مجوز تاسیس پروانه بهره برداری

 

مجوز تاسیس پروانه بهرهبرداری را چگونه بگیریم؟

برای اخذ مجوز پروانه تاسیس بهره برداری ابتدا آن را باید بشناسیم برای این منظور در ادامه آن را تعریف خواهیم کرد.

برای هر تولیدی در کشور نیاز به مجوزی هست برای فعالیت ان شرکت ، اسر افرادی که شرکت ثبت میکنند فکر میکنند که همان مجوز تولیدشان است ، در حالی که برای تولید نیاز به مجوز دیگری است ، دو نوع مجوز وجود دارد . اولی جواز تاسیس است که یک سری از محصولات را می توان با ان تولید کرد که مدت زمان اعتبار ان یک سال میباشد و هرساله باید ان را تمدید کرد.

جواز تاسیس به غیر از اینکه مجوز تولید است با ان میتوان برای ثبت برند دران تبقاطی در مجوز ذکرشده اقدام کرد زیرا یکی ازمدارک ثبت علامت تجاری داشتن مجوز تولید از وزارت صنعت معدن و تجارت میباشد.

دومی پروانه بهربرداری میباشد که دریافت ان زمان زیادی را در بر میگیرد و شرایط بسیار سختتری نسبت به جواز تاسیس دارد ولی اعتبار ده ساله دارد و طبقات تولیدی بیشتری نسبت به جواز تاسیس دارد ،پروانه بهربرداری همانند جواز تاسیس برای ثبت برند نیز استفاده میشود.

امروزه تمامی تولید کنندگان نیاز به ثبت برند خود دارند ، چون نام محصول تولید شده از نام شرکت معتبر تر است و مصرف کننده نام برند را بیشتر از شرکت میشناسد.

پروانه بهره برداری چیست؟

پروانه بهره برداری مجوزی به کلیه واحدهای صنعتی است که اقدامات لازم شامل:

تامین زمین و تاسیسات و احداث ساختمان

را برای نصب ماشین آلات خط تولید ، تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تولید آزمایشی را انجام داده اند اعم از اینکه دارای جواز تاسیس بوده یا نبوده داده می شود.

موسسه عصرجدید در کوتاه ترین زمان و با بهره گیری از کارشناسان مجرب و حرفه ای جهت اخذ مجوز های تولیدی و صنفی اقدام می نماید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!