انجام خدمات حسابداری مالی و مالیاتی شرکتها و اشخاص

حسابداری مالی و مالیاتی

حسابداری مالی و مالیاتی شرکتها و اشخاص-09129586944-sabteasrejadid


حسابداری مالی و مالیاتی شرکتها و اشخاص

حسابداری مالی و مالیاتی می تواند توسط حسابداران خبره و تحصیلکرده در این زمینه که در موسسه حسابداری عصر جدید مشغول به فعالیت هستند، انجام شود که یکی از این شرکت ها، ثبت عصر جدید می باشد که کارمندان بسیار توانایی دارد.

همان طور که مستحضر هستید مدت زمان زیادی نمی گذرد که در ایران، حسابداری به عنوان یک علم کاربردی برای تمامی کسب و کارها شناخته شده است.

در واقع می توانیم بگوییم که با گذشت سال ها، تازه به این نتیجه رسیدیم که حسابداری حتی در کسب و کارهای کوچکی مانند مغازه هم بسیار تأثیرگذار است و می توان به راحتی اثرات آن را مشاهده نمود.

حسابداری مالیاتی چیست؟

حسابداری روش های گوناگونی دارد و ما می توانیم یکی از روش های رایج حسابداری را، حسابداری مالیاتی بدانیم. در این نوع از حسابداری، حسابداری بیشتر به جای بررسی امور مالی و رسیدگی به صورت های مالی مختلف، روی مباحث مالیاتی و حسابداری امور مالیاتی، تمرکز می نماید.

چیزی که می تواند بسیار جالب باشد این است که این تخصص به عنوان یک تخصص کاملا رسمی شناخته شده است و مهم تر این که برای آن، قوانین واضحی در موردشان وجود دارد که کسب و کارهای کوچک و بزرگ لازم است تا حتما آن قوانین را رعایت کنند. همان طور که می دانید امور مالیاتی از مهم ترین بخش های امور مالی در هر نوع کسب و کاری به شمار می آید و علت آن می تواند به حساسیت این موضوع بازگردد.

رسیدگی کردن درست و اصولی و به صورت کاملا تخصصی به موضوعی مانند امور مالیاتی، می تواند سبب شود تا یک کسب و کار متحمل ضرر و زیانی نشود. همچنین می توان این را بیان کرد که سهل انگاری در این موضوع می تواند خسارات بسیار زیان باری بر شرکت وارد آورد.

عملا به همین دلایل می باشد که شرکت های چه بزرگ و چه متوسط، برای انجام امور مالیاتی خود از تیم های خبره و متخصص در زمینه ی مالیات استفاده می نمایند. انقدر این رشته دارای اهمیت می باشد که برای آن در دانشگاه ها تحصیلات آکادمیک در نظر گرفته اند و فرد فارغ التحصیل در این رشته به عنوان کمک ممیز مالیاتی می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

هدف حسابداری مالی و مالیاتی چه چیزی می باشد؟

بسیار واضح است که انجام هر عملی، در واقع هدفی را دنبال می کند و هدف حسابداری مالیاتی هم نظارت بر وجوه نقد و غیر نقدی می باشد که به سازمان مربوطه وارد و یا از آن خارج می شود و این که با افراد و نهادها و سازمان های گوناگونی ارتباط دارد.

هدف حسابداری مالی را می توان به این موارد منوط نمود:

  • رسیدگی به موضوعی مانند مالیات بر درآمد
  • پیگیری تمامی معافیت های مالی
  • محاسبه ی هزینه های قابل قبول مالیاتی و موارد استهلاک
  • قرائن و ضرایب مالیاتی
  • جریمه ها و تشویق های دولتی

به طور کاملا روشن و دقیق می شود گفت که هدف اصلی حسابداری مالیاتی جلوگیری کردن از به وجود آمدن جرائم مالیاتی سنگین و بهره مند ساختن واحد اقتصادی از معافیت های مالی و تشویق های مالیاتی می باشد تا این که آن افراد بتوانند با استفاده از مواردی که بیان شد، از تضرر شرکت جلوگیری کنند و سودی را به آن ها برسانند.

تفاوت حسابداری مالی و مالیاتی

میان حسابداری مالی و مالیاتی تفاوت هایی وجود دارد که به این صورت است:

حسابرسی مالی بر اساس یک سری استانداردهای حسابداری و حسابرسی مورد انجام قرار می گیرند و در واقع یک نوع اظهار نظر درباره ی صورت های مالی است.

حسابداری مالیاتی را می توان تلفیقی از استانداردهای حسابرسی و حسابداری با مقررات مالیات های مستقیم و بخش نامه های مربوط به آن دانست.

موردی که می توانیم درباره ی حسابداری مالیاتی بیان کنیم این است که در حسابداری مالیاتی، حسابرس علاوه بر این که درباره ی رعایت موازین حسابداری و حسابرسی، اظهارنظر می نماید، در مورد مواردی مانند رعایت کردن قوانین مالیاتی و درآمدهای مشمول مالیات و معافیت های آن ها هم صحبت می نماید.

همان طور که می بینید میان این دو تفاوت وجود دارد، بنابراین این دو مورد را با هم اشتباه نگیرید و از آن ها در جای درست خودشان استفاده نمایید.

گزارش‌های حسابداری مالی

تمامی گزارش های مالی از صورت های مالی به دست می آیند.
صورت های مالی را می توان در پنج طبقه از داده های مالی تقسیم بندی نماییم:

  1. درآمدها
  2. هزینه ها
  3. دارایی ها
  4. بدهی ها
  5. سرمایه ها

طبقه ای که مربوط به درآمدها و هزینه ها می شود رادر قسمت مرتبط با دخل سازمان، مورد گزارش و محاسبه قرار می دهند، دارایی و بدهی و سرمایه گذاری را هم در طبقه ی مربوط به ترازنامه محاسبه می کنند، کمکی که حسابداری مالی به ترازنامه می کند سبب می گردد که گزارش مزایای اقتصادی آینده ی کسب و کار تهیه شود. تمامی کسب و کارها تراکنش های مالی را که در طی روز انجام داده اند را ثبت می کنند.

این سند را در واقع نوعی از سند می دانند که برای ارائه به افراد خارج از سازمان تهیه می شود. هدف حسابداری مالی را می توانیم تهیه ی اطلاعات کافی برای دیگران بدانیم که با توجه به شرایطی که دارند، سازمان مربوطه را ارزش گذاری می نمایند. به همین دلیل ترازنامه های مالی خارجی، به وسیله ی افراد مختلف و اهداف های گوناگون مورد بررسی قرار می گیرند.

حسابداری مالی و مالیاتی

حسابداری مالی و مالیاتی چه سودی برای کسب و کارتان دارد؟

شرکت هایی را که از حسابداری مالی استفاده می کنند را می توانیم به این شکل نام ببرید تا با آن ها آشنا شوید:

  • شرکت های تجاری
  • شرکت های بازرگانی
  • شرکت های خدماتی

حسابداری مالی موجب می شود تا اطلاعات مالی در قالب ترازنامه و صورت های مربوط سود و زیان در اختیار کارکنانی که به نوعی دینفع در شرکت هستند، قرار بگیرد، نکته ای که باید ذکر شود این است که این گزارشات مالی، اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار سرمایه گذاران، مدیران و مقامات مالیاتی قرار می دهد.

این اطلاعات را می توان مرتبط با معاملات روزانه ای دانست که شامل خرید و فروش انواع کالا، خرید ماشین آلات و تجهیزات آن، هزینه هایی که به صورت جاری می باشند مانند اجاره ی محل کار، حقوق کارمندان مجموعه، هزینه ی برق و اب و غیره دانست.

دانستن موارد فوق می تواند کمک شایانی به مدیران این سازمان ها کند تا بتوانند راحت تر در مورد مواردی که در مجموعه ی خود می بینند اظهار نظر کنند و تصمیم گیری های خوبی نمایند. بنابراین همین طور که متوجه شدید، حسابداری مالی بسیار در موارد شرکت ها کمک کننده می باشد و استفاده از آن می تواند بسیار به صرفه باشد.

مسلما انجام هر عملی علاوه بر سودی که برای افراد دارد،می تواند شامل ضررهایی شود اما باید به این نکته بسیار دقت فرمایید که برخی کارها را باید از نظر این که سودش بیشتر است یا ضررش سنجید. هم این که برخی کارها توسط قانون تایید شده اند و برای تمامی افراد و شرکت ها واجب شده است که مثلا فلان کار را باید انجام بدهند وگرنه مشمول جریمه خواهند شد، حال در این میان دولت برای افرادی که این کارهای واجب را انجام می دهند، سود و مزایایی هم در نظر گرفته است که به آن افراد تعلق خواهد گرفت.

دریافت صورت مالی

دریافت صورت مالی از طریق حسابداری مالی امکان پذیر است و در واقع می توان آن را یکی از اجزای مهم و اساسی در فرآیند حسابداری مالی به شمار آورد. صورت مالی را برای اشخاص خارج از شرکت مانند سرمایه گذاران، مدیران و مقامات دولتی در نظر گرفته اند و آن ها را به صورت سه ماهه و سالانه با اصول عمومی حسابداری ارائه می دهند.

دریافت صورت مالی از موارد بسیار مهم در شرکت ها می باشد که باید به صورت کاملا دقیق انجام گیرد تا نتیجه ای که از آن به دست می آید کاملا منطبق و درست و اصولی باشد. هرچه این صورت مالی دقیق تر باشد، مزایای آن بیشتر است و فرد مدیر کمتر درگیر ضرر و زیان و همچنین مشکلاتی که ممیزین مالیاتی پیش می آورند، می شود.

شرکت ها، حسابداری مالی و مالیاتی خود را بر اساس این صورت های مالی انجام می دهند و از این جهت است که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

کاربردهای صورت مالی

صورت های مالی کاربردهای فراوانی به همراه دارند که می توان آن ها را به این شکل بیان کرد:

  • وضعیت کلی شرکت را می توان با این صورت وضعیت ها از لحاظ مالی، مشخص نمود.
  • می توان با استفاده از آن ها این موضوع را متوجه شد که درآمد شرکت از کجا به دست می آید.
  • همچنین این موضوع نیز میسر می شود تا بفهمیم درآمد شرکت در کجا خرج می شود.
  • و در نهایت می توانیم به راحتی به این موضوع پی ببریم که چه مقدار از پول و سرمایه ای که شرکت دارد، باقی مانده است.

لازم به ذکر است که بدانید صورت مالی مبنایی می باشد برای بررسی ممیزین مالیاتی و اداره ی دارایی.توجه کافی را در این زمینه داشته باشید که هرگونه تخلف یا اشتباهی دران می تواند عواقب سنگینی را برای شرکت ها و سازمان ها به همراه بیاورد.

بر طبق همین موضوع، شرکت ها به صورت سالیانه، به حسابرسی صورت های مالی خودشان می پردازند تا از موارد بالا پیشگیری کنند، صورت های مالی که می دانید بر اساس چه چیزهایی تهیه می شوند و اگر خودمان بخواهیم مجدد بیان کنیم این است که بر اساس اسناد مالی و حسابداری تهیه می گردند.

قابل ذکر است که اگر این اسناد را به صورت سهوی و یا عمدی، به صورت اشتباه مورد ثبت قرار بدهید و سپس از آن نگهداری نمایید، صورت مالی که به دست آمده است قابل اعتماد نمی باشد و این مورد نیز ممکن است پیش بیاید که توسط ممیزین حسابرسی رد شود.

این مورد می تواند به مراتب مشکلات مالی و قانونی بسیاری را برای صاحبان مشاغل به وجود آورد، بنابراین بر اساس مواردی که در بالا بیان کردیم شما باید صورت مالی مجموعه ی خودتان را به بهترین شکل ممکن تهیه نمایید و در دسترس ممیزین حسابرسی قرار بدهید تا مشکلاتی که ناشی از این صورت های مالی می باشد برای شما و شرکتتان پیش نیاید.

[vc_row][vc_column][us_btn label=”راهنمایی کامل جهت ثبت شرکت در 3 روز” link=”url:https%3A%2F%2Fsabteasrejadid.com%2F%25d8%25ab%25d8%25a8%25d8%25aa-%25d8%25b4%25d8%25b1%25da%25a9%25d8%25aa%2F|title:%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA” width_type=”1″ icon=”fas|hand-point-left” iconpos=”right” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22color%22%3A%22_header_middle_text%22%2C%22text-align%22%3A%22center%22%2C%22font-weight%22%3A%22800%22%2C%22font-size%22%3A%2225px%22%2C%22line-height%22%3A%2235px%22%2C%22background-color%22%3A%22_content_secondary%22%2C%22min-width%22%3A%22300px%22%2C%22min-height%22%3A%2250px%22%2C%22border-style%22%3A%22double%22%2C%22border-radius%22%3A%2210px%22%2C%22border-color%22%3A%22_header_top_text%22%2C%22box-shadow-color%22%3A%22_content_primary%22%7D%7D”][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]امور حسابداری و مالیاتی شرکتها از امور بسیار مهمی می باشند که باید کاملا برحسب اصول و قوانین و توسط افراد متخصص و خبره انجام گیرند و می توانید آن را به شرکت های ثبتی بسپارید تا در کوتاهترین زمان ممکن آن ها را انجام بدهند.

شرکت های ثبتی از جمله شرکت هایی هستند که با ارائه ی خدماتی که دارند که توانسته اند بار سنگینی را از روی دوش مردم بردارند و در انجام امور اداری آن ها، کمک شایانی به آن ها کنند. موسسه عصر جدید، شرکتی می باشد که توانسته است در این راستا، ارائه ی این خدمات را به نحو احسن ایفا نماید.

خدمات حسابداری مالی و مالیاتی شامل چه مواردی است؟

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی و رقابت های اقتصادی، استفاده از اطلاعات مرتبط و مهم، می تواند از ابزارهای مهم و قابل تصمیم گیری به شمار بیاید.

خدمات حسابداری مالی و مالیاتی موسسات، سازمان ها و شرکتها را می توان به گروه های زیر تقسیم بندی نمود:

  • تنظیم هروزه ی کلیه ی اسناد حسابداری به صورت کاملا مکانیزه
  • تهیه کردن و تنظیم بودجه ای که به صورت سالیانه تخصیص داده می شود.
  • در پایان سال مالی، کلیه ی امور مربوط به انبارگردانی انجام می شود.
  • تمامی دفاتر قانونی هر مجموعه مورد ثبت قرار می گیرد.
  • انجام دادن امور مربوط به حق بیمه ی کارکنان و تهیه و تنظیم لیست بیمه ی آن ها و انجام مالیات هایی که به صورت تکلیف برای آن ها در نظر گرفته شده است.
  • تنظیم کلیه ی امور مربوط به مالیات ها مانند اظهارنامه های مالیاتی، تنظیم صورت های مالی و یادداشت هایی که همراه با آن باید ارائه شود.
  • تهیه ی سالیانه ی تمامی صورت های مالی و گزارش های مالی که همگی به صورت سالیانه انجام می گیرند.
  • در هر فصلی نیاز است که اظهارنامه ی مالیات ارزش افزوده تهیه گردد.
  • تنظیم تمامی گزارشات فصلی مربوط به خرید و فروش
  • تهیه و آماده سازی لیست بهای تمام شده ی انواع محصولات برای شرکت هایی که به صورت تولیدی مشغول به فعالیت هستند.
  • دفاع کردن در دارایی از اظهارنامه های مالیاتی شرکت ها
  • تهیه و تنظیم کلیه ی لوایح و دفاعیه ها و همچنین شرکت در تمامی جلسات هیئت حل اختلاف مالیاتی
  • انتخاب و اعزام مدیر مالی و حسابدار به کلیه ی شرکت ها چه به صورت پاره وقت و چه تمام وقت
  • ممیزین مالیاتی و ممیزین مالیات بر ارزش افزوده، سازمان تامین اجتماعی و حسابرسان نیز گزارش هایی را نیاز دارند که تهیه و تنظیم آن گزارشات نیز با این شرکت ها خواهد بود.
  • ارائه و تحویل سیستم حسابداری مشخص به شرکت هایی که به آن نیاز دارند.
  • تمامی فرم های مالی و اداری که شرکتها نیاز دارند را طراحی می نمایند.
  • تمامی گزارشاتی که مورد نیاز بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می باشد را تهیه و تنظیم می کنند.
  • انجام کلیه ی امور حسابداری شرکت ها و سازمان های گوناگون که به صورت معوقه می باشند.
  • اصلاح تمامی حساب ها و انجام امور مربوط مغایرت گیری آن ها
  • طراحی و راه اندازی انواع سیستم های مالی برای موسسات گوناگون
  • گزارشات مربوط به مجامع عمومی
  • نظارت بر چگونگی تمامی سیستم های مالی
  • تهیه ی صورت های مالی از روی اسناد و مدارکی که ناقص می باشند.
  • تبدیل تمامی صورت هالی مالی از زبان فارسی به انگلیسی و بلعکس
  • کدگذاری تمامی حساب ها در نرم افزارهای مربوط به حسابداری
  • تهیه ی سایر گزارشات مالی و محاسباتی که خاص می باشند.
  • اصلاح حساب های مالی و بستن حساب ها و همچنین اصلاح آن حساب ها و رفع اختلاف های حساب با سایر شرکت ها
  • نحوه ی ترازهای آزمایشی و تهیه و تنظیم بودجه ی سالیانه
  • انجام کلیه ی امور حسابداری مربوط به ورشکستگی و مدیریت تسویه

تمامی موارد بالا از جمله اموری می باشند که توسط شرکت های ثبتی بر اساس نوع نیاز شرکت ها و مشتریان قابل ارائه می باشند و نیاز آن ها را نیز برطرف می نمایند.

حسابداری مالی و مالیاتی

انجام اصول و تکنیک های حسابداری مالی و مالیاتی

کارشناسان مجرب و متخصص در شرکت ثبت عصر جدید نیز با استفاده از دانش و اطلاعاتی که در اختیارشان است و اصول و تکنیک هایی که مربوط به حسابداری هستند در کوتاهترین زمان ممکن، کلیه ی امور مالی مربوط به شرکت های مختلف را انجام خواهند داد. این شرکت ها عبارت هستند از کلیه ی شرکت های خدماتی، بازرگانی و شرکت های تولیدی که می بایست امور مالیشان انجام گیرد.

کلیه ی کارکنان و کارشناسان حسابداری این شرکت از دانشگاه های خوب و باکیفیتی فارغ التحصیل شده اند و این توانایی را دارند تا تمامی امور مالی موسسات و شرکت های گوناگون را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانند. همچنین این کارشناسان با رعایت کردن تمامی اصول حسابداری، اموری مانند تحریر دفاتر و ثبت امور را به صورت کاملا مکانیزه انجام می دهند.

برای این که بتوانید امور مربوط به شرکت و مجموعه ی خودتان را باروش های درست و اصولی انجام بدهید و دغدغه ای از این بابت نداشته باشید لازم است تا کار و امور مالی خود را به مجموعه هایی بسپارید که در این زمینه توانایی بالایی دارند و به خوبی از پس آن بر می آیند.

شرکت های مختلفی هستند که در این زمینه می توانند شما را راهنمایی کنند و به شما کمک های ویژه ای کنند اما موضوعی که مطرح است این می باشد که از شرکت هایی برای انجام این امور استفاده کرد که دیگر استرس و نگرانی از بابت درست انجام شدن امور وجود نداشته باشد. و در حالت کلی آن امور واقعا هم به درستی انجام شوند، بنابراین باید از متخصصین این کار استفاده کرد و دقت زیادی به خرج دهید تا حتما این افراد و موسسات را پیدا نمایید و از آن ها در تمامی موارد فوق استفاده کنید.

انجام حسابداری مکانیزه

شرکت های ثبتی، امور حسابداری را در حالت مکانیزه به صورت پروژه ای و تکنیکی انجام می دهند. در واقع می توان گفت برای پیش بردن کلیه ی امور مالی مربوط به محل کارتان، به عنوان یک حسابدار، نیاز به انجام امور مالی به صورت مکانیزه دارید و باید این امر انجام شود. حسابداری مکانیزه را می توانیم شامل موارد گوناگونی از جمله: ثبت کلیه ی فاکتورهای خرید و فروش، تعریف تمامی کالاها، ثبت دستی تمام سندها و موارد دیگر نام برد که در تمامی نرم افزارهای مالی موجود هستند.

اگر شما تمامی تکنیک های ثبت مکانیزه را رعایت فرمایید می توانید در پایان دوره ی مالی، تمامی گزارشات و همچنین صورت حساب های مربوط به حسابداری را که شامل ترازهای آزمایشی، ترازنامه و عملکرد سود و زیان و موارد دیگر از این دست می شود را به صورت کامل و بدون نقص ارائه بدهید.

مورد و نکته ای که در این میان بسیار مهم است این است که برخی موسسات اعلام می نمایند که سیستم های حسابداری متفاوتی دارند. این موضوع را بدانید که تمامی نرم افزارهای مالی، اصولی کاملا یکسان دارند و فقط از نظر گرافیکی و ظاهری با هم تفاوت دارند. بنابراین کارشناسانی که در هر شرکتی برای انجام این امور مشغول به فعالیت می باشند، می توانند با هر نرم افزاری امور مالی و حسابداری را مورد ثبت قرار بدهند و مشکلی از این بابت نیز وجود ندارد.

انجام حسابداری مالی حقوق و دستمزد

امور مالی حسابداری شامل حقوق و دستمزد هم می شوند و حسابدارانی موفق هستند که بتوانند تمامی امور مالی که شامل موارد فوق هم می شود را انجام بدهند و باید به تمامی امور مالی مسلط باشند. زیرا این مسئله به این صورت است که تمامی حسابدارانی که در شرکت های گوناگون مشغول می باشند، وظیفه دارند که میزان حقوق و دستمزد پرسنل شاغل در آن مراکز را محاسبه نمایند.

برای انجام میزان حقوق و دستمزد موسسات و مجموعه هایی که شیفت های کاری متفاوتی دارند، به کارشناسان مجرب در این زمینه نیاز است. همچنین لازم می باشد که برای تهیه ی لیست بیمه ی تامین اجتماعی افرادی که در آن مرکز مشغول به کار و فعالیت هستند، به نرم افزار تأمین اجتماعی نیز تسلط کامل داشته باشند.

در واقع در این مرحله نیاز می باشد که تمامی نوبت کاری ها و شیفت های کاری را بر اساس درصدهایی که از طرف وزارت کشور اعلام شده است، رعایت نمود تا این که هیچ اختلال و مشکلی در پرداخت میزان حقوق پرسنل، لیست بیمه های تأمین اجتماعی و مالیات های حقوق به وجود نیاید.

بنابرانی همان طور که متوجه شدید مورد مهم این است که حسابداران هر شرکت موظف هستند تا کلیه ی امور مالی شرکت را آموزش دیده باشند و بر آن مسلط باشند تا بتوانند امور آن مراکز را بدون هیچ گونه مشکل و ایرادی به سرانجام برسانند.

اگر شرکتی برای انجام امور حقوق و دستمزد خود از افرا غیر حرفه ای در این کار استفاده نماید، امکان به وجود آمدن مشکلات زیادی می باشد که شاید برای رفع آن ها لازم باشد حتی هزینه های بالاتری پرداخت نمود تا آن مسائل حل شوند.

بنابراین از همان ابتدا کار را به دست افراد کاردان بسپارید تا نگران به وجود آمدن مشکلاتی از این دست نباشید.

حسابداری مالی و مالیاتی

انجام امور حسابداری مالیاتی

از جمله سایر اموری که توسط شرکت های ثبتی و همچنین شرکت ثبت عصر جدید ارائه شده است می توان به این مورد اشاره نمود که تمامی امور مربوط به حسابداری مالیاتی را نیز برای شرکت های گوناگون انجام می دهند. این شرکت ها می توانند در این زمینه ی امور مالیاتی شما را مشاوره بدهند و در خصوص حل کردن مشکلات قانونی و تمامی مواردی که با امور مالیاتی در ارتباط هستند نیز آموزش های لازم را به شما بدهند.

موارد مربوط به مالیات را می توان به این گروه ها تقسیم بندی نمود: مغازه، ارث، املاک، حقوق و درآمد، اشخاص حقیقی و حقوقی، انحلال شرکت ها و مواردی از این دست که باید برای آن ها مالیات پرداخت شود. در این موارد نیز می توانید از طریق تماس با ثبت عصر جدید نیز اقدام کرده و سوالات خود را به صورت تلفنی از کارشناسان این شرکت بپرسید و پاسخ آن ها را بیابید.

در صورتی که تمایل داشته باشید و این نیاز را اعلام نمایید، این امکان برای برخی از شرکت ها وجود دارد که کارشناسان مالیاتی خود را برای نظارت و هماهنگی و بررسی های لازم به محل کار شما اعزام می نمایند تا از این طریق با روند کار شما آشنا شده و راهنمایی های لازم و همچنین موارد دیگر که برای کار شما مهم است را به شما گوشزد کند.

همان طور که می دانید امور مالیاتی، امور ساده ای نیستند که بشود به راحتی از آن ها عبور کرد، بنابراین بهترین کار این می باشد که کار اصلی را به دست افرادی بسپارید که آشنایی کافی با این روند اداری دارند و می توانند این کار را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.

امور حسابداری مالی و مالیاتی شرکت ها را افراد عادی و کارمندان عادی و ساده ی شرکت نمی توانند به راحتی انجام بدهند و باید حتما این کار توسط افراد حرفه ای انجام گیرد تا نتیجه ی کار، چیزی باشد که بتوان بر اساس آن، تمامی مواردی که برای شرکت پیش می آید را رفع و رجوع نمود.

خدمات حسابداری مالی و مالیاتی در ثبت عصر جدید

برای انجام تمامی موارد حسابداری مالی و مالیاتی شرکتتان می توانید از حسابداران رسمی و تحصیل کرده در این زمینه استفاده نمایید و خیالتان از این بابت راحت باشد که کار و حسابداری های شما به بهترین شکل ممکن انجام خواهند شد. حال در این میان موضوعی مطرح می شود که اگر فردی را به صورت ثابت در مجموعه قرار بدهند ممکن است هزینه های بالایی برای مدیران آن ها داشته باشد.

به همین سبب، موسسات و شرکت هایی وجود دارند که می توانند در تمامی زمینه های حسابداری شما را کمک کرده و امور حسابداری و حسابرسی مجموعه ی شما را به صورت کامل و بدون هیچ گونه مشکلی انجام بدهند. شرکت ثبت عصر جدید یکی از این شرکت ها می باشد که با استفاده از حسابداران تحصیل کرده در این زمینه و خبره و متخصص توانسته است امور حسابداری شکرت ها مختلفی را بر عهده گرفته و نتیجه ی رضایت بخشی را به مدیران آن ها تحویل بدهد.

زمانی که شما کار خود را به دست فرد کاردانش می سپارید موجب می شود تا مشکلاتی که بعدا ناشی از انجام عملیات غیر اصولی توسط افراد ناشی می باشد، پیش نیاید و متحمل ضرر و زیانی از این دست نشوید. شما می توانید با مراجعه ی حضوری به شرکت ثبت عصر جدید ابتدا با آن موسسه و عوامل و کارکنانش آشنا شوید و سپس کار خود را به صورت حضوری برای آن کارمندان توضیح دهید و از آن ها در موارد مختلف درخواست راهنمایی و کمک نمایید.

راه دیگر این است که از طریق تماس با ثبت عصر جدید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از آن ها مشاوره های لازم را دریافت نمایید و سپس با تصمیم گیری درست کار خود را به آن ها بسپارید و منتظر نتیجه ای باشید که از آن ها به بهترین شکل تحویل خواهید گرفت.

بنابراین برای سپردن حسابداری مالی و مالیاتی مجموعه ی خودتان با این شرکت ثبتی در ارتباط قرار بگیرید و با خیالی راحت و بدون هیچ گونه دغدغه ای امورات خود را به آن ها واگذار کنید. شرکت ثبت عصر جدید از جمله شرکت های ثبتی می باشد که توانسته است با ارائه ی خدمات ثبتی گوناگون و امور اداری مختلف همچون امور حسابداری و همچنین مالیاتی، توجه افراد و شرکت های زیادی را به خودش جلب نماید.

این شرکت می تواند در کمترین زمان ممکن با استفاده از پرسنل مجرب و کاردانی که دارد تمامی امور حسابداری و مالیاتی شرکت ها را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برساند و در این کار تا کنون بسیار موفق بوده است. این که شما بتوانید کار و امورات خود را به دست افرادی بسپارید که با خیالی راحت و بدون هیچگونه دغدغه ای به سایر اموراتتان برسید موردی بسیار مهم می باشد که باید حتما در این زمینه توجه کافی داشته باشید.

شرکت ثبت عصر جدید این افتخار را دارد که بتواند با روش های گوناگونی مشکلات شما را حل نماید و حتی به شما در موارد گوناگون، مشاوره نیز بدهد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *