ثبت شرکت فوری

ثبت شرکت فوری

ثبت شرکت فوری-09129586944-ثبت عصر جدید


 

ثبت شرکت فوری در 3 روز با قوانین جدید

ثبت شرکت فوری را می تواند به روش های گوناگونی مانند ثبت فوری و یا روال عادی انجام گیرد که توسط شرکت عصر جدید با کمترین هزینه و بالاترین میزان رضایت مندی انجام می شود. با توجه به شرایط کنونی جامعه و هزینه های سرسام آوری که دیگر تا حدودی افراد توانایی پرداخت آن ها را ندارند، مردم بیشتر تمایل به دریافت خدماتی دارند که در آن کمترین هزینه را پرداخت نمایند.

شما برای انجام هر فعالیت تجاری و یا غیر تجاری که به صورت منظم و سازماندهی شده است می توانید شرکت یا موسسه ای ثبت نمایید.

یکی از بهترین روش های استفاده و انجام فعالیت های سودآور عظیم که با هدف پیشرفت کردن و رسیدن به اهداف بالاتر و بزرگتر انجام می شود، ثبت یک شرکت و پیش بردن اهداف خود از طریق آن شرکت می باشد.

فعالیت هایی که در جامعه مورد انجام قرار می گیرد تحت عناوین شرکت های ثبت شده، مزایا و معایب زیادی دارند که هر فردی باید با توجه به ایده آل های ذهنی خود، آن ها را مورد بررسی قرار دهد و برای فعالیت خود به صورت حقیقی و یا حقوقی تصمیم نهایی خودش را بگیرد.

همان طور که مستحضر هستید در حال حاضر، سرعت بالا و مدیریت زمان در تمامی کسب و کارهای امروزی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این موضوع به این دلیل می باشد که کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین گسترش یافته و تبادلات اطلاعاتی میان شرکت ها و سازمان ها رونق زیادی پیدا کرده اند.

حال شما بگویید که به نظر شما در چنین محیط پویا و فعالی نباید با سرعت هرچه بیشتر، زمان را مدیریت کرد و پیش به سوی اهداف عالی پیش رفت؟ ثبت شرکت فوری در تهران صورت فوری گاهی لازم می باشد تا افراد بتواند از شرکت در مناقصاتی خاص و بهره مندی از تسهیلاتی که بانک ها به شرکت ها و مجموعه ها می دهند را از دست ندهند.

ثبت شرکت ها قوانین و شرایط خاصی دارد که لازم است در صورتی که آشنایی کافی با این مسئله ندارید، آن را به افراد کاردان در این حیطه بسپارید. بنابراین ثبت شرکت ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و افراد از طریق آن می توانند موفقیت های زیادی را به دست بیاورند و گاهی از طریق آن آینده ی خود را تامین نمایند.

شرکت هایی که قابلیت ثبت دارند و باید حتما مجوز فعالیت داشته باشند کدام ها هستند؟

مدت زمانی که برای ثبت یک شرکت صرف می شود، چقدر می باشد؟

برای ثبت شرکت ها به صورت فوری از چه جاهایی می توان خدمات دریافت نمود؟

مدارکی که برای ثبت شرکت فوری در ایران لازم می باشد، کدام است؟

شرکت عصر جدید در زمینه ی ثت شرکت ها، چه نوع خدماتی را ارائه می دهد؟

کسب اطلاعات در زمینه ی ثبت شرکت ها می تواند به شما در بهبود وضعیت شغلی و درآمدی کمک به سزایی نماید.

قبل از ثبت برخی شرکت ها لازم می باشد تا برای آن ها مجوز فعالیت از مراکز خاصی دریافت شود.

این مجوزها حتما باید موجود باشند تا بتوانند شرکت مورد نظر را ثبت نمایند.

در ادامه ی متن به بررسی این گونه شرکت ها خواهیم پرداخت و آن ها را معرفی می نماییم تا اطلاعاتتان در این زمینه تکمیل گردد و آگاهی کامل داشته باشید که مراحل ثبت شرکت فوری به چه شکلی است.

 

ثبت شرکت فوری

چه شرکت هایی قابلیت ثبت و نیاز به مجوز دارند؟

شرکت های ثبتی متفاوتی وجود دارد که بر اساس نوع فعالیت، لازم می باشد تا در جهت ثبت آن ها اقدام نمود.

بر اساس قوانین تجارتی، شرکت هایی که وجود دارند به 7 گروه قابلیت تقسیم دارند که عبارتند از:

  • شرکت های سهامی که شامل سهامی عام و خاص می شود.
  • شرکت های مختلط سهامی
  • شرکت های مختلط غیر سهامی
  • شرکت های تضامنی
  • شرکت های با مسئولیت محدود
  • شرکت های تعاونی تولید و مصرف
  • شرکت های نسبی

شرکت های فوق همگی قابلیت ثبت و دریافت مجوز دارند و می توان برای آن اقدام نمود تا در ادامه ی فعالیت ها بتوانند از مزایای آن ها نیز بهره ببرند. هرکدام از شرکت های فوق، شرایط و ویژگی های خاصی دارد که با دیگری متفاوت است و افراد با توجه به نوع فعالیتی که دارند و شرایط کاری خودشان، یکی از این شرکت ها را باید انتخاب نمایند و نسبت به ثبت آن اقدام نمایند. در این میان فعالیت هایی هستند که قبل از این که برای ثبت آن باید اقدام نمایید، لازم است تا ابتدا مجوزهایی را برای آن ها دریافت نمود.

این فعالیت ها که نیاز به مجوز قبل از ثبت دارند عبارت هستند از موارد ذیل:

  • فعالیت های مربوط به امور بانکی و پولی
  • فعالیت های مربوط به بورس و اوراق بهادار
  • فعالیت های بیمه ای
  • شرکت های تعاونی
  • فعالیت شرکت های مشمول اصل 44 قانون اساسی
  • فعالیت های فرهنگی، هنری و خبری
  • فعالیت تعاونی مربوط به فرش های دستبافت
  • فعالیت حج و زیارت
  • فعالیت قرآنی و مذهبی
  • فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی
  • گردشگری و مسافرتی
  • فعالیت های آزاد فنی و حرفه ای
  • ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای و مسافری
  • فعالیت هایی که مربوط به سازمان بهزیستی هستند
  • علوم اسلامی و حوزه
  • فعالیت های مردم نهاد و احزاب
  • فعالیت حفاظتی و مراقبتی
  • شرکت های وابسته به شهرداری ها
  • دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک
  • سلاح و اسلحه
  • فعالیت مترجمی اسناد
  • فعالیت های هواپیمایی
  • فعالیت های حسابرسی و مالی

موارد فوق تمامی قبل از ثبت شرکت ها نیاز به دریافت مجوز از مراکز خاصی می باشند که باید این امر به درستی انجام گیرد. فعالیت هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم قبل از هرگونه ثبتی نیاز به دریافت مجوز از موسسه های مربوط به نوع فعالیت خودشان دارند.

به عنوان مثال ثبت شرکت در زمینه ی فعالیت های بیمه ای نیاز به دریافت مجوز از بیمه مرکزی ایران را دارند و یا فعالیت های مربوط به حج و زیارت نیاز به دریافت مجوز از سازمان حج و زیارت خواهند داشت ،تمام مجموعه های فوق به نوعی نیاز به دریافت مجوز از مرجع خاصی دارند.

ثبت شرکت فوری

ثبت شرکت فوری چقدر زمان می برد؟

ثبت شرکت فوری  با یکدیگر متفاوت می باشد و در صورتی که تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت کامل و بدون کسری به مرکز اصلی تحویل دهید، این بررسی و مدارک و انجام مابقی کارهای ثبتی مدتی در حدود 30 الی 45 روز زمان می برد تا شرکت مورد نظر ثبت شود.

امروز با توجه به نیاز شدید مردم به انجام امورات مهم و درخواست های زیاد ثبت شرکت ها و دریافت مجوز، قوانینی به این موارد اضافه شده است که افراد می توانند بنا به شرایطی شرکتی را طی مدت 48 ساعت هم ثبت کنند و مشکلی از این بابت پیش نیاید.

ثبت شرکت چه فوری باشد و چه طبق روال عادی انجام گیرد، هزینه هایی را برای ثبت کننده در پی دارد ،این هزینه ها در ثبت هر نوع شرکت متفاوت می باشند و با توجه به آن تعیین می گردند.

برای کسب اطلاعات در مورد هزینه های ثبت شرکت ها می توان از شرکت های مختلف ثبتی استعلام کرد و یا از طریق جست و جو در اینترنت و پیدا کردن سایت های مختلف مجموعه های ثبتی، از آن ها در مورد هزینه های هر ثبت سوال نمود.

گاهی تفاوت قیمتی مشهودی در این میان مشاهده می شود که نباید به سادگی از آن گذر کرد، شرکت هایی هستند که خدماتشان را ارزان تر از سایر مجموعه ها در اختیار مشتریان قرار می دهند و در این میان نامی نیک در میان افراد و گروه ها دارند، که این مشکلی نمی باشد.

اما شرکت هایی که هزینه های خیلی پایینی برای ارائه خدمات دریافت می کنند، نیاز به بررسی و تحقیق بیشتری دارند و نباید قبل از کسب هرگونه اطمینان نسبت به آن مجموعه ها، مدارکی را به آن ها تحویل داد.

خدمات ثبت شرکت فوری از کجا بگیرم؟

ثبت شرکت در گذشته مراحل اداری و قانونی پیچیده و زیادی را داشت و در واقع بسیار زمان بر بود. اما چیزی که واضح می باشد این است که ثبت شرکت در زمان حال، چندان هم کار دشواری نمی باشد. افرادی که تمایل به ثبت شرکت دارند می توانند در زمانی کمتر از زمان قانونی آن نسبت به ثبت اقدام نمایند و مدارک و کار خود را به دست افراد مجرب در این زمینه بسپارند.

در عین حال مبلغی بیشتر نسبت به ثبت های عادی بپردازند تا شرکتشان در کوتاهترین زمان 48 ساعته و یا همان ثبت فوری شرکت ها، مورد ثبت قرار بگیرد و به اهداف خود برسند. اغلب شرکت هایی که برای انجام ثبت فوری آن اقدام می نمایند شرکت های سهامی خاص، شرکت های با مسئولیت محدود و شرکت های دانش بنیان می باشند.

در واقع آمار ثبتی های فوری شرکت ها بیشتر به این سه مورد فوق باز می گردد و افراد در این شرکت ها بیشتر تمایل دارند که زودتر به نتیجه ی دلخواهشان برسند. خدمات ثبت شرکت فوری را تقریبا از تمامی مجموعه های ثبت شرکت ها می توان دریافت نمود ،البته بیشتر مراکزی این امر را قبول می نمایند که بسیار در این زمینه تبحر دارند.

برای پیدا کردن این مراکز که ثبت فوری قبول می کنند باید تحقیقات زیادی کرد زیرا قبل از هرچیز باید به آن شرکت در جهت تحویل مدارک اعتماد کرد و سپس مدارک را به آن ها تحویل داد. بنابراین در این میان بحث اعتمادسازی شرکت ها پیش می آید که از آن طریق باید توجه مشتری را به خود جلب نمایند تا بتوانند کارهای بیشتری دریافت کنند. شرکت های معروف زیادی در زمینه ی ثبت انواع شرکت وجود دارند که می توانند این امر را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

ثبت شرکت فوری

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت فوری چیست؟

برای ثبت هر نوع از شرکت ها مدارک خاصی نیاز است.

این مدارک و اطلاعات به صورت کلی که در تمامی شرکت ها مشترک می باشد عبارت است از:

  • کپی تمامی مدارک هویتی افراد مانند شناسنامه و کارت ملی و ارائه گواهی عدم سوپیشینه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و کادرهای اجرایی
  • ارائه ی نام شرکت مورد نظر
  • تعیین موضوع شرکت
  • در محدوده ی منطقه ی ثبتی شرکت، آدرس شرکت ارائه شود.
  • میزان سرمایه ای که برای شرکت در نظر گرفته شده است.
  • تعیین سهامداران و میزان سرمایه ای که آورده ی آن ها به حساب می آید.
  • تعیین مدیران هر شرکت و سمتی که آن ها دارند.
  • حق امضای شرکت در دست چه افرادی خواهد بود.
  • تعیین بازرسین شرکت که مختص شرکت های سهامی خاص می باشد.

همان طور که متوجه شدید مدارک فوق به صورت کلی برای ثبت تمامی شرکت ها استفاده می شود و حال برای یک نوع شرکت مدرکی اضافه تر می خواهند و یا برای شرکتی مدرکی را لازم نمی دانند.

در صورتی که تمایل به ثبت شرکت مورد نظرتان را دارید، با تکمیل مدارک فوق می توانید به مراکز ثبت شرکت ها و یا شرکت هایی که امر ثبت شرکت ها را قبول می کنند مراجعه نموده و نسبت به ثبت آن اقدام کنید. برای ثبت شرکت در اصفهان، مدارک فوق باید به موسسات مربوطه ارائه شود تا شرکت مورد نظر افراد در روند قانونی ثبت قرار بگیرد.

خدمات ثبت شرکت فوری در تهران توسط شرکت عصر جدید

شرکت های متعددی در زمینه ی ثبت شرکت ها فعالیت دارند که می توانند کمک به سزایی را به افراد جهت ثبت انواع شرکت بنمایند. شرکت هایی که با توجه به تجربه ی فراوان در این زمینه، کاملا می دانند چه مدارکی را به صورت کامل نیاز دارند و یا از چه راه هایی باید اقدام نمود تا زودتر به نتیجه ی دلخواه که همان ثبت شرکت می باشد، برسند.

شرکت عصر جدید در زمینه ی ثبت شرکت ها، از جمله مجموعه هایی می باشد که توانایی بسیار بالا در انجام خدمات مورد نیاز افراد دارد. این شرکت مفتخر است که توانایی خودش را در زمینه ی ثبت شرکت ها به نحو احسن، با توجه به آمار رضایت مشتریان اعلام دارد و با تکیه بر دانش و آگاهی کارمندانش بگوید که در این زمینه رقیبی ندارد.

خدمات ثبت شرکت در اصفهان نیز می تواند از طریق ثبت عصر جدید نیز انجام گیرد و افراد و مدیران آن ها این اطمینان را داشته باشند که شرکتشان به بهترین شکل ممکن ثبت می گردد و مشکلی ایجاد نمی گردد.

 

ثبت شرکت فوری

قوانین جدید ثبت شرکت فوری

طبق قوانین و شرایط جدید اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری تما افرادی که برای ثبت شرکت مسئولیت محدود اقدام مینمایند ، پس از درخواست در سامانه و ارسال مدارک جهت تایید کارشناس و ریس سازمان شما باید حتما برای دفاتر پلمپ همان سال را دریافت نمایید .

در مرحله بعد میبایست وارد سامانه روزنامه رسمی شده و با ورود اطلاعات شرکت خود در قسمت واریز هزینه ، مبلغ روزنامه را پرداخت نموده و نهایی گردانید ، سپس بعد از این مرحله به سامانه روزنامه کسیر الانتشار وارد شده و در قسمت واریزی هزینه مربوطه را پرداخت نمایید و نهایی نمایید.

پس از اتمام واریزیهای روزنامه رسمی و کسیر النتشار و اظهار نامه پلمپ دفاتر باری ثبت نام کد کارگاهی اقدام نمود و اطلاعات شرکت را وارد نموده و جهت کارشناسی یه کارشناس مربوطه تحویل دهید.

پیش ثبت نام کد اقتصادی نیز از مراحلی میباشد که توسط اداره ثبت شرکتها اجباری شده و شما باید ثبت نام کد اقتصادی شرکت خود را انجام داده و تا گام 30 پیش بروید در این مرحله نام کاربری و کلمه عبور ثبت نام کد اقتصادی و کد رهگیری برای شماره مدیر عامل که در سازمان تعریف شده ارسال میگردد جهت ادامه مراحل ثبت نام کد اقتصادی شرکت.

کا رت عضویت اتاق بازرگانی نیز جز مراحلی میباشد که در زمان ثبت شرکت فوری  در سازمان مربوط دارای هزینه بوده و باید این هزینه در اداره پرداخت گردد تا به مرحله پایانی رسیده و مدارک را تحویل شما گردد.

در زمان ثبت شرکت فوری شماره همراه همه اعضا باید به نام خود باشد و ثنا تمام اعضا باید فعال باشد و نیازی به سوئ پیشینه نمیباشد و به طور خودکار چک میگردد در صورت نیاز کارشناس پیغام گذاشته ، شماره همراهی که به اداره معرفی میگردد ، همان شماره ای باید باشد که در زمان ثبت نام ثنا معرفی گردیده است.

در زمان ثبت شرکت سرمایه اولیه را هر مقدار میتوان در نظر گرفت ، بسته به فعالیت شرکت دارد که آیا قصد شرکت در مناقصه و یا مزایده داشته و یا برای اخذ وام و تسحیلات از بانک اقدامی خواهد انجام گردد در این صورت سرمایه شرکت را مبالغ بالاتری در نظر میگیرند ، که بابت سرمایه در اداره ثبت شرکتها شما باید حق ثبت سرمایه اولیه شرکت را پرداخت کنید ، هرچه سرمایه بیشتر باشد هزینه حق ثبت شرکت فوری نیز افزایش میابد و در زمان تاسیس این مبلغ باید پرداخت گردد.

ثبت شرکت فوری  در کمترین زمان برای افرادی بسیار مهم است که زمان کافی برای شرکت در مناقصه و مزایده ندارند و باید هر چه سریعتر ثبت شرکت خود را به انجام رسانند تا بتوانند در زمان مناسب در مناقصاد و مزایدات و عقد قرارداد با شرکتهای دولتی و خصوصی شرکت کننده و یا برای دریافت کارت بازرگانی فرصت کمی دارند و نیاز به ثبت شرکت فوری و دریافت کارت بازرگانی فوری دارند.

کارشناسان مجرب و وکلای با تجربه ثبت عصر جدید در کمترین زمان بهترین خدمات را به شما  عزیزان ارائه میدهند از جمله ثبت شرکت فوری ، جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *