اخذ جواز تاسیس فوری و ارزان در تهران

اخذ جواز تاسیس فوری

جواز تاسیس در موسسه حقوقی عصر جدید


[vc_row][vc_column][vc_column_text]اخذ جواز تاسیس فوری و ارزان در تهران را می توانید از مجموعه ی ثبت عصر جدید که از مجرب ترین کارشناسان و مشاوران در کلیه امور حقوقی بهره می برد، بخواهید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-bookmark” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”همه آنچه درباره اخذ جواز تاسیس باید بدانید:” heading_tag=”h2″]اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تازگی نسبت به ثبت شرکت اقدام نموده اید لازم است بدانید که یکی از مجوزهایی که برای فعالیت به آن نیاز مبرمی دارید، جواز تاسیس می باشد.

جواز تاسیس را می توان به عنوان یکی از مهم ترین و همچنین پرمتقاضی ترین مجوزهایی دانست که در زمینه ی کسب و کار و تولید صادر می شود . در اشتغال و تولید داخلی، جواز تاسیس بسیار مهم کاربردی است.

در واقع اگر بخواهیم جواز تاسیس فوری را تعریف کنیم باید به این شکل بیان کنیم که تمامی افراد اعم از حقیقی و حقوقی برای انجام فعالیت های تولیدی و اقتصادی خودشان به آن نیاز دارند و آن را اخذ می نمایند.

اخذ جواز تاسیس فوری به فرد دارنده ی آن این اجازه را می دهد که در یکی از شهرک های صنعتی که در خود آن قید شده است، به تولید محصولی که در آن مجوز نام برده شده است اقدام کند و مرجعی که این جواز را صادر می نماید بر حسب نوع فعالیت متفاوت می باشد.

همان طور که متوجه شدید مرجع صادرکننده ی جواز تاسیس بر حسب اینکه سرمایه گذار چه نوع فعالیت اقتصادی را دارد، متفاوت می باشد.

این ارگان های صادرکننده ی جواز می توانند شامل وزارت صنعت، معدن و تجارت و یا جهاد کشاورزی و یا سایر ارگان های ذی صلاح صورت بگیرد.

در حالت کلی برای عمده ی فعالیت های صنعتی، مرجع صادرکننده ای که جواز تاسیس مورد نیاز افراد را به آن ها تحویل می دهد، وزارت صنعت، معدن و تجارت است.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-bookmark” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”متناسب با نوع فعالیت این شرکت ها، سازمان های زیر نیز می توانند مجوز تأسیس را صادر کنند:”]

  • وزارت کشور در حوزه ی احزاب
  • سازمان میراث فرهنگی که در حوزه ی گردشگری و صنایع دستی صدور مجوز می نماید.
  • جهاد کشاورزی در زمینه ی تولیدات و صنایع کشاورزی و غذایی
  • وزارت کار و تعاون در اشتغال های خانگی و کارآفرینی

همچنین برای اخذ جوار تاسیس برای برخی شغل ها و تولیدات که با مواد غذایی و داروسازی در ارتباط است باید از وزارت بهداشت هم جواز لازم را دریافت کرد.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-bookmark” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”جواز تاسیس دارای مزایای زیادی می باشد که سبب می شود تا افراد به موجب آن ها به دریافت این جواز روی بیاورند که عبارتند از:”]

  • با دریافت مجوز تأسیس برای دارنده ی جواز زمین صنعتی در شهرک های صنعتی اختصاص داده می شود که می تواند با نرخ های مصوب دولتی آن را دریافت نماید.
  • در اداره ی ثبت علائم تجاری می توانید برند فارسی محصولاتتان را ثبت نمایید.
  • پس از دریافت جواز می توانید در نمایشگاه های داخلی و خارجی شرکت کنید.
  • وام و تسهیلات بانکی را بازپرداخت مناسب می توانید دریافت کنید و از آن استفاده بنمایید.
  • یک سری معافیت های مالیاتی نیز برای افراد دارای مجوز در نظر گرفته شده است که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

مزایای فوق برای دریافت جواز تاسیس فوری در نظر گرفته شده اند و هر فردی که آن جواز را دریافت نماید می تواند از این مزایا بهره مند گردد.

لازم است بدانید که جواز تاسیس در دو نوع حقیقی و حقوقی صادر می گردد و هرکدامشان شرایط خاصی دارا می باشند که باید از سمت سازمان مربوط به صدور جواز احراز شود.

چیزی که باید بدانید که این نوع جوازها چه برای افراد حقیقی صادر شوند و چه افراد حقوقی، از نظر قوانین و میزان کارکرد مشابه هم هستند.

تنها تفاوتی که می توان برای آن ها بیان نمود این است که در مدارکی که باید جهت دریافت این جواز تحویل داد و مزایای تعلق گرفته به آن ها متفاوت می باشند، دستورالعمل اخذجواز تاسیس فوری و پروانه بهره برداری چگونه است؟[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-money” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”هزینه اخذ جواز تاسیس فوری” heading_tag=”h2″]نکاتی که باید در هنگام مراجعه جهت اخذ جواز تاسیس فوری در نظر بگیریم را به این شکل زیر بیان می نماییم:

  1. اخذ جواز تاسیس معمولا به مدت دو هفته و یا به عبارتی 14 روز طول می کشد تا مورد تأیید قرار بگیرد و صادر گردد.
  2. مبلغی در حدود یک و نیم میلیون تومان لازم است تا یک واحد صنعتی برای ادامه ی فعالیت خود جواز تاسیس را اخذ نماید.
  3. جوازهای حقیقی و حقوقی کاملا مشابه هم هستند اماباید به این موضوع دقت زیادی کنید که اگر می خواهید وام بالای یک میلیارد دریافت کنید بهتر است تا جواز حقوقی باشد.
  4. با اخذ جواز تاسیس فرد می تواند معرفی نامه ای برای دریافت زمین در شهرک های صنعتی دریافت نماید.
  5. دریافت پروانه بهره برداری بعد از اخذ جواز تاسیس فوری صورت می گیرد یعنی قبل از اقدام برای دریافت پروانه بهره برداری لازم است تا برای دریافت جواز اقدام کنید.

فردی که تقاضای دریافت این جواز را دارد باید تابعیت ایرانی داشته باشد.مسلما از روی پرونده های دیگر نمی توان این مبلغ را محاسبه کرد و هر فردی با توجه به نوع صنعتی که در آن مشغول است و شرایط بسیار دیگری که دارا می باشد می بایست هزینه ی جداگانه و خاصی را پرداخت نماید.

بنابراین برای اطلاع از هزینه اخذ جواز تاسیس فوری در تهران همین حالا از طریق ارتباط با ثبت عصر جدید اقدام کرده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار کارشناسان ما قرار بدهید تا هزینه ی نهایی را برایتان محاسبه و به شما اطلاع بدهند.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-dashboard tachometer” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”مدت اعتبار جواز تاسیس چند سال است؟”]مجوز تاسیس از زمانی که صادر می شود به مدت تنها یک سال دارای اعتبار است و پس از این که این مدت یک ساله طی شد با توجه به پیشرفتی که در کار رخ داده است می توان نسبت به تمدید آن اقدام نمود.

در صورتی که فرد جواز مورد نظر را تمدید نکند و یا کلا اقدامی برای تمدید آن انجام ندهد، خود به خود از اعتباری که دارد خارج می شود و در اصل ابطال می گردد.

جالب است بدانید که اخذ جواز تاسیس فوری امکان انتقال به افراد دیگر را هم دارا می باشد اما در بیشتر مواقع و بهترین حالت، این موضوع را مد نظر قرار بدهید که از ابتدا خودتان نسبت به دریافت جواز تاسیس اقدام کنید.

این نکته خیلی مهم است که شما بتوانید این مجوز را به نام خودتان دریافت کنید زیرا علاوه بر این که برای خودتان یک نوع اعتماد به نفس ایجاد می شود که می توانید فعالیت های مربوط به مجموعه تان را خودتان مدیریت کنید، این نیز وجود دارد که پس از گذشت آن مدت زمان و در جهت تمدید اعتبار آن درگیر این نباشید که فرد دیگری برایتان اقدام کند.

دریافت این مجوز توسط مدیریت اصلی پیشنهاد می شود تا اگر بعدها با یکی از شرکا به مشکل خورد آن جواز تاسیس به نامش نباشد و بتواند به راحتی جهت انجام کلیه کارهای خودش اقدامات لازم را بدون حضور آن فرد و یا افراد انجام بدهد.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-bookmark” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”چگونگی اخذ جواز تاسیس فوری و ارزان”]جهت اخذ جواز تاسیس فوری و ارزان لازم است تا با تمامی قوانین و شرایطی که برای دریافت آن لازم است آشنا شوید و مراحل دریافت را به طور کامل آگاهی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات در این زمینه شما می توانید به راحتی با مجموعه ی ما در ارتباط قرار بگیرید و هر نوع سوالی در این زمینه را از مشاوران ما دریافت نمایید.

نکته ی مهم در این زمینه این است که ما برای رفاه حال عزیزانی که می خواهند هر نوع مجوزی را دریافت نمایند، سایتی را طراحی و راه اندازی نموده ایم که می توانید با استفاده از اطلاعات نوشته شده و قرار داده شده در آن، نیاز اطلاعاتی خودتان را رفع کنید.

و یا از همان طریق اینترنتی و به صورت آنلاین، با کارشناسان خبره ی ما در این حوزه ی کاری ارتباط بگیرید و جویای روند کاری و شرایط آن بشوید.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-bookmark” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”حال برای این که بدانید چگونه می توان امر اخذ جواز تاسیس فوری و ارزان را انجام داد به ادامه ی مطلب توجه ویژه نمایید:”]جهت اخذ جواز تاسیس فوری به صورت فوری باید ابتدا در سایت بهین یاب ثبت نام نمایید. پس از این که فرآیند ثبت نامتان تکمیل شد، به شما شناسه ی کاربری و رمز عبور داده می شود که به خودتان تعلق دارد و می توانید از آن استفاده نمایید.

هر فردی تنها برای یک بار می تواند در این سایت ثبت نام کند، پس در جهت حفظ و نگهداری این رمز عبور و شناسه کوشا باشید تا بتوانید به شکل دریت و بدون دردسر کارهای خودتان را انجام بدهید.

پس از دریافت این شناسه و رمز عبور، نسبت به تهیه و نوشتن طرح توجیهی خودتان اقدام کنید و آن را به بهترین شکل ممکن تنظیم نمایید.

پس از طی کردن تمامی این مراحل، کارشناسی قرار دارد که ثبت نام شما را بررسی می نماید و در نهایت اگر هیچ گونه نقصی وجود نداشته باشد، جواز تاسیس مورد نظر برایتان صادر می گردد و می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

شایان ذکر است که جواز تاسیس در مدت دو هفته صادر می شود و اگر شما جزو افرادی هستید که دریافت سریع این مجوز اهمیت زیادی دارد و می خواهید در سریع ترین حالت ممکن آن را دریافت نمایید.

لازم است تا با موسسه ی ما در تماس باشید و این موضوع را بیان کنید تا کارشناسان ما بتوانند در مدتی کمتر از 48 ساعت جواز تاسیس مورد نظر را برایتان دریافت کنند و به شما تحویل بدهند.

لازم است بدانید که اخذ جواز تاسیس فوری کاری است که مجموعه ی ما می تواند در سریع ترین حالت ممکن آن را انجام بدهد.

شاید این سوال به ذهنتان برسد که چرا فردی بخواهد این جواز تاسیس را مثلا 48 ساعته دریافت کند.

در پاسخ به این سوال می توانیم به این شکل بگوییم که برخی افراد برای شرکت در نمایشگاه های مهم و یا دریافت یک وام ضروری، عقد قرارداد با مراکزی که حتما لازم می دانند.

فرد و یا مجموعه باید دارای جواز تاسیس باشد نیاز دارند تا هرچه سریع تر این جواز را دریافت نمایند تا بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][bsf-info-box icon=”Defaults-bookmark” icon_size=”32″ icon_color=”#1e73be” title=”خدمات صدور جواز تأسیس در موسسه حقوقی عصر جدید:” heading_tag=”h4″]موسسه حقوقی عصر جدید از جمله شرکت هایی می باشد که توانسته است با استفاده از مجرب ترین و خبره ترین متخصصان در زمینه ی صدور انواع جواز تاسیس و موارد حقوقی، به شما مشاوره های لازم را اعطا نماید و در عین حال وظیفه ی انجام این کارها را بر عهده بگیرد.

یکی از خدماتی که توسط مجموعه ی ما به شما عزیزان ارائه داده می شود، خدمات صدور اخذ جواز تاسیس است که با توجه به تجربه ی بسیاری که در این زمینه دارا می باشد، توانسته است به بهترین شکل ممکن آن را انجام دهد.

این نکته که بدانید اگر در مرحله ای دچار مشکل شدید و کارشناس به یک مورد هر چند کوچک ایراد گرفته است، بدانید که چه کاری را باید انجام دهید.

از جمله مواردی است که هر فردی و یا مجموعه ای از آن اطلاع ندارد و ما با افتخار اعلام می نماییم که می توانیم کارها و امورات حقوقی شما را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه ایراد و یا مشکلی انجام دهیم و به سرانجام برسانیم.

ارائه ی این خدمات در مجموعه ی ما با هزینه ای بسیار پایین صورت می گیرد و تمام سعی ما بر این است که کار شما درست و اصولی انجام گیرد تا بتوانیم این اعتماد و اطمینان را در شما به وجود بیاوریم که سایر کارهای اداری خودتان را هم به ما بسپارید.

بنابراین می توانید جهت اطلاع از شرایط اخذ جواز تاسیس ، اخذ مجوز تولید از وزارت صنایع و موارد دیگر از روش ارتباط با موسسه حقوقی عصر جدید اقدام کرده و ابهامات موجود در ذهن خودتان را برطرف نمایید.[/bsf-info-box][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *