آموزش ثبت شرکت

آموزش ثبت شرکت

آموزش ثبت شرکت-sabteasrejadid-09129586944


آموزش ثبت شرکت

آموزش ثبت شرکت را به طور کامل برای شما عزیزان توضیح میدهیم . زمانی که قصد داشته باشیم برای ثبت شرکت اقدام نماییم معمولاً با اصطلاحات و واژه هایی رو به رو می شویم که اطلاعات کافی در مورد آن ها نداریم و همین امر باعث می شود تا روال کاری ما طولانی تر شود.

در ادامه مطلب قصد داریم راهنمایی آموزش ثبت شرکت را با و شرایط لازم را به شما عزیزان توضیح دهیم. تا کسانی که در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند بتوانند با آگاهی کامل اقدامات لازم را انجام دهند.

بعد از اهمیت کسب و کار و نقشی که شرکت ها در جامعه و رسیدن به اهداف آن پیدا کردند، همه ی روابط میان افراد و شرکت های مختلف شکل منسجمی گرفته و در قالب قوانین تنظیم شد.

این کار باعث شد تا افرادی که قصد دارند به صورت انفرادی یا با مشارکت افراد دیگر برای تاسیس یک شرکت تولیدی و یا خدماتی اقدام نمایند، ابتدا شرکت خود را ثبت نموده و سپس تمامی امور مربوط به آن را انجام دهند.

آموزش ثبت شرکت شاید مهم ترین و اصلی ترین مرحله در تاسیس و فعالیت در قالب یک شرکت تجاری یا خدماتی باشد. در واقع می توان گفت ثبت یک شرکت باعث می شود تا تمامی قرارداد ها و فعالیت های افراد شکل رسمی پیدا کرده و هیچ کدام از طرفین به بهانه های مختلف نتوانند از زیر بار مسئولیت خود خارج شوند.

مزایای ثبت شرکت

ثبت شرکت مراحل مختلفی دارد که مهمولاً افراد آن را به موسساتی که در این زمینه فعالیت می کنند می سپارند.

ما با استفاده از بهترین و باتجربه ترین گروهی از حقوقدان های کشوری علاوه بر مشاوره و راهنمایی اموزش ثبت شرکت، تمامی امور مرتبط با آن را در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان انجام خواهیم داد.

در واقع می توان گفت آموزش ثبت شرکت به کسی که راه و چاه این کار به خوبی می شناسد بهتر از راهنمایی اموزش و شرایط ثبت شرکت به افرادی است که هیچ اطلاعاتی در این باره ندارند ، بهترین راه حل برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها مراجعه به یکی از این دفاتر است ، کارشناسان ما در ثبت عصر جدید بهترین خدمات را در کمترین زمان برای شما ارئه میدهند.

بعد از توضیحاتی در مورد اهمیت ثبت یک شرکت ارائه شد بهتر است مزایای آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم. اولین و مهم ترین مزیت ثبت کردن شرکت را می توان افزایش اعتبار میان مشتریان و دیگر شرکت ها دانست.

در واقع شما به عنوان یک مشتری زمانی که یک شرکت تمامی مجوز های لازم جهت تولید و یا ارائه ی خدمات را کسب کرده باشد، بیشتر می توانید خود را مجاب کنید که بدون دغدغه از خدمات آن شرکت استفاده نمایید.

علاوه بر این زمانی که کار های ثبت به خوبی انجام شده باشد، شرکت های مطرح و بزرگ بهتر آن را پذیرفته و درخواست های همکاری را سریع تر قبول می کنند. به همین دلیل است که می توان این کار را پلی برای پیشرفت و توسعه ی اهداف مختلف شرکت دانست.

از دیگر مزایای ثبت فعالیت ها و اسناد شرکت می توان به رسمی بودن تمامی قرارداد ها و پایبندی طرفین به آن ها در هر صورت اشاره نمود. این کار باعث می شود تا در هنگام انجام فعالیت های مختلف هیچ فردی نتواند از نظر حقوقی کوچکترین مشکلی برای شرکت به وجود بیاورد.

در ادامه ی مطلب برخی از اصلاحات رایج در مورد شرکت ها و فعالیت های تجاری که توسط این موسسه انجام می شود را مورد بررسی قرار میدهیم. موسسه حقوقی ثبت عصر جدید با وکلا و کارشناسان مجرب خود جهت راهنمای و آموزش ثبت شرکت و تمامی خدمات در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما هستند.

ثبت برند

زمانی که بتوانیم کالا یا خدماتی منحصر به فرد را ارائه کنیم می توانیم به دنبال ثبت برند باشیم. در واقع ثبت برند می توان انواع گوناگونی مانند برند شخص، برند شرکت، برند محصول و … باشد. ثبت برند استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا و یا خدمات خاص می باشد که می تواند دارای لوگوی مخصوص نیز باشند.

زمانی که یک برند به ثبت رسیده باشد کسی حق کپی برداری و سواستفاده از آن را ندارد. ثبت برند مانند آموزش ثبت شرکت مراحل خاصی که دارد که بهتر است از طریق این موسسه برای آن اقدام نمایید.

کارت بازرگانی

قوانین گمرکی کشور می گوید که دارندگان کارت بازرگانی می توانند اقدام به تجارت در عرصه ی واردات و صادرات کالا نمایند. کارت بازرگانی را افراد حقیقی و یا حقوقی می توانند دریافت نموده و از آن در این جهت استفاده نمایند.

قوانین ورود و خروج کالا ها بسیار سختگیرانه بوده و فقط کسانی که دارای کارت بازرگانی باشند می توانند برای این کار اقدام نمایند. این کارت به افراد اجازه می دهد تا تمامی تمامی عملیات از ثبت سفارش تا ترخیص کالا گرفته و واردات از مناطق آزاد و همچنین صادرات را به راحتی انجام دهند.

کسانی که قصد ثبت شرکت و انجام این عملیات را دارند باید برای گرفتن کارت بازرگانی اقدام نمایند. استفاده از خدمات موسسه ی ما بهترین راه حل برای گرفتن کارت بازرگانی بدون دغدغه و در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

رتبه بندی شرکت ها

یکی از مسائلی که بعد از ثبت شرکت اهمیت ویژه ای پیدا می کند، بحث مربوط به رتبه بندی می باشد. معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری وظیفه ی رتبه بندی شرکت ها را بر عهده دارد.

رتبه بندی شرکت ها براساس عملکرد قبلی آن ها و یا استفاده از آیین نامه ی کار انجام می شود و در واقع به نوعی کیفیت شرکت را برای انعقاد همکاری با دیگر شرکت های خصوصی و یا دولتی مورد ارزیابی قرار می دهد.

هر شرکت قبل از انعقاد همکاری با برند های مختلف باید گواهی نامه ی رتبه بندی شرکت را اخذ نماید. رتبه بندی شرکت مزایای بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت که در واقع باعث اعتبار بخشیدن به شرکت و افزایش سطح اعتماد به فعالیت های انجام گرفته می شود.

کد اقتصادی

یکی دیگر از اصطلاحات رایج در مورد ثبت شرکت اخذ کد اقتصادی می باشد. کد اقتصادی که 12 رقمی می باشد به اشخاص حقیقی یا حقوقی که با تاسیس یک شرکت به تولید کالا یا ارائه ی خدمات می پردازند اختصاص داده می شود.

اهمیت کد اقتصادی را می توان از نیاز به آن برای تکمیل و ارسال اظهارنامه ی مالیاتی و یا انعقاد قرارداد های همکاری میان اشخاص و شرکت ها به راحتی متوجه شد. از کد اقتصادی برای شناسایی شرکت ها، اشخاص و موسسات در واحد مالیاتی استفاده می شود و همه ی شرکت ها بعد از ثبت شرکت موظفند ظرف 2 ماه برای اخذ کد اخذ کد اقتصادی اقدام نمایند.

اخذ ایزو

ایزو در واقع استاندارد های بین المللی برای مدیریت کیفیت بعد از راهنمایی اموزش ثبت شرکت می باشند. ایزو به شرکت شما اعتبار می بخشد و باعث می شود تا مشتری کیفیت و روند آن را در تولید کالا و یا خدمات بهتر حس نماید. برای اخذ ایزو بهتر است ابتدا یک کارشناس در این زمینه جذب نموده تا با رعایت استاندارد های لازم بتوانید ایزو مناسب با فعالیت خود را دریافت نمایید.

CE چیست؟

زمانی که یک شرکت نشان CE را داشته باشد در واقع تمامی الزامات اتحادیه اروپا برای محصول و یا خدمات تولید شده را رعایت کرده است. این نشان استاندارد برای شرکت هایی است که قصد دارند پس از ثبت شرکت محصولات خود را به اروپا صادر نمایند. در واقع زمانی که یک شرکت نشان استاندارد CE را دریافت نماید می تواند محصولات خود را در کشور های اروپایی به فروش برساند.

گواهی ارزش افزوده

زمانی که بخواهیم یک فعالیت اقتصادی انجام دهیم حتما باید یکی از مهم ترین ابزار آن یعنی گواهی ارزش افزوده را در اختیار داشته باشیم. مالیات بر ارزش افزوده همان تفاوت بین ارزش کالا و خدمات عرضه شده می باشد که باید توسط تولید کننده ی اصلی و یا واسطه ها بعد از دریافت از مشتری به حساب دولت واریز شود.

افرادی که شرکت تولیدی یا خدماتی آن ها موفق به کسب گواهی ارزش افزوده شده باشد می توانند این مالیات را از مشتریان اخذ نموده و به حساب دولت واریز نمایند.

پلمپ دفاتر

در یک شرکت باید دفتر روزنامه و دفتر کل پلمپ شوند. در دفتر روزنامه تمامی فعالیت های روزانه شرکت اعم از مطالبات، دیون، صادرات و واردات ثبت می شود. تاجر یا افراد موسس هر شرکت باید به صورت هفتگی تمامی معاملات را از دفتر روزانه استخراج کرده و هر کدام از آن ها را با توجه به نوع معامله در یک صفحه از دفتر کل بنویسند.

برای پلمپ دفاتر ابتدا تمام صفحات شماره گذاری شده و سپس شماره ی ثبت و مهر اداره ی ثبت شرکت ها در هر صفحه وارد می شود تا هیچ امکان جابجایی و یا تغییری در آن ها وجود نداشته باشد. مشاوره و راهنمایی توسط متخصصین این حوزه در موسسه ما می تواند بهترین راه حل برای انجام دقیق و قانونی پلمپ دفاتر باشد.

کد بیمه کارگاهی

کد بیمه کارگاهی یک کد عددی 10 رقمی است که به طور اختصاصی برای هر شناسایی بهتر و سریع تر هر کارگاه در نظر گرفته می شود. در این کد 10 رقمی مربوط به هر کارگاه، سه رقم ابتدایی نشان دهنده ی شعبه، سه رقم دوم نیز نوع فعالیت و شماره ی پرونده نیز در چهار رقم آخر نمایش داده می شود.

ثبت اختراع

ثبت اختراع نیز مراحل مختلفی دارد که باعث می شود تا علاوه بر اعطای امتیاز ساخت یک محصول یا تکنولوژی منحصر به فرد، این امتیاز از دیگران نیز سلب شود. استفاده از خدمات ما برای ثبت اختراع باعث می شود تا دغدغه های شما برای سلب امتیاز آن اختراع در سریع ترین زمان ممکن از بین برود.

طرح صنعتی

ثبت طرح صنعتی یکی دیگر از خدمات ویژه ی ما می باشد. طرح صنعتی در واقع همان تغییر دادن ترکیب یا شکل یک محصول تولید شده ی صنعتی و یا دستی می باشد. طرح صنعتی جدید و یا اصیل باشد قابلیت ثبت شدن را دارد.

ثبت طرح صنعتی روال خاصی دارد و در هر مرحله باید مدارک مختلفی استفاده شوند که تخصص و تجربه در این زمینه می تواند باعث کاهش هزینه ها و زمان شود.

ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکت

ثبت تغییرات و صورتجلسات شرکت همانطور که از اسمش پیداست، مربوط به ثبت تمامی تغییرات شرکت در اداره ی ثبت شرکت ها می باشد. این تغییرات می تواند شامل تغییر نام شرکت، آدرس، برخی از فعالیت ها و … باشد.

برای ثبت هر کدام از تغییرات ذکر شده باید یک صورتجلسه توسط افراد ماهر در این زمینه تشکیل و سپس به اداره ی ثبت شرکت ها تحویل داده شود. موسسه حقوقی ثبت عصر جدید راهنمایی و آموزش ثبت شرکت -ثبت برند-ثبت تغییرات-و خدمات دیگر در خدمت شما میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *