ثبت شرکت در اصفهان

ثبت شرکت در اصفهان

ثبت شرکت در اصفهان , ثبت عصرجدید , 02144295435 , sabteasrejadid


ثبت شرکت در اصفهان

بسیاری از مجموعه هایی که فعالیت های اقتصادی انجام داده و از فعالیت های اقتصادی خود سود و منفعت به دست می آورند ، پس از یک دوره ی فعالیت برای برخورداری از ساختاری رسمی و معتبر اقدام به ثبت شرکت می کنند. اکثر مجموعه هایی که قصد ثبت شرکت را دارند در ابتدای کار از شرایط و قوانین ثبت شرکت در اصفهان هیچ گونه اطلاعی نداشته و نمی دانند از کجا و چگونه باید اقدام به ثبت شرکت نمایند.

حتی بسیاری از مجموعه ها تصور می کنند که شرایط، قوانین و مراحل ثبت همه ی شرکت ها کاملا یکسان بوده و با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارند ، در حالی که اینگونه نبوده و از نظر نوع فعالیت و ساختار شرکت های مختلفی وجود دارند، که شرایط ثبت آن ها کاملا با یکدیگر متفاوت است.

مراحل ثبت شرکت در اصفهان چگونه است؟ برای ثبت شرکت در شهر اصفهان چه هزینه‌ای باید بپردازم؟ مدارک مورد نیاز برای ثبت یک شرکت در استان اصفهان چیست؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سوالات را بدانید توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای جامع ثبت شرکت در اصفهان

شهر اصفهان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور ما پس از تهران و مشهد به شمار می‌رود و یکی از شهرهایی است که مقصد گردشگردان بسیاری در فصول مختلف سال است. علاوه بر این، فعالیت‌های صنعتی بسیاری در این شهر انجام می‌گیرد که سبب شده تا میزان رشد تجاری آن در مقایسه با سایر شهرها به نسبت زیادی بالا باشد. این امر باعث شده تا ثبت شرکت در این شهر بزرگ به مقوله‌ای با اهمیت تبدیل شود.

برای آنکه بتوانید فعالیت تجاری خود را در این شهر آغاز کنید و شرکت خود را به صورت قانونی ثبت نمایید نیازی به مراجعه حضوری به سازمان‌ها وجود ندارد شما به سادگی می‌توانید پس از تکمیل مدارک خود با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

مجموعه ما ظرف مدت بسیار کوتاهی قادر است تا پروسه ثبت شرکت در اصفهان را برای شما انجام داده و مدارک لازم را در اختیار شما قرار دهد. در ادامه با روند ثبت شرکت، مدارک مورد نیاز و هزینه ثبت شرکت در سال 1401 آشنا خواهید شد. اما پیش از آن باید بدانیم ثبت شرکت چیست و چرا ضرورت دارد؟

ثبت شرکت چیست؟

زمانی که تصمیم گرفته‌اید که از دنیای کارمندی جدا شوید و خودتان به عنوان رئیس یک شرکت فعالیت کنید باید شرکت خود را به صورت قانونی ثبت کرده و از امتیازاتی که با این کار نصیب شما و شرکت می‌شود استفاده کنید.

یک شرکت مجموعه‌ای سازمان‌یافته متشکل از 2 یا چند نفر است که تصمیم می‌گیرند تا به منظور قانونی نمودن فعالیت تجاری و کسب و کار خود، شرکت را به صورت رسمی ثبت نمایند. این امر در بسیاری از شهرهای کشور ما انجام می‌گیرد اما از آنجایی که مردم اصفهان ذهن اقتصادی بزرگی دارند ثبت شرکت در اصفهان به یکی از پرتقاضاترین فعالیت‌ها در این شهر تبدیل شده است.

افراد بسیاری از سراسر ایران به این شهر صنعتی و بزرگ مهاجرت کرده‌اند که سبب شده تا میزان فعالیت‌های اقتصادی و جمعیت جوان این شهر به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند و زمینه بسیار مناسبی برای درآمدزایی فراهم شود.

با اینکه ثبت شرکت مزایای بسیار زیادی برای رئیس و مدیر شرکت دارد اما دیده شده که افراد بسیاری در برابر این امر کوتاهی کرده و تمایلی به ثبت شرکت به صورت قانونی ندارند. این امر سبب می‌شود تا علاوه بر این که ارزش حقوقی شرکت از بین برود، افراد و مخاطبین کسب و کار نیز اعتماد چندانی به فعالیت‌های شرکت آنها نشان ندهند. این امر به مرور زمان می‌تواند سبب سقوط شرکت، ورشکستگی و در نهایت انحلال آن شود.

انواع شرکت‌های تجاری کدامند؟

در قوانین تجاری کشور تعاریف بسیار زیادی برای شرکت‌های تجاری وجود دارد که در این مقاله نمی‌گنجد اما به طور خلاصه می‌توان گفت زمانی که دو یا چند نفر به شکل حقیقی یا حقوقی و البته مطابق با قوانین و اصول تصمیم می‌گیرند یک کسب و کار را راه‌اندازی کنند یک شرکت تجاری شکل می‌گیرد. این افراد توافق می‌کنند که هریک از آنها سهم مشخصی در این شرکت دارد و در سود و زیان حاصل از شرکت با یکدیگر شریک هستند. شرکت‌های تجاری انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  1. شرکت با مسئولیت‌ محدود
  2. شرکت‌های سهامی
  3. شرکت های سهامی عام
  4. شرکت تضامنی
  5. شرکت تعاونی تولید و مصرف
  6. شرکت نسبی
  7. شرکت مختلط (سهامی و غیر سهامی)

شرکت های با مسئولیت محدود

شرکت مسئولیت محدود و شرکت سهامی دو نوع رایج شرکت‌هایی هستند که در کشور ما بسیار پرطرفدار هستند و افراد زیادی شرکت خود را به یکی از این دو روش ثبت می‌کنند. این دو شرکت در برخی موارد با یکدیگر دارای تفاوت‌هایی هستند که شما پس از مطالعه این بخش می‌توانید در مورد شرکت خود تصمیم‌گیری نمایید.

وجود دو عضو به عنوان شریک برای ثبت شرکت کافی بوده و شرکا متناسب با آورده ی خود در شرکت مسئولیت دارند. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز یک میلیون ریال است و شرکا می توانند با یکدیگر خویشاوند ، دوست یا همکار باشند. برای ثبت این گونه شرکت ها نیاز به تدوین اساسنامه و اقرارنامه بوده که باید به امضای تمامی شرکای شرکت برسد.

شرکت های سهامی خاص

شرکت های سهامی خاص نیز یکی از انواع شرکت های سهامی بوده که داشتن 3 عضو به عنوان یکی از مهمترین شرایط ثبت آنها محسوب می شود. از دیگر شرایط ثبت شرکت های سهامی خاص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از حداقل 1 میلیون ریال سرمایه برای ثبت
  • برخورداری از مدیر عامل
  • برخورداری از رئیس هیئت مدیره
  • برخورداری از قائم مقام
  • برخورداری از 2 بازرس

تفاوت ثبت شرکت مسئولیت محدود با سهامی خاص

تفاوت اول: تعداد شرکای حاضر در شرکت با مسئولیت محدود حداقل 2 نفر و در شرکت سهامی حداقل 3 نفر می‌باشد.

تفاوت دوم: در شرکت‌های مسئولیت محدود، مدیر عامل کلیه سرمایه شرکت را در اختیار گرفته و به آن اقرار می‌کند. این درحالی است که نوع اعطای سرمایه در شرکت سهامی خاص کمی متفاوت است. در این شرکت‌ها، بخشی از سرمایه شرکت که در حدود 35 درصد است در یک بانک معتبر سپرده‌گذاری شده و گواهی آن به اداره ثبت شرکت‌ها داده می‌شود. پس از این کار باقیمانده سهام شرکت در تعهد و اختیار شرکا قرار می‌گیرد.

تفاوت سوم: اگر قصد ثبت شرکت سهامی خاص را داشته باشید درج آگهی در روزنامه‌های رسمی کشور الزامی می‌باشد در حالیکه این کار در ثبت شرکت مسئولیت محدود ضروری و الزامی نمی‌باشد.

حال که با تفاوت‌های این دو شرکت آشنا شدید زمان آن رسیده که در مورد نوع شرکت خود تصمیم بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت این نوع شرکت ها به مقاله ثبت شرکت  مراجعه کنید.

شرکت های سهامی عام

شرکت های سهامی عام تحت عنوان شرکت های بازرگانی نیز شناخته شده و معمولا در این شرکت ها مردم نیز به عنوان سهام دار تحت عنوان شرکای شرکت محسوب می شوند. از مهم ترین شرایط ثبت شرکت های سهامی عام می توان به تعداد اعضای آن اشاره کرد که به هیچ وجه نباید کمتر از 5 نفر باشد. شرکت های سهامی عام باید حتما براساس قوانین سازمان تجارت ثبت شوند و ثبت آن ها دارای روال قانونی خاص خود می باشد.

 

 

شرکت های تضامنی

شرکت های تضامنی همانند شرکت های تجاری بوده که دارای نام مخصوص به خود هستند. شرکت های خانوادگی یکی از رایج ترین شرکت های تضامنی به شمار می آیند.

در صورتی که یک شرکت تضامنی به دلایل مختلف دچار ضررهای مالی شود ، تمامی اعضای شرکت تضامنی متعهد به پرداخت ضررهای مالی خواهند بود. از شرایط مهم برای ثبت شرکت های تضامنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از حداقل دو عضو
  • انتخاب نام مناسب
  • تدوین شرکت نامه
  • ثبت رسمی شرکت نامه
  • تدوین قرارداد همکاری و توافق شرکا

شرکت های تعاونی

شرکت های تعاونی نیز جزء شرکت های تجاری محسوب شده و اغلب امور تولید و پخش کالا را بر عهده دارند. از مهم ترین آن ها نیز می توان به شرکت های تعاونی تولید محصولات کشاورزی ، محصولات غذایی ، محصولات صنعتی و… اشاره کرد.

شرایط ثبت شرکت های تعاونی نیز به شرح زیر هستند:

  • برخورداری از هیئت مدیره
  • برخورداری از مجمع عمومی
  • برخورداری از هئیت بازرسان
  • تدوین اساسانامه
  • درخواست کتبی عضویت در سازمان تعاون برای ثبت شرکت در اصفهان

شرکت های نسبی

شرکت های نسبی تا حدود زیادی همانند شرکت های تضامنی هستند ولی شرایط ثبت آن ها با یکدیگر متفاوت است. شرایط ثبت شرکت های نسبی به صورت زیر می باشد:

  • برخورداری از حداقل دو عضو
  • تدوین اساسنامه
  • تدوین شرکت نامه
  • برخورداری از مجمع عمومی

شرکت های مختلط

شرکت های مختلط همواره ترکیبی از شرکت های مختلف نظیر شرکت های سهامی ، تضامنی ، مسئولیت محدود و… می باشند.

در برخی از مواقع به دلایل مختلف به خصوص مشکلات مالی شرکت ها ترجیح می دهند اقدام به جذب شرکای جدید نموده و ماهیت شرکت خود را به شرکت مختلط تغییر داده و آن را به ثبت برسانند.

شرکت های مختلط به دو دسته سهامی و غیر سهامی تقسیم شده و از مهم ترین شرایط ثبت آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری اساسنامه
  • برخورداری از شرکت نامه
  • تهیه معرفی نامه نمایندگان
  • برخورداری صورتجلسه مجمع عمومی

آیا شرکت پس از ثبت مشمول پرداخت مالیات می‌شود؟

بر اساس اصول و قوانین تجاری کشور اعلام شده که اگر افراد فعالیت تجاری و کسب و کار راه‌اندازی کرده و از این راه به سود برسند می‌بایست مطابق با قوانین، مالیات مشخصی را به دولت بپردازد. مودیان مالیاتی به منظور بهره‌مندی از مزایا و تسهیلات قانونی موظف هستند تا تکالیف قانونی را به درست انجام دهند.

لازم به ذکر است افراد حقوقی و حقیقی هر دو مشمول مالیات خواهند شد. همچنین تمامی کسب‌وکارها و شرکت‌هایی که به طور قانونی ثبت شده و دارای شماره ثبت هستند نیز موظف به پرداخت مالیات بر درآمد هستند. برای پرداخت مالیات باید پس از گذشت حداکثر 4 ماه از سال مالیاتی، تمامی مدارک مورد نیاز از جمله اظهارنامه، لیست شرکا یا سهامداران، مجموع ضرر و سود شرکت و… را به طور کامل در اختیار اداره مالیات قرار دهند و در نهایت نسبت به پرداخت مالیات مشخص شده اقدام کنند.

مزایای ثبت شرکت در اصفهان چیست؟

همانطور که گفته شد 2 یا چندین نفری که اقدام به راه‌اندازی شرکت و ثبت فعالیت خود به صورت قانونی می‌نمایند می‌توانند از مزایای بسیاری بهره‌مند شوند که در این قسمت آنها را بررسی خواهیم کرد. بر اساس قوانین تجاری، تمامی شرکت‌هایی که می‌خواهند فعالیت خود را به صورت قانونی انجام دهند باید برخی قوانین را رعایت نموده و پیش از آنکه فعالیت خود آغاز کنند می‌بایست اقدام به ثبت شرکت به صورت قانونی و رسمی نمایند.

طبق این قوانین چنانچه یک شرکت تجاری از این کار امتناع ورزد، فعالیت آن از نظر قانون غیر رسمی شناخته شده و مراجع ذی‌صلاح می‌توانند از فعالیت این واحد جلوگیری کنند. از این رو باید بدانید انجام ثبت شرکت در اصفهان به شکل قانونی، لازم و ضروری می‌باشد.

اولین مزیت ثبت شرکت آن است که پس از آنکه شرکت شما به صورت قانونی و رسمی در اداره ثبت شرکت‌ها ثبت شد، تمامی فعالیت‌های شرکت تجاری شما از نظر قانون، رسمی تلقی شده و شما به راحتی می‌توانید در صورت بروز مشکلات قانونی، آن را پیگیری و حل و فصل کنید. دومین مزیت این است که پس از ثبت شرکت می‌توانید کد کارگاهی دریافت کرده و پرسنل و کارمندان خود را تحت بیمه قرار دهید.

در صورتی که فعالیت یک شرکت به صورت قانونی و رسمی ثبت شود، سایر شرکت‌ها و مشتریان به راحتی به فعالیت‌های آن اعتماد نموده که در نهایت سبب افزایش فروش و رشد و پیشرفت مجموعه می‌گردد که این امر سومین مزیت ثبت شرکت به شمار می‌رود.

چهارمین مزیت آن است که پس از ثبت شرکت شما اجازه دارید تا برند تجاری خود را ثبت کرده و به صورت گسترده‌تری فعالیت تجاری خود را ادامه دهید. بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی تمایل دارند تا با شرکت‌های بزرگ و نام‌آشنا عقد قرار نموده و همکاری کنند. ثبت شرکت و ثبت برند می‌توان سکوی پرتابی برای شرکت شما باشد.

پس از ثبت رسمی شرکت شما به راحتی می‌توانید در بسیاری از مزایده‌ها و مناقصه‌ها حضور پیدا کنید و به طور مستقیم برای شرکت سودآوری کنید که این نیز پنجمین مزیت ثبت قانونی شرکت محسوب می‌شود.

در کل باید گفت پس از آنکه شرکت خود را به صورت رسمی ثبت کردید می‌توانید از مزایای بسیار زیادی بهره‌مند شوید از این رو توصیه می‌کنیم اگر به تازگی قصد راه‌اندازی کسب و کار را دارید با تکمیل و ارائه مدارک مورد نیاز به مجموعه ما، روند ثبت شرکت خود را آغاز نمایید و در کوتاه‌ترین زمان کد ثبت خود را دریافت کنید.

در صورت امتناع از ثبت شرکت با چه مشکلاتی روبه‌رو خواهید شد؟

در بخش‌های قبلی اشاره کردیم که بلافاصله پس از راه‌اندازی یک فعالیت تجاری افراد می‌بایست روند ثبت قانونی شرکت خود را آغاز نمایند که در صورت امتناع از آن با مشکلات قانونی بسیاری روبه‌رو می‌شوند. در این بخش قصد داریم تا به بررسی مشکلاتی که در صورت سرپیچی از این امر رخ می‌دهد بپردازیم.

اولین مشکلی که در صورت عدم ثبت رسمی شرکت رخ می‌دهد آن است که تمامی فعالیت‌های تجاری شما از نظر مراجع ذی‌صلاح، غیر قانونی و غیر رسمی تلقی می‌شود که این امر می‌تواند منجر به عدم اعتماد مشتریان، ارگان‌ها و سازمان‌ها و عدم تمایل آنها به همکاری با مجموعه شما شود.

علاوه بر این در صورتی که فعالیت شما به طور قانونی ثبت نگردد امکان حضور در هیچ مزایده و مناقصه‌ای را نخواهید داشت که این امر می‌تواند منافع مالی شرکت شما را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین در صورتی که از ثبت رسمی شرکت و انجام مراحل قانونی امتناع کنید نمی‌توانید از امتیازاتی که در بخش قبل به آنها اشاره کردیم بهره‌مند شوید. دولت برای بعضی از شرکت‌های رسمی، معافیت‌های مالی و امتیازاتی را در نظر گرفته است. در صورتی که شرکت شما به طور رسمی به ثبت نرسیده باشد امکان استفاده از این مزایا برای شما وجود نخواهد داشت و رشد و پیشرفت اقتصادی مجموعه شما با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

عدم اجرای مسئولیت و تعهدات شرکا و سهامداران شرکت نیز یکی از مشکلاتی است که شرکت‌های ثبت نشده با آن مواجه هستند. هنگامی که یک شرکت تجاری روال ثبت خود را به طور رسمی طی کرده باشد جزئیات بسیاری طی این روال از جمله تعهدات، میزان سهام و مسئولیت شرکا و سهامداران با جزئیات مشخص می‌گرددکه در صورت بروز مشکلات قانونی به راحتی قابل پیگیری خواهد بود. در صورتی شرکت به ثبت نرسیده باشد هریک از سهامداران و شرکا می‌توانند از اجرای تعهدات خود تخطی کنند.

عدم ثبت شرکت می‌تواند چالش بزرگی در مسیر توسعه و پیشرفت شرکت رقم بزند. شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی بسیار زیادی وجود دارند که تمایل دارند نمایندگی خود را به یک شرکت قانونی اعطا کنند. عدم ثبت شرکت و عدم وجود شماره ثبت سبب می‌شود تا از این مزیت بزرگ بی‌بهره بمانید.

مشکلات و چالش‌هایی که در این بخش مورد بررسی قرار گرفت اندکی از مشکلاتی هستند که شرکت‌های غیر قانونی با آن مواجه هستند. توصیه می‌کنیم به منظور پیشگیری از بروز این مشکلات در آینده، سریعا نسبت به ثبت شرکت خود اقدام کنید.

شرایط ثبت شرکت در اصفهان چیست؟

حال که مزایای ثبت شرکت و چالش‌های عدم ثبت آشنا شدید زمان آن رسیده که با شرایط و روند ثبت شرکت آشنا شوید. با ثبت شرکت، فعالیت تجاری کسب و کار شما وجهه قانونی می‌یابد و شما به راحتی می‌توانید با همکاری با سازمان‌های بزرگ داخلی و خارجی گام بزرگی در مسیر توسعه فعالیت خود بردارید و رشد اقتصادی چشمگیری داشته باشید. همچنین می‌توانید از بروز مشکلات حقوقی که در آینده گریبان‌گیر شرکت شماست جلوگیری کنید.

برای ثبت شرکت دو روش پیش روی شما قرار دارد. در روش اول شما شخصا می‌توانید این پروسه را انجام دهید و در روش دوم می‌توانید این پروسه را به عهده یک شرکت ثبتی معتبر قرار دهید. در روش اول پس از آنکه مدارک مورد نیاز را جمع‌آوری کردید می‌بایست به سایت اداره ثبت شرکت‌ها مراجعه و پس از بارگزاری مدارک و انتخاب یک نام مناسب برای شرکت خود منتظر اتمام کار و اعلام نتیجه بمانید. از آنجایی که این روش کمی حساس است و نیاز به دقت بالایی دارد بسیاری از افراد روش دوم را برای ثبت شرکت در اصفهان انتخاب می‌کنند.

در روش دوم شما با مراجعه به یک اداره ثبت شرکت معتبر، تمامی مدارک مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می‌دهید و این روال را به طور کامل به آنها می‌سپارید. این روش مزایای بسیار زیادی دارد چرا که دیگر درگیر پیچیدگی‌های روال کار نمی‌شوید و این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌گیرد. در صورتی که تمایل دارید مجموعه ما این روال ثبت شرکت را برای شما انجام دهد کافیست تا با ما تماس حاصل بگیرید.

همانطور که گفته شد شرکت‌های تجاری دارای انواع مختلفی هستند و هریک نیاز به رعایت قوانین خاصی دارند که قطعا شما را در مسیر ثبت شرکت سردرگم خواهند کرد. از این رو توصیه می‌کنیم چنانچه قصد انجام این کار را دارید به منظور دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در این مجموعه تماس حاصل کنید.

برای ثبت شرکت در اصفهان به چه مدارکی نیاز است؟

در حال حاضر اطلاعات نسبتا خوبی در مورد روند ثبت شرکت در اختیار دارید اکنون زمان آن رسیده تا پس از آنکه روش مورد نظر را برای ثبت شرکت انتخاب کردید، مدارک لازم را جمع‌آوری نمایید. یکی از موارد بسیار ضروری که در هنگام ثبت شرکت اهمیت دارد زمان است. این یعنی هرچه شما سریع‌تر نسبت به ثبت رسمی شرکت خود اقدام کنید سریع‌تر می‌توانید فعالیت قانونی شرکت خود را آغاز کنید.

از آنجایی که پروسه ثبت شرکت توسط شخص متقاضی می‌تواند کمی زمان‌بر و پیچیده باشد توصیه ما این است که پس از جمع‌آوری این مدارک به یک مجموعه ثبتی معتبر مراجعه کرده و این مدارک را در اختیار آنها قرار دهید. ثبت شرکت در این روش معمولا در زمان بسیار کوتاه و با کمترین هزینه انجام خواهد گرفت.

بر اساس نوع شرکت و زمینه فعالیت آن مدارکی که نیاز به آن دارید می‌تواند متفاوت از آنچه در این بخش اعلام می‌شود باشد اما به طور کلی نیاز است تا این مدارک را نیز جمع‌آوری نموده و آن را در اختیار شرکت ثبتی قرار دهید. این مدارک عبارتند از:

  1. کد پستی، آدرس و شماره تلفن شرکت
  2. شماره تماس، مدارک شناسایی و هویتی یکی از اعضای اصلی شرکت
  3. شرکت‌نامه، اقرارنامه، اساسنامه و اظهارنامه

پس از آماده‌سازی مدارک، زمان آن رسیده که پروسه ثبت شرکت را آغاز کنید.

هزینه ثبت شرکت در اصفهان چقدر است؟

به طور دقیق نمی‌توان هزینه ثبت شرکت در اصفهان را اعلام نمود چرا که به فاکتورهای بسیاری از جمله میزان سرمایه شرکت، نوع فعالیت شرکت، هزینه انتشار آگهی در روزنامه و… بستگی دارد.
مجموعه ما به عنوان یکی از شرکت‌های ثبتی خوش‌نام و با سابقه، خدمات ثبت شرکت در اصفهان را با هزینه‌ای بسیار مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می‌نماید. شما می‌توانید به منظور اطلاع از این هزینه‌ها با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید.

مراحل ثبت شرکت‌های تجاری چگونه است؟

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و صنعتی کشور ما به شمار می‌رود که تراکم جمعیتی بالای آن و همچنین فعالیت‌های اقتصادی بی‌شماری که در آن انجام می‌گیرد سبب شده تا ثبت شرکت در اصفهان به یکی از فعالیت‌های پرتقاضا در این استان تبدیل شود.

به منظور آنکه شرکت و فعالیت تجاری شما در شهر اصفهان به صورت قانونی و به شکل صحیح انجام گیرد نیاز است تا مراحل کار با دقت و حساسیت بسیار زیادی انجام شود. توصیه می‌کنیم اگر این مراحل برای شما سخت، پیچیده و زمان‌بر به نظر می‌رسد پس از جمع‌آوری مدارک مورد نیاز به شرکت ثبتی ما مراجعه کنید. متخصصین و کارشناسان ما در این مجموعه، آماده ارائه مشاوره به شما می‌باشند و خدمات ثبت شرکت شما را با هزینه بسیار مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن به شما ارائه می‌نمایند.

در صورتی که شخصا تمایل به ثبت شرکت دارید می‌توانید با دنبال کردن مراحل زیر، ثبت شرکت را انجام داده و منتظر اعلام نتیجه بمانید.

در گام اول می‌بایست تا فعالیت شرکت خودرا بر اساس مجموعه فعالیت‌هایی که قرار است انجام دهید انتخاب کنید از این رو باید پیش از شروع، لیست دقیقی از مجموعه اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات خود جمع‌آوری کنید.

در مرحله بعد باید با در نظر گرفتن فعالیت‌های شرکت خود، نوع شرکت را از میان انواع شرکت‌های تجاری موجود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید این مرحله نیاز به دقت بالایی دارید چرا که در صورت انتخاب نادرست می‌تواند شما را در آینده با مشکل روبه‌رو کند.

گام سوم به انتخاب نام شرکت اختصاص دارد. شما می‌بایست بر اساس قوانینی که برای انتخاب نام شرکت تعریف شده است یک نام مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید. گذراندن این مرحله کمی زمان‌بر است چرا که نام شرکت باید به درستی انتخاب شود تا اداره ثبت شرکت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن بتواند از میان اسامی پیشنهادی شما بهترین نام را انتخاب کند.

در گان چهارم می‌بایست بر اساس فعالیت‌های شرکت، مجوزهای لازم را دریافت کنید. در نظر داشته باشید تنها بعضی از شرکت‌ها نیاز به دریافت مجوز دارند. اگر در این زمینه نیاز به دریافت مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

پس از این مرحله و در گام پنجم شما می‌بایست در سامانه اداره ثبت شرکت‌ها ثبت نام اولیه را انجام داده و مدارکی که آماده کرده‌اید را آپلود کنید. اگر احساس می‌کنید که در طول این مسیر ممکن است با مشکل مواجه شوید بهتر است روند ثبت شرکت خود را به شرکت‌های ثبتی معتبر و افراد متخصص در این زمینه محول کنید.

کار ثبت نام شما در گام ششم به پایان می‌رسد. اکنون باید منتظر بمانید تا اسامی پیشنهادی شما و مدارک توسط سامانه به تائید برسد. چنانچه در این پروسه هیچگونه مشکلی به وجود نیاید به طور مستقیم به مرحله بعدی منتقل می‌شوید. در غیر این صورت می‌بایست مدارک و نام پیشنهادی خود را بازبینی کرده و آنها را اصلاح نمایید.

افتتاح حساب بانکی برای شرکت و درج آگهی نوبت اول ثبت شرکت در روزنامه‌های رسمی و کثیرالانتشار در گام هفتم انجام می‌گیرد و در گام بعدی یعنی گام هشتم باید نوبت دوم آگهی ثبت شرکت خود را منتشر کنید. به این ترتیب پروسه ثبت شرکت شما به پایان می‌رسد.

در این مقاله با شرایط ثبت شرکت در اصفهان، مراحل و مزایای آن آشنا شدید. موارد عنوان شده در این مطلب می‌تواند بر اساس نوع شرکت و فعالیت آن تا حدودی متفاوت باشد. از این رو توصیه می‌کنیم به منظور دریافت اطلاعات دقیق از این زمینه و آشنایی با شرایط و مراحل و شرایط ثبت کشور با کارشناسان مجرب و متخصص ما در این شرکت تماس حاصل نمایید.

موسسه ثبت شرکت در اصفهان

کارشناسان موسسه حقوقی عصر جدید مهان پیشرو می توانند متناسب با نوع فعالیت و تعداد پرسنل شرکت شما برآوردی از هزینه های ثبت شرکت در اصفهان را ارائه کرده تا برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

پروسه زمانی ثبت شرکت به عوامل و فاکتور های مختلفی همچون نوع شرکت و فعالیت آن بستگی خواهد داشت ولی در کل فرآیند ثبت شرکت در سال های اخیر نسبت به سال های گذشته بسیار سخت تر شده و مراحل قانونی آن بسیار بیشتر و پیچیده تر از گذشته است.

با این وجود مجموعه های اقتصادی در سراسر کشور می توانند فرآیند ثبت خود را از طریق موسسه حقوقی عصر جدید مهان پیشرو انجام داده و خود را درگیر قوانین پیچیده ثبت آن نکنند.

این موسسه مدارک لازم را از افراد دریافت نموده و سپس تمامی روال قانونی برای ثبت شرکت در اصفهان را از طریق وکلا و کارشناسان خود در کمترین زمان ممکن و با نهایت دقت انجام می دهد.

علاوه بر آن کارشناسان این موسسه راهنمایی ها و مشاوره های لازم در امر ثبت برند را نیز به مجموعه های اقتصادی ارائه کرده تا مجموعه های اقتصادی پس از ثبت شرکت ، فرآیند ثبت برند را نیز آغاز کنند.

تمامی این خدمات از طریق سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام میگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *