ثبت شرکت در تهرانپارس

ثبت شرکت در تهرانپارس

برای ثبت شرکت در تهران پارس چه مدارکی نیاز است


 

ثبت شرکت در تهرانپارس با قوانین جدید در 3 روز

ثبت شرکت در تهرانپارس نیازمند راهنمای خوبی است. دفترهایی که در این زمینه کار می کنند، گزینه خوبی برای انجام امور مرتبط با ثبت شرکت بوده و راهنمای خوبی هم محسوب می شوند. آیا می توانید دفاتر خوب و معتبری را در این زمینه معرفی نمایید؟

در مناطق مختلفی افراد به دنبال ثبت شرکت هستند. شاید در قدیم روش های زمان بر و هزینه بر، ثبت شرکت در جای جای کشور انجام می شد، اما امروزه این پروسه آسان تر شده و افرادی که تمایل ندارند خود امور مرتبط با آن را انجام دهند، تمامی امور را بر عهده دفاتر ثبت شرکت قرار می دهند.

ما در اینجا قرار است شما را به بهترین شکل راهنمایی کرده و اطلاعات خوبی در خصوص نحوه ثبت شرکت در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد داشتید شرکتی را ثبت کنید، نگران عدم آشنایی با مراحل آن نباشید.

ثبت شرکت در تهرانپارس

ثبت شرکت در تهرانپارس چگونه است؟

این سوالی است که ذهن افراد مایل به ثبت شرکت در تهرانپارس را به خود درگیر کرده است. پاسخ به این سوال که چگونه می توان در تهرانپارس ثبت شرکت کرد این است که تمامی امور را به عهده دفاتر رسمی قرار دهید.

این دفاتر در جای جای تهران و در مناطق مختلف آن به فعالیت مشغول بوده که از شروع به کار هر یک در این حوزه، زمان زیادی می گذرد و این یعنی دفاتر مذکور، دفاتری هستند که بسیار کار بلد می باشند.
در این دفاتر، مراحل ثبت شرکت به صورت زیر انجام می شود:

  • مشخص کردن نوع شرکت: شرکت ها کلاً به دو دسته تجاری و مدنی تقسیم بندی می شوند که برای ثبت شرکت، مشخص کردن آن بسیار حائز اهمیت است.
  • مشخص کردن شرکاء: تعیین کردن شرکاء و سهام داران، اصلی ترین مرحله ثبت شرکت در دفاتر رسمی می باشد. در این مرحله، سود و زیان هر یک از شرکاء و سرمایه داران در طول فعالیت شرکت مشخص خواهد شد.
  • مشخص کردن میزان سرمایه: در این مرحله، سرمایه شرکا و سهام داران در شرکت مشخص می شود. برخی سرمایه نقدی آورده و برخی دیگر غیر نقدی. حداقل سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت، 100 هزار تومان می باشد.
  • مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت: این مرحله بایستی با کمک و راهنمایی افراد تخصصی در حوزه فعالیت شرکت انجام شود.
  • مشخص کردن نام شرکت: انتخاب نام شرکت با در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون تکراری نبودن، مطابقت داشتن با شرع و عرف و … بایستی انجام شود.
  • مشخص کردن اعضای هیئت مدیره: مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و غیره در این مرحله از ثبت شرکت مشخص می شود.
  • تهیه مدارک شرکت: در این مرحله، مدارکی از شرکت که برای ثبت نیاز است جمع آوری شده و به امضای اعضای شرکت می رسد.
  • ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت: مدارک آماده شده و امضا شده توسط اعضا، از طرق اداره پست به اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود که ممکن است با 3 حالت رد پرونده، اعلام رفع نقص پرونده و پذیرش پرونده رو به رو شوید.
  • پرداخت هزینه های مربوطه: هزینه روزنامه رسمی و کثیر الانتشار را هزینه های مربوطه می نامند که برای ثبت شرکت در دفاتر رسمی نیاز است.

ثبت شرکت در تهرانپارس

بهترین دفتر ثبت شرکت در تهرانپارس

دفتر ثبت شرکت بایستی از ویژگی های خوبی برخوردار بوده تا بتواند افرادی که تمایل به ثبت شرکت دارند را به سمت خود بکشند و از این راه درآمد زایی خود را افزایش دهند.
شرکت هایی که این روزها در بازار به چشم می خورند، مانند دفتر رسمی ثبت شرکت در تهرانپارس، در تلاش هستند تا رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب نمایند.
از ویژگی های بهترین دفتر ثبت شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. یک شرکت خوب بایستی مشتریان و مراجعه کنندگان را به خوبی درک نماید.
  2. یک شرکت خوب باید در خدماتی که ارائه می دهد تمامی دقت خود را بکار گیرد.
  3. اطلاع رسانی به موقع یکی از ویژگی های اصلی دفتر ثبت شرکت می باشد.
  4. از مشاوران خوب کمک گرفته و برای انجام سریع تر امور مرتبط با ثبت شرکت، پیگیری های مدام داشته باشد.
  5. وقتی که امور ثبتی انجام شد، ارتباط خود با مشتریان و مراجعه کنندگان را قطع نکند.

ثبت شرکت در تهرانپارس

موسسه ثبت شرکت در تهرانپارس با بهترین شرایط

چندین و چند موسسه ثبت شرکت در منطقه تهرانپارس مشغول به فعالیت و انجام امور مرتبط با ثبت شرکت می باشند. این شرکت ها بهترین شرایط را پیش روی مراجعه کنندگان و مشتریان خود قرار داده و یکی از آن ها، امکان درخواست انجام امور مرتبط با ثبت شرکت به صورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد.

این روز ها که دسترسی به اینترنت آسان شده و خیلی از مشاغل بخشی از فعالیت خود را از طریق مجازی انجام می دهند، طبیعی است که دفاتر رسمی ثبت شرکت در شهر های بزرگ و کوچک، در بازار مجازی شروع به کار کنند.

اگر به سایت های رسمی که زیر نظر دفاتر و  ثبت شرکت  فعال هستند مراجعه نمایید، متوجه خواهید شد که این سایت شامل بخش های مختلفی است و یکی از مهم ترین این بخش ها، قسمت چگونگی برقراری ارتباط با مشاورین می باشد.

مزایای دریافت مشاوره از سایت عصر جدید برای ثبت شرکت

در بخش گذشته پیرامون شرایط فوق العاده ای که موسسه های ثبت شرکت در ایران برای مشتریان در نظر گرفته بودند را مورد بحث و بررسی قرار داده و به دریافت مشاوره از سایت شرکت ها رسیدیم.

در اینجا قرار بر این است که مزایای دریافت مشاوره از سایت عصر جدید که یک دفتر معتبر برای ثبت شرکت در جای جای ایران می باشد را بازگو کنیم. پس بد نیست بدانید که این مزایا به شرح زیر می باشند:

  • هزینه گزافی برای مراجعه حضوری به دفاتر جهت دریافت مشاوره صرف نمی شود و این هزینه ها برای فرد متقاضی ذخیره می گردد.
  • در زمان فرد متقاضی صرفه جویی می گردد زیرا زمان زیادی را برای رفت و آمد در شلوغی خیابان ها به هدر نخواهد داد.
  • اعلام درخواست ثبت شرکت از طریق سایت محدود به ساعات خاصی نبوده و افراد بعد از مطالعه جزئیات، در هر بازه زمانی از شبانه روز که بخواهند می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

پس فرصت را غنیمت شمرده و همین حالا جهت مشاوره پیرامون چگونگی ثبت شرکت در جای جای ایران به خصوص در تهران، با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *