته باشد.

فرآیند کلی ثبت شرکت در گیشا چگونه است؟

همان طور که مستحضر هستید ما شرکت های گوناگونی را داریم که هرکدام به یک شیوه ی مشخص مورد ثبت قرار می گیرند ، اما مسلما در فرآیند کلی ثبت، اصول و قوانینی می باشد.

تمامی امور ثبتی هر نوع شرکتی یکسان می باشد و در واقع می توان اساس و پایه ی ثبت شرکت ها یکی است و به صورت مشابه، عملی و قابل اجرا خواهد بود. در ابتدایی ترین مرحله ی ثبت شرکت، باید شرکا به طور کلی مشخص گردند و این موضوع کاملا به نوع شرکت بستگی دارد که دو نفره باشد و یا از چند نفر تشکیل شده باشد.

نکته ای که باید به آن بسیار توجه نمود این است که از همان ابتدای کار شریکی را پیدا کنید که مطمئن هستید پس از مدتی با آن به مشکل بر نمی خورید زیرا این شریک مهم ترین اجزای شرکت را تشکیل می دهد.

مرحله ی بعدی این است که به سامانه ی الکترونیکی که اداره ی ثبت شرکت ها راه اندازی نموده است، مراجعه کرده و اطلاعات خودتان را در سامانه وارد کنید و یک سری اسناد و مدارک را از شما به صورت اسکن شده طلب می نماید که می بایستی آن ها را در سایت مشخص شده بارگذاری نمایید.

یکی دیگر از مهم ترین قسمت های ثبت شرکت در گیشا این است که نام شرکت، مدت رمانی که شرکت در حال فعالیت است.

آدرسی که شرکت قرار است در آن جا تشکیل گردد، میزان سرمایه ی اولیه ای که برای شرکت در نظر گرفته شده است که با توجه به نوع شرکت تعیین می گردد و همچنین نام هریک از شرکا را تکمیل نمود و مورد ثبت قرار داد.

در ادامه ی این فعالیت ها باید کلیه ی مدارک مورد نظر و اعلام شده در سایت ثبت شرکت ها را تهیه نموده و آن را در سایت آپلود کرده و فعالیت های آنلاینی خود را به پایان برسانید ،در نهایت آخرین مرحله این می باشد که مدارک ارسالی را به صورت کاغذی به اداره ثبت شرکت ها پست نمایید.

کارشناسان اداره ی ثبت شرکت ها این مدارک را بررسی می کنند و در صورت لزوم یا آن ها را تایید می نمایند و یا رد می کنند که در هر صورت به شما اطلاع داده خواهد شد.

حال اگر این مدارک از سمت اداره ی ثبت شرکت ها مورد تایید قرار گرفت لازم می باشد که مدیر عامل شرکت و یا وکیل یا نماینده ی قانونی ان ها با در دست داشتن مدارک به اداره مراجعه نموده، مرحله ی پایانی ثبت شرکت را کامل کرده و شرکت مورد نظر را به صورت رسمی ثبت کند.

امادر صورتی که مدارک ارسالی رد شوند لازم است تا افراد آن را بررسی کنند که به چه علت بوده است و اگر در نوع مدارک نواقصی وجود دارد آن را تکمیل کرده و سپس به طور مجدد ارسالش نمایند. در صورت ارسال مجدد، کارشناسان آن ها بررسی می نمایند و دوباره به متقاضیان اطلاع می دهند که مدارکشان تایید شده و یا رد گردیده است.

آشنایی با شرایط اساسی ثبت شرکت در گیشا

یک سری شرایط و قوانینی برای ثبت شرکت ها وجود دارد که برای ثبت شرکت کاملا لازم و ضروری می باشند.

همان طور که می دانید تشکیل شرکت در اثر ایجاد عقد قراردادی مشخص بین شرکا و بر اساس قوانین ثبت شرکت ها انجام می گیرد و منعقد می شود ،عقد قراردادی که بین شرکا ایجاد می شود باید تابع قوانین ثبت شرکت ها باشد.

هر شرکتی برای ثبتش شرایطی اساسی دارد که می تواند یک مهر تایید بر روی صحت قراردادهایی باشد که مابین شرکا بسته می شود ،موارد زیر از آن شرایط اساسی می باشند که می توان به آن ها اشاره نمود:

  • چارچوب فعالیت ها برای هریک از شرکا مشخص گردد و بر اساس آن به فعالیت مشغول شوند.
  • در مجموعه معاملاتی که صورت می گیرد، ابتدا باید اهداف و رضایت مندی شرکا را در نظر بگیرند.
  • تمامی معاملات و قراردادها باید از نظر مشروع بودن بین شرکا معلوم و مشخص شوند.
  • مواردی نیز در مورد طرفین معامله وجود دارد که باید مورد تایید قرار بگیرند و درج گردند مانند اهلیت و خصوصیات سلامتی افراد از نظر روح و روان که بیان کننده ی این می باشد که در آن قرارداد مشکلی نیست.
  • در نهایت مشخص کردن سمت هر یک از افراد در مجموعه، میزان سهام، سود و زیانی که در کار است، مقدار سرمایه ی اولیه و موارد دیگر همگی از شرایط اساسی ثبت شرکت ها می باشد که باید رعایت گردند.
  • مشخص بودن شرایط اساسی ثبت شرکت ها موضوع مهمی است زیرا بر اساس آن تمامی ابهامات موجود برطرف می شوند و افراد راحت تر می توانند مسائل را برای خودشان هضم کنند.

تشریفات لازم ثبت شرکت در گیشا

برای انجام هر فعالیتی تشریفاتی را در نظر می گیرند که بر اساس آن افراد راحت تر بتوانند کار خود را انجام دهند. این تشریفات می تواند شامل مدارکی هم باشد که باید افراد حاضر نمایند و بر اساس آن اقدامات لازم را پیگیری کنند.

در ثبت شرکت های داخلی و یا شرکت هایی که در ایران مشغول به فعالیت می شوند مدارکی مانند موارد ذیل در نظر گرفته شده است:

  1. تهیه و ارائه مجوز فعالیت شرکت
  2. ارائه ی اساسنامه ی ثبتی شرکت
  3. اظهارنامه یا تقاضانامه ی ثبتی شرکت مورد نظر
  4. تهیه ی صورتجلسه ی مجمع عمومی و موسسین شرکت
  5. دریافت گواهی بانکی مبنی بر 35 درصد از سرمایه ی اولیه ای که برای شرکت در نظر گرفته شده است.
  6. کلیه ی مدارک فوق باید تهیه و تنظیم گردند و به اداره ی ثبت شرکت ها تسلیم شوند.

در صورتی که لازم باشد شرکتی و یا شعبه ی خارجی ثبت شود، تشریفات لازم و مخصوص به خود آن شرکت باید عملی و اجرایی گردد.

تشریفات ثبت شرکت های خارجی عبارت هستند از:

  • ابتدا کاملا واضح مشخص شود که نوع شرکت ثبتی چیست.
  • نوع فعالیت و موضوع اصلی کاری شرکت مورد نظر چه چیزهایی می باشد و باید به صورت دقیق معین شوند.
  • شماره ی ثبت شرکتی که مادر است و داخلی می باشد باید مشخص شود.
  • اعلام نمودن شعب و نمایندگان جدید شرکتی که مورد ثبت قرار گرفته است.
  • اگر شرکت در ایران شعبات دیگری دارد لازم می باشد تا تمام آن ها را معرفی کنند.
  • تابعیت شرکت ثبتی نیز باید معین شود و آن را اعلام نمایند.

تمامی مدارکی که اعلام شدند باید به زبان فارسی مورد ترجمه قرار بگیرند و سپس ثبت شعب شرکت خارجی نیز باید به تایید نمایندگان شرکت متبوع برسد و گواهی تاییدی برای آن صادر شود. قوانین ثبت شرکت در گیشا دو شرط ماهوی و شکلی را در بر دارد.

شرایط ماهوی ثبت شرکت ها که به شرایط حقوقی و قانونی ثبت شرکت ها مربوط می شود و شامل اهلیت طرفین، رضایت آن ها، میزان سهم الشرکه، مقدار سهام، تعداد شرکای موجود، مدت زمان تشکیل شرکت و نام آن می شود.

شرایط شکلی شرکت هم شرایطی هستند که در واقع جزو شرایط تکمیلی برای قوانین ثبت شرکت ها خواهند بود، این شرایط شکلی شامل مواردی مانند لزوم تنظیم شرکت نامه، نشر آگهی ثبت شرکت، اعلام وضعیت قراردادهای قبل از تشکیل شرکت و همچنین اعلام وضعیت قراردادهای مالی و حساب شرکت، قبل و بعد از ثبت شرکت نیز می تواند باشد.

برای ثبت شرکت ها رعایت این تشریفات الزامی می باشد و در صورت رعایت و انجام آن ها، تمامی مراحل به راحتی طی می شوند و مشکلی برای هیچ چیزی به وجود نمی آید.

خدمات ثبت شرکت در گیشا

خدمات ثبت شرکت نیز در مواردی می تواند توسط شرکت هایی که در این کار به طور رسمی فعالیت دارند انجام گیرد،به این شکل که افرادی که شرایط حضور برای پیگیری امور ثبتی خود را ندارند، کار و فعالیت خود را به این مجموعه ها می سپارند و آن ها برای این افراد شرکت مورد نظر را ثبت می کنند.

ثبت شرکت در گیشا نیز توسط همین مجموعه های ثبتی نیز می تواند انجام گیرد و فقط کافیست تا مدارکی که برای انجام ثبت مورد نیاز است را تهیه و به آن شرکت ها تسلیم نمایید.

این شرکت ها به دلیل داشتن فعالیت زیاد در این پروسه، توانایی بررسی دقیق کلیه مدارک را دارند و بر اساس آن اقدامات لازم را انجام می دهند. همچنین اگر در حین طی کردن این مسیر، به مشکل خاصی بر بخورند، توانایی مدیریت آن را دارند و می دانند در هر شرایطی باید چه کاری را انجام بدهند تا مورد پیش آمده را برطرف نمایند.

شرکت هایی که این خدمات ثبتی را ارائه می دهند در سراسرکشور وجود دارند و باید شرکتی را انتخاب نمایید که در حوزه ی ثبتی محل شرکتتان این فعالیت را قبول می نماید و اعلام آمادگی می کند که می تواند کار شما را انجام بدهد. بنابراین مثلا برای ثبت شرکت درگیشا نباید از شرکت ثبتی در شهر دیگر استفاده کرد و این کار اصلا به سود طرف نمی باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *