دریافت مجوز بیت کوین

دریافت مجوز بیت کوین

[vc_row][vc_column][vc_column_text]دریافت مجوز بیت کوین می تواند در کوتاهترین زمان ممکن و به راحتی توسط افراد خبره و متخصص در این کار نیز انجام گیرد و فقط کافی است شما درخواست صدور این مجوز را به شرکت های ثبتی معتبر اعلام نمایید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل به کار در زمینه ی بیت کوین دارید لازم است علاوه بر شناخت خود بیت کوین، در مورد تمامی مزایا و معایب آن و همچنین شرایط و نحوه ی استخراج بیت کوین آشنا شوید.

شما می توانید تمامی این موارد با استفاده از مشاوره های کارشناسان شرکت ثبت عصر جدید دریافت نمایید و به راحتی به کار و فعالیت خود مشغول شوید.

دریافت مجوز بیت کوین چه مزایایی دارد؟

بیت کوین هم همانند هر چیز و یا موضوع دیگری که در این دنیا وجود دارد بی عیب و نقص نمی باشد اما با توجه به نوآوری که داشته است، توانسته است همچنان به راحتی به راه خود ادامه بدهد.

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که بیت کوین را چه کسی اختراع کرده است؟

بیت کوین توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو اختراع گردید و از زمانی که به دنیا معرفی شد، ارزش آن و همچنین کاربرانش سیری کاملا صعودی را طی می نمایند.

در واقع می توان گفت که سرمایه گذاری در این نوع ارز دیجیتال، یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها به شمار می آید.

این مورد را نیز باید خاطر نشان شد که به دلیل نوسانات شدیدی که در قیمت آن به وجود می آید، احتمال ضرر بسیار بالایی هم دارد.

بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال که پیشرو می باشد دارای مزایای زیادی می باشد که عبارت هستند از:

  • در حوزه ی پرداخت بیت کوین هیچ گونه کلاهبرداری وجود ندارد. این موضوع را می توانیم به این صورت نیز بیان نماییم که بیت کوین در واقع یک ارز دیجیتال می باشد و با الگوریتم ها و پروتکل های رمزنگاری در ارتباط است و از آن ها استفاده می کند. بر طبق این موارد دور زدن بیت کوین عملا غیر ممکن می باشد. در این ارز دیجیتال هیچ فردی نمی تواند حساب فرد دیگری را دستکاری کند.
  • مواردی مانند سرقت هویت در بیت کوین وجود ندارد و در این مورد دارای هیچ گونه ریسکی نمی باشد.
  • لازم است تا بدانید تراکنش های بیت کوین تماما با اسامی مستعار و به صورت ناشناس انجام می شوند.
  • در تراکنش های مربوط به بیت کوین اصلا لازم نیست که اطلاعات هویتی و مشخصاتتان را وارد نمایید و همین مسئله سبب می شود تا مشکل سرقت هویت کاهش پیدا کند.
  • تمامی تراکنش ها برگشت ناپذیر هستند، موردی که باید حتما در جریان آن قرار بگیرید این است که در تراکنش های بیت کوین هیچ گونه دلال و واسطه ای وجود ندارد و به محض این که تراکنشی انجام شود دیگر امکان برگشتی برایش وجود ندارد.
  • تبادلات بیت کوین کاملا مستقیم و بدون واسطه انجام می شوند، به این صورت که این تراکنش ها مستقیم بین فرستنده و دریافت کننده صورت می پذیرد و واسطه ای در میان نمی باشد و بر اساس همین موضوع، هیچ گونه کارمزدی به واسطه ها پرداخت نمی گردد.
  • قابلیت نقدپذیری بسیار بالای بیت کوین موجب می شود که این ارزها به راحتی قابلیت تبدیل به ارزهای رایج را داشته باشند و شایان ذکر است که برای بیت کوین همیشه خریدار وجود دارد.
  • بیت کوین از راحت ترین روش ها برای انجام تراکنش های بین المللی می باشد مخصوصا اگر مبلغ این تراکنش بسیار بالا باشد و این به دلیل اضافه نشدن هیچ گونه کارمزد اضافی می باشد.
  • با بیت کوین به راحتی می توان مبلغی حدود یک میلیون دلار پول را با کارمزدی تقریبا حدود پنج دلار و حتی کمتر از آن، جابجا کرد.
  • قابلیت مسدود سازی بیت کوین وجود ندارد، هیچ نهاد و یا دولتی این توانایی را ندارد که جلوی بیت کوین را بگیرد و همچنین هیچ دولت و حکومتی هم نمی تواند، دارایی های افراد را که بر اساس بیت کوین به دست آمده است را مسدود نمایند.
  • بیت کوین را می توان گفت که از امنیت بالایی برخوردار می باشد و دور زدن و تقلب همان طور که پیشتر هم توضیح دادیمدر آن جایی ندارد.
  • با استفاده از موردی به نام بلاک چین در شبکه ی بیت کوین، امکان هیچ گونه تقلب و دستکاری در آن وجود نخواهد داشت.

دریافت مجوز بیت کوین

شرایط اخذ مجوز استخراج بیت کوین چیست؟

الان مسلما به مرحله ای رسیده اید که تمایل دارید بدانید که برای شروع به کار و استخراج بیت کوین لازم است تا چه موارد و شرایطی را مهیا کنید تا بتوانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن کار خود را آغاز کنید و به سود دلخواه برسید.

اولین چیزی که باید در مورد این مجوزهای صادره در زمینه ی بیت کوین بدانید این است که به صورت 6 ماهه صادر می شوند و در پایان آن 6 ماه می توانید آن را برای 6 ماه دیگر هم تمدید نمایید.

بنابراین لازم است تا در این 6 ماه پیشرفت خوبی از نظر کار داشته باشید تا بتوانید آن را ارائه دهید و مجوز خود را مورد تمدید قرار بدهید.

تعداد دستگاه هایی که فرد با استفاده از آن می خواهد کار خود را پیش ببر بسیار مهم می باشد و به عبارتی میزان مصرف برق آن مجموعه می بایست حداقل 250 کیلووات باشد.

به این نکته دقت فرمایید که اگر میزان برق مصرفی شما کمتر از این مقدار باشد اصلا شرایط صدور مجوز برای شما امکان پذیر نمی باشد.

در اصل اگر به صورت دقیق حساب نمایید این مورد برای افرادی می باشد که یک یا دو دستگاه دارند و می خواهند با آن ها کار کنند و برای همین که برق مصرفی آن ها کم می شود، امکان صدور مجوزی برایشان وجود ندارد و نمی توانند جواز لازم را دریافت کنند.

موردی که شاید شما دوست داشته باشید در مورد آن بدانید این است که امکان صدور جواز برای مشترکین خانگی امکان پذیر نمی باشد و آن ها نمی توانند مجوز این کار را دریافت نمایند.

همان طور که متوجه شدید در این مدت سرمایه گذار لازم است تا اقدام به راه اندازی یک فارم برای خودش کند و دستگاه های خودش را به چرخه ی تولید متصل نماید، در غیر این صورت مجوزی که برایش صادر شده است، باطل می شود.

فردی که متقاضی راه اندازی این فارم است باید آن را در فاصله ای معین از شهرها راه اندازی نماید زیرا امکان راه اندازی آن در داخل شهرها وجود ندارد.
حداقل فاصله ای که تعیین شده است در استان های گوناگون متفاوت می باشد.

به عنوان مثال می شود گفت که حداقل فاصله از شهر تهران حدود 120 کیلومتر است و از اصفهان چیزی در حدود 50 کیلومتر می باشد.

این فاصله را می توانیم از مراکز سایر استان ها به صورت تقریبیدر حدود 30 کیلومتر اعلام کنیم که باید متقاضیان این موارد را رعایت کنند.

تمامی زیرساخت های لازم در زمینه ی آب، اینترنت، تلفن و برق بر عهده ی دارنده ی جواز است و می بایست تمامی این موارد را به درستی اعمال نماید.

صدور مجوز استخراج بیت کوین برای چند نفر امکان پذیر نمی باشد مگر این که آن افراد شرکتی را تأسیس نمایند تا با استفاده از آن بتوانند چند نفره مشغول به استخراج بیت کوین شوند و کار و فعالیت مورد نظرشان را پیش ببرند.

دریافت مجوز بیت کوین

نحوه ثبت درخواست مجوز استخراج بیت کوین

برای ثبت درخواست اخذ مجوز بیت کوین لازم است تا از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت استان ها اقدامات لازمه انجام شود و مراحلی که باید طی شود به این ترتیب می باشند که:

  1. قبل از هر کاری به سایت بهین یاب مراجعه نمایید و برروی گزینه ی صدور جوز تأسیس رمزارزها کلیک نمایید.
  2. پس از ورود به پنل لازم است تا اطلاعاتی همچون: محل استخراج، نوع سرمایه گذاری و همچنین توان استخراج دستگاه ماینر را مشخص نمایید.
  3. پس از طی کردن این مراحل باید مشخصات زمین و هزینه های تقریبی برق وگاز و غیره را وارد نمایید. اگر در مناطقی مانند روستاها زندگی می کنید که از نفت بیشتر استفاده می شود لازم است تا هزینه های سالیانه ی نفت را برآورد نمایید. اطلاعاتی که مربوط به سرمایه گذاری می باشد را باید تماما دقیق وارد نمایید و این اطلاعات شامل مواردی همچون نام دستگاه های ماینر، تعداد دستگاه هایی که مورد نیازتان است و حقوق گمرکی آن ها را بیان کنید و نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که قیمت دستگاه های خود را نیز باید وارد نمایید.
  4. در این مرحله دیگر واجل است که مدت اجرای تقریبی طرح خودتان را وارد نمایید.
  5. حال اگر تمامی سوالات را به درستی و کامل جواب داده باشید شما به احتمال زیاد ظرف مدت سه ساعت می توانید جواز لازم را دریافت کنید و ممکن است که این زمان تا چیزی حدود چهار روز هم طول بکشد.
  6. اگر باکس ها را کامل پر نکرده باشید و یا ناقص پاسخ داده باشید، هیچ گونه پاسخی از آن ها دریافت نخواهید کرد.

آیا استخراج بیت کوین و رمزارزها سودمند است؟

حال با توجه به تمام مواردی که در بالا بیان کردیم شاید این سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که آیا استخراج بیت کوین، کاری است که مقرون به صرفه باشد و یا خیر؟

پاسخی که می توانیم به سوال شما بدهیم این است که راه اندازی هر کار و شغل و فعالیتی به طور کلی نیازمند یک سرمایه گذاری می باشد.

اما چیزی که باید به آن توجه بسیاری کنید این است که مطالعه و تحقیق زیادی در این مورد داشته باشید و با تمام راهکارهای آن آشنا شوید و در رابطه با شیوه ی سرمایه گذاری آن اطلاعات لازم را به دست آورید.

برای این که بتوانید میزان سود و درآمد سرمایه گذاری از طریق استخراج بیت کوین را مورد بررسی قرار دهید، کافی می باشد تا از ماشین حساب سود استخراج استفاده نمایید و تمامی چیزهایی که لازم است را از آن پیدا کنید.

این نکته را به هیچ وجه فراموش نکنید که در حال حاضر بازار دچار نوسانات شدیدی است و انجام هر کاری خطر پذیری و ریسک خودش را دارد بنابراین واضح است که باید با مطالعه ی کافی در این زمینه پا به میدان بگذارید تا بتوانید موفق شوید.

دریافت مجوز بیت کوین خود را به مراحل بعدی واگذار کنید تا با خیالی آسوده بتوانید در مورد ان مطالعه نمایید و اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید و بدانید اصلا این کار و فعالیت به درد شما می خورد یا خیر.

تعرفه برق استخراج بیت‌کوین چقدر است؟

برق مصرفی برای واحدهای صنعتی تعرفه ای خاص دارد که در ازای هر مگاوات برقی که در ایام گرم سال مورد مصرف قرار می گیرد، 9650 ریال می بایست پرداخت گردد.

این در حالی می باشد که در سایر ماه های سال به 4800 ریال کاهش پیدا می کند و بر اساس این مبلغ افراد باید هزینه های پیش آمده را پرداخت نمایند.
این هزینه ی برق برای استخراج کنندگان بیت کوین بسیار گران است و بر همین اساس یک سری موارد تشویقی تعیین شده است مثلا اگر مصرف برق بیشتر باشد، وزارت صمت برای آن افراد 20 درصد تخفیف قائل می شود.

علاوه بر این مورد افرادی که استخرهای داخلی دارند حدود 15 درصد تخفیف بیشتر شامل حالشان می گردد.

لازم به ذکر است که متقاضیان این اجازه را خواهند داشت که برای تأمین برق مورد نیازشان، نیزوگاه های خورشیدی راه اندازی کنند و حتی به آن ها مجوز راه اندازی این نیروگاه هم اعطا می شود.

خدمات دریافت مجوز بیت کوین در شرکت ثبت عصر جدید

شرکت ثبت عصر جدید یکی از شرکت های ثبتی معتبر می باشد که می تواند در تمامی زمینه های دریافت مجوز بیت کوین به شما کمک نماید و مشاوره های بسیار مفیدی را به شما بدهد.

برای این کار می توانید از طریق تماس با ثبت عصر جدید اقدام کرده و یا به صورت حضوری با مراجعه به شرکت ثبت عصر جدید نسبت به مراحل کار آشنایی لازم را پیدا کنید و حتی کار خود را به کارشناسان آن مجموعه بسپارید تا بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای، مجوزهای لازم را برایتان بگیرند.

شرکت ثبت عصر جدید این افتخار را دارد تا در تمامی پرونده های دریافتی خود از رضایت کامل مشتریانش برخوردار است و رزومه ی خوبی در این زمینه دارا می باشد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *