شرایط مراحل ثبت شرکت

شرایط مراحل ثبت شرکت

شرایط مراحل ثبت شرکت-sabteasrejadid-09129586944


 

شرایط مراحل ثبت شرکت به صورت تخصصی در ثبت عصر جدید.

معمولا اشخاصی که برای ثبت شرکت مراجعه میکنند عجله زیادی برای ثبت شرکت را دارند بی آنکه بدانند شرایط مراحل ثبت شرکت چگون است؟ برای ثبت شرکت به چه مدارکی نیاز است؟ چه شرکت هایی جزء شرکتهای سهامی خاص و کدام یک جزء سهامی عام است؟

بد نیست بدانید موسسه ی ما با کادری متخصص و با تجربه در زمینه های شرایط مراحل ثبت شرکت ، ثبت برند،ثبت صورت جلسه ی شرکت، کارت بازرگانی ، ،کد اقتصادی ، تنظیم وکالت، خدمات اداری، ثبت کالا و بسیاری از سطوح دیگر به مشتریان محترم خود خدمات ارائه می نماید.

شرایط مراحل ثبت شرکت 

امروزه بیشتر مردم تلاش می کنند که فعالیت های خویش را در زمینه ی صنعتی، اقتصادی، تولیدی، کشاورزی و … تحت قالبی سازمان یافته انجام دهند. بنابر این تمایل بیشتری برای تاسیس انواع شرکت از خود نشان داده تا بتوانند از مزایای این گونه شرکت ها استفاده نمایند. طبق قانون، شرکت های تجاری به 7 نوع زیر تقسیم می شوند:

  • شرکت تضامنی
  • با مسئولیت محدود
  • مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • مختلط غیر سهامی
  • سهامی خاص
  • سهامی عام

افرادی که می خواهند در قالب شخصیت حقوقی تجارت نمایند بایستی که یکی از انواع شرکت ها را برای شروع فعالیت خویش انتخاب نمایند. شما می توانید برای استعلام شرکت به سایت ثبت اسناد و املاک رجوع کنید.در مراحل ثبت شرکت ما همراه شما هستیم.

هدف از انجام ثبت شرکت

در کارهای امروزی سرعت عمل، اهمیت زیادی دارد. چرا که با توسعه ی کسب و کار آنلاین، تبادل اطلاعاتی میان سازمان ها و شرکت ها بسیار رونق گرفته است. در این مواقع، ممکن است شما به ثبت فوری یا ثبت شرکت نیاز داشته باشید.

برای این کا حتما باید با شرایط و مراحل ثبت شرکت اشنا باشید ، زیرا اگر در تنظیم صورتجلسات اشتباه کنید تاسیس شرکت شما از اداره ثبت شرکتها برگشت میخورد ، و این امر باعث عقب افتادن کار شما میشود.

تمامی پرسنل ما د رثبت عصر جدید سعی می کنند که به نوبه ی خود سهمی در کم نمودن دغدغه های ثبتی و اداری شما مدیران کار، داشته باشند. آن ها تلاش می نمایند که در کوتاه ترین زمان، خدمات تخصصی و مفید را به شما ارائه نمایند تا بدین وسیله توانسته باشند، در راستای ارتقاع برند و پیشرفت شما قدمی بر داشته باشند.

اشخاصی که تصمیم به ثبت شرکت میگیرند ئ قصد فعالیت خود را از شخص حقیقی به حقوقی تبدیل میکنند دارای اعتبار بالایی نیز میشوند و میتوانند در مناقصات و مزایدات شرکتها و سازمانهای بزگ شرکت کنند و هم عقد قرارداد داشته باشند و نیز میتوانند جهت دریافت کارت بازرگانی و وارداد و صادرات و ترخیص کالا نیز با همین شرکت اقدامات لازم را به عمل اورده و در نهایت نتیجه مثبتی برای خود و شرکت داشته باشند.

برای دریافت کارت بازرگانی پس از ثبت شرکت نیاز به مدارکی میباشد که : سن مدیر عامل بالای 23 سال باشد ، حد اقل مدرک برای تهران دیپلم و برای شهرستانها لیسانس ، دارای کارت پایان خدمت برای آقایان ، و نداشتن چک برگشتی و بدهی بانکی باشد.

حتما بخوانید

چرا ثبت عصر جدید؟

ثبت عصرجدید با مجرب ترین کارشناسان ثبت که سالها سابقه در حوزه های ثبتی و مشاوره، اخذ انواع گواهینامه، مجوزها و استانداردها، انواع ایزو ، رتبه و گرید و … دارند، جزء متعهد ترین موسسات ثبتی در تهران و کل ایران می باشد. که این خدمات از جمله ثبت برند و شرکت با کمترین هزینه و قیمت ارائه می شوند. هدف ما جلب رضایت شماست.

تعهد در زمانبندی انجام خدمات و صداقت در مشاوره به مشتریان از دیگر تعهدات ماست. این تعهد در قبال موکلان است که ما هدف همکاری بلند مدت و همیشگی با آنها را داریم. رضایت شما هدف اصلی ماست.

ما برای انواع خدمات ثبت ،مراحل ثبت شرکت و….. همراهتان هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *