ثبت شرکت اینترنتی

ثبت شرکت اینترنتی

ثبت شرکت اینترنتی-sabteasrejadid.com-09129586944


ثبت شرکت اینترنتی

ثبت شرکت اینترنتی نیز از جمله خدمات نوینی می باشد که اداره ی ثبت شرکت ها برای متقاضیان در نظر گرفته است تا با استفاده از آن، تمامی مراحل درخواست و ثبت به صورت غیرحضوری انجام گیرند.

ثبت شرکت اینترنتی چگونه انجام می شود؟

در تعریف شرکت می توانیم بگوییم که شرکت به معنای شریک شدن در یک کار مشخص است. در واقع در تعریف حقوقی آن می توان گفت شرکت، اجتماع تعدادی از افراد است که برای انجام کاری مشخص، حال می تواند تجاری باشد و یا فرهنگی و اجتماعی، گرد هم جمع می شوند و به آن فعالیت می پردازند. شرکت ها را می توان به دو بخش، شرکت های مدنی و شرکت های تجاری تقسیم بندی نمود.

بین این دو نوع از شرکت تفاوت هایی وجود دارد که می توانیم به این شکل برایتان بازگو کنیم:

شرکت های تجاری حتما باید مورد ثبت قرار بگیرند و دارای یک شخصیت حقوقی کاملا مستقل هستند. این شرکت ها، اقامتگاه و تابعیت مجزا دارند و در واقع برای انجام اهداف بازرگانی و تجاری به وجود می آیند. انحلال این شرکت ها می تواند با اراده ی جمعی شرکا صورت بگیرد.

و همچنین ورشکستگی را هم می توانیم به تاجر و شرکت های تجاری نسبت بدهیم و بگوییم که متعلق به آن ها می باشد.

های مدنی نیز اصلا نیازی به ثبت ندارند و دارای یک شخصیت حقوقی به صورت مستقل نمی باشند و همچنین نیازی هم به تعیین اقامتگاه و تابعیت ندارند. انحلال این شرکت های مدنی می تواند با درخواست هریک از شرکا انجام گیرد. موضوع مهم این است که ورشکستگی دیگر در مورد شرکت های مدنی راهی ندارد و صادق نمی باشد.

همان طور که مفهوم شرکت را متوجه شدید و با انواع آن که به دو دسته تقسیم می شد را آشنایی پیدا کردید، لازم است بگوییم که ثبت شرکت اینترنتی چگونه انجام می گیرد؟

ثبت شرکت در اصل یک قرارداد تجاری میان افراد حقیقی و حقوقی است تا متقاضیان بتوانند در قالب معینی از قوانین، عمل نمایند.

ثبت شرکت در واقع یک امر اجباری می باشد و هر فردی باید شرکت خود را مورد ثبت قرار بدهد و اگر این کار را نکند و مراحل ثبت را طی ننماید، این مورد برخلاف قانون می باشد و مراجع ذیصلاح نیز می توانند از انجام فعالیت های آن جلوگیری نمایند.

اولین مرحله برای ثبت شرکت این است که موضوع شرکت انتخاب شود. موضوع شرکت هم آن چیزی می باشد که شرکت برای آن تاسیس شده است و همچنین این موضوع باید مشروع باشد و این را نیز ضمانت کند که منافع عقلانی در پس این موضوع و فعالیت وجود دارد.

پس از تعیین نوع فعالیت شرکت، لازم است تا نوع شرکت را تعیین نمایید که می تواند از انواع شرکت باشد و برای این کار می توانید از طریق تماس با ثبت عصر جدید و یا مراجعه ی حضوری با دفتر ثبت عصر جدید ارتباط گرفته و از آن ها در این باره مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

در مرحله یبعدی باید سرمایه ی شرکت تعیین شود که از مهم ترین عوامل تجارت همین سرمایه است و به نوعی بزرگترین وسیله در جهت جلب منافع می باشد.

هر شرکتی باید دارای سرمایه ی اولیه باشد و برای این سرمایه هیچ حداکثری تعیین نشده است و هر شریکی می تواند به هر میزانی که می خواهد سرمایه و آورده داشته باشد و البته حداقل میزان سرمایه را صد هزار تومان در نظر گرفته اند. در مرحله ی بعد لازم است که نشانی و مرکز اصلی شرکت را مشخص نمایید.

در نهایت می بایست که مدارک لازم را در زمینه ی ثبت شرکت تهیه نموده و باید به صورت کاملا دقیق تکمیل گردند. در مرحله ی بعد متقاضیان باید به سامانه ی ثبت شرکت ها مراجعه نمایند و فرم مربوط به ثبت شرکت ها را تکمیل کرده و اوراق مربوط به آن را در سامانه بارگزاری کنند.

کارشناس حقوقی در این مرحله به بررسی مدارک و اطلاعات وارد شده می پردازد، اگر مدارکتان دارای نقصی باشد برایتان ابلاغ رفع نقص صادر می گردد و در صورتی که هیچ گونه ایرادی نداشته باشد، آن را تایید می نماید. در صورت تایید مدارک باید به این مرکز پست شوند تا اصل مدارک نیز بررسی گردد.

سپس مسئول آن اداره در صورت نبود هیچ گونه ایرادی، دستور ثبت آن شرکت را در دفتر ثبت شرکت ها صادر می نماید. مراحل فوق باید با دقت فراوان طی شوند تا به راحتی بتوان روند ثبت شرکت را طی کرد و به مشکلی برنخورد.

ثبت شرکت اینترنتی

منظور از ثبت شرکت اینترنتی چیست؟

به تازگی اداره ی ثبت شرکت ها برای متقاضیان ثبت شرکت اینترنتی ، شیوه ای نوین در نظر گرفته اند که در آن فرد متقاضی به پایگاه سامانه ثبت شرکت ها مراجعه می نمایند و از طریق این سامانه درخواست ثبت شرکت اینترنتی خود را تقدیم مرجع مربوطه می کنند.

تمامی مدارکی که در این سامانه بارگزاری می شوند باید به همراه اطلاعاتی که در آن وارد می گردد، از همه لحاظ شکلی و ماهوی مرتبط باشد و هیچ گونه مغایرتی میان آن ها مشاهده نشود. ثبت شرکت اینترنتی در واقع به این معنا می باشد که فرد نیازی ندارد به صورت حضوری به اداره ی ثبت شرکت ها مراجعه کند و فقط کافیست از طریق سایت اقدامات لازمه را انجام بدهد. در این شرایط باید تمام دقت خود را به خرج بدهید تا اطلاعاتی را اشتباه وارد نکنید زیرا سبب می گردد تا پرونده متوقف شود و کار برگشت بخورد.

مراحل ثبت شرکت اینترنتی بصورت آنلاین

در این سامانه ی ثبت شرکت ها ابتدا باید به قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت مراجعه نموده و اطلاعات خواسته شده در آن را به صورت گام به گام وارد نمایید.

این اطلاعات عبارت هستند از:

اطلاعات متقاضی که شامل تابعیت فرد متقاضی و نام او و وارد کردن کد ملی و یا شماره ی گذرنامه می باشد.

  • وارد کردن نام و اطلاعات شخص حقوقی که می توانید 5 نام برای شرکت معرفی کنید و از اولین اولویت بررسی می شود و یکی انتخاب می گردد.
  • تعیین مدت و موضوع فعالیت شرکت نیز باید انجام گیرد، در ثبت های اینترنتی باید موضوع فعالیت شرکت به صورت کامل تنظیم شده باشد و در سامانه قرار بگیرد.
  • ثبت آدرس دفتر مرکزی و کدپستی آن و شماره تلفن های آن مجموعه به صورت دقیق باید انجام شود. این موضوع را نیز مد نظرتان قرار بدهید که تمامی مدارک از طرف سازمان ثبت شرکت ها به این آدرسی که بیان می کنید، ارسال خواهند شد.
  • تعیین میزان سرمایه ی اولیه ی شرکت که حداکثری ندارد و حداقل آن یکصد هزار تومان است.
  • تعیین اشخاص شرکت که منظور افرادی می باشد که در آن شرکت دارای سمتی می باشند و وارد کردن تمامی اطلاعات آن ها به صورت دقیق انجام گیرد.
  • تعیین میزان سهام و سرمایه ی هر شخص که باید دقیق مشخص شود که هر فردی چه میزانی سهم دارا می باشد.
  • مشخص کردن سمت افراد که مثلا وکیل و قیم و اینجور سمت ها است.
  • معرفی کردن شعبات شرکت در صورتی که دارا می باشد.
  • در این مرحله باید روزنامه ی رسمی را انتخاب نمود تا تمامی وقایع در شرکت در این روزنامه به ثبت برسد.
  • صفحه ای نیز وجود دارد که باید در آن صورتجلسه ی موسسین هر شرکتی ثبت گردد.
  • تایپ متن اظهارنامه و یا تقاضانامه در این مرحله
  • وارد کردن اطلاعات متن اساسنامه در سامانه

شرکتنامه که در شرکت های با مسئولیت محدود وجود دارد و بر اساس آن رفتار می گردد.

مرحله ی مدارک هم باید تمامی مدارکی که اداره ی ثبت شرکت ها بیان نموده است را جمع آوری کرده و در این سامانه بارگزاری نماید. این مرحله ی اخر می باشد و پس از تکمیل آن، تقاضای ثبت نهایی می شود و درخواست ارسال می گردد.

در حال حاضر ثبت شرکت ها به این صورت انجام می گیرد و می توانید این مراحل خودتان را طی کنید و یا این که با شرکت ثبت عصر جدید تماس گرفته و تقاضای دریافت مشاوره و یا انجام کامل این مراحل را به جای خودتان ارائه دهید.

ثبت شرکت اینترنتی

مزایای ثبت شرکت با خدمات رایانه ای چیست؟

خدمات آنلاین به تازگی بر روی افرادی باز شده است که تمایل شدید به این دارند که کارهای خود را به صورت غیر حضوری انجام بدهند و از نظر آن ها نیازی نیست که به صورت حضوری به اداره ای مراجعه نمایند. امروزه که ویروس کرونا در دنیا همه گیر شده است، ترجیح تمامی افراد بر آن است که کارهای خود غیر حضوری انجام شود و تا حد ممکن ارتباطات میان افرد کم شود تا بتوان هرچه سریع تر این ویروس را ریشه کن نمود.

شایان ذکر است که استفاده از خدمات اینترنتی ثبت شرکت دارای مزایای زیادی می باشد که می توانیم به صورت ذیل آن ها را بیان نماییم. از مهم ترین مزایای ثبت شرکت به صورت اینترنتی این است که فرد متقاضی می تواند در هر زمان از شبانه روز که شرایط ثبت نام را داشته باشد، این اقدام را انجام بدهد و دیگر محدود به زمان های اداری نمی باشد.

از دیگر مزایای ثبت اینترنتی این است که در هر مکانی که فرد به اینترنت دسترسی داشته باشد می تواند درخواست خودش را ثبت کند و محدودیتی از نظر مراجعه به مکان اداره ی ثبت شرکت ها وجود ندارد.

بنابراین فرد می تواند در هر زمان و مکانی که تمایل دارد ثبت نام خودش را انجام بدهد و درخواست خود را مبنی بر ثبت شرکت مورد نظرش را ارسال کند. از این ها مهم تر این که پیگیری این مراحل از طریق اینترنت هم راحت تر می باشد و دیگر نیازی نیست که فرد برای پیگیری پرونده ی خود به اداره ی مذکور مراجعه کند و همه چیز بر مبنای آنلاین شکل می گیرد.

فرد متقاضی، کاملا آنلاین می تواند مشاهده کند که پرونده اش در چه مرحله ای است و یا آیا از جهت مدارک برایش مشکلی پیش آمده است و یا خیر، تمام این مراحل از سرعت بالاتری برخوردار شده اند و این خود نیز مزیتی بزرگ به حساب می آید.

ثبت شرکت اینترنتی دارای مزایای بسیاری می باشد که افراد می توانند از این مزایا بهره مند شوند.

ثبت شرکت اینترنتی

خدمات ویژه ثبت شرکت در سایت ثبت عصر جدید

شرکت ثبت عصر جدید از آن دسته شرکت هایی می باشد که می تواند در زمینه ی تمامی موارد ثبتی به افراد کمک ویژه ای نماید. این کمک می تواند هم از طریق مشاوره باشد تا خود فرد بتواند عملیات درخواست ثبت شرکت و یا هر نوع ثبت دیگر را انجام بدهد.

و یا این که می تواند به صورت این باشد که فرد متقاضی ثبت شرکت، پرونده ی خود را به آن ها بسپارد و از آن ها تقاضا نماید تا تمامی مراحل درخواست و ثبت شرکت اینترنتی او را انجام بدهند. شرکت ثبت عصر جدید با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، سعی خود را بر این گذاشته است تا با اطلاعات روز پیش برود و به همین منظور، برای خود وبسایتی را طراحی و راه اندازی نموده است.

این وبسایت بیانگر این است که خود شرکت مورد معرفی قرار بگیرد و افرادی که به هر نحوی برای بار اول است می خواهند با این شرکت ارتباط بگیرند بدانند که با چه شرکتی و با چه رزومه ای طرف هستند. همچنین خدماتی که ارائه می دهد را به همراه یک سری توضیحات که خودش به نوعی، مشاوره تلقی می شود را معرفی نماید تا افراد بدانند برای کدام موارد ثبتی خود می توانند به این شرکت اعتماد نمایند.

از مهم ترین ویژگی های این شرکت این است که به صورت غیر حضوری تمامی موارد ثبتی را انجام می دهد و لازم نیست شما به صورت حضوری مراجعه ای داشته باشید. مورد دیگر این که تمامی مراحل را با استفاده از پرسنل مجرب و آگاه و توانا در امورات ثبتی طی می کند و با خیال راحت این اطمینان را به شما میدهد که اگر در هر مرحله ای مشکلی بر سر راه پیش آمد، این مجموعه به راحتی می تواند از پس آن بر بیاید و مشکل را حل نماید.

سرعت عمل ثبت شرکت در این مجموعه و همچنین بررسی مدارک توسط آن ها می تواند به افرادی که در شرایط عادی نیستند و نیازمند سرعت بالاتری می باشند، کمک ویژه ای نماید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *