ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج-09129586944-ثبت عصر جدید


ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج بایستی از طریق دفتر های مربوطه انجام شود. آیا می دانید پروسه ثبت شرکت چگونه انجام می شود؟ آیا می دانید چه مقدار هزینه ای را باید برای ثبت شرکت در شهر های مختلف متقبل شد؟

شرکت هایی که قرار است فعالیت خود در بازار را آغاز کنند، باید یک شخصیت حقوقی داشته باشند تا بتوانند در بازار حقیقی به صورت قانونی به فعالیت خود بپردازند.

جالب است بدانید که برای جلوگیری از سوء استفاده در زمینه های گوناگون، دولت نظارت خود بر ثبت شرکت ها را بیشتر و دقیق تر کرده است که خوشبختانه باعث شده تا آمار سوء استفاده ها به حداقل خود برسد.

اگر می خواهید شرکت خود را در شهر های بزرگ و پرجعیتی نظیر کرج، تهران و غیره به ثبت برسانید، بهتر است در ادامه مطلب همراه ما باشید. زیرا در بخش اول قرار است راجع به چگونگی ثبت شرکت ها صحبت کنیم.

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج چگونه است؟

ثبت شرکت در کرج و یا هر شهر دیگری، دردسر های خاص خود را داشته و باید مطابق با قوانین مشخصی پیش رود. در زیر، مراحل ثبت شرکت به منظور درک چگونگی آن بیان شده است:

  1. باید نوع شرکت مشخص شود که از نوع سهامی خاص بوده یا با مسئولیت محدود. شرکت هایی که مسئولیت محدود دارند، شرکت هایی با حداقل 2 سهام دار هستند و کمترین سرمایه برابر با 100 هزار تومان می باشد. همچنین این شرکت ها به هیئت مدیره نیاز دارد که بایستی تعداد آن حداقل یک نفر باشد. اما در شرکت های سهامی خاص، سهام داران باید حداقل 3 نفر باشند و سرمایه مورد نیاز همان 100 هزار تومان است. هیئت مدیره این نوع شرکت باید حداقل 3 نفر باشد.
  2. در اداره ثبت شرکت ها که برای ثبت شرکت مراجعه می نمایید، بایستی فرم مربوطه را از شرکت دریافت کرده و بعد از تکمیل آن، تمامی شرکا می بایست زیر آن را امضا نمایند.
  3. پنج نام برای شرکت خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که این اسم ها نباید واژه بیگانه نبوده و همچنین سابقه ثبت قبلی نداشته باشند. انتخاب نام ها بایستی با در نظر گرفتن معنا و مطابفت با فرهنگ اسلامی انجام شود.
  4. مراجعه به سامانه ثبت شرکت ها و رفتن به قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت. با مراجعه به این بخش، فرمی پیش روی شما قرار می گیرد که برای ثبت شرکت موظف به تکمیل آن هستید. بعد از تکمیل شدن این فرم ها لازم است تا مدارک مورد نیازتان را از طریق باجه های پست به آدرس مشخص شده به صورت سفارشی ارسال نمایید.
  5. اگر مدارک تکمیل بود، طی انجام مراحل دیگری از قبیل ثبت با سند برابر و غیره، شرکت مورد نظر به صورت قانونی ثبت شده و دارای شماره ثبت می گردد.

آیا از هزینه ثبت شرکت در کرج آگاهی دارید؟

ثبت شرکت در هر کجای ایران که باشد، نیازمند هزینه است. یعنی باید بابت دریافت آن، هزینه ای از طرف تاسیس کنندگان شرکت پرداخت شود.

البته بد نیست بدانید که هزینه های ثبت شرکت بسته به اینکه قصد تاسیس و به ثبت رساندن چه شرکتی را داشته باشید، متفاوت می باشد.

به بیان ساده تر یعنی هزینه ثبت شرکت هایی با مسئولیت محدود در مقایسه با هزینه ثبت شرکت هایی با سهامی خاص و عام کاملاً متفاوت است. چون:

  • هزینه های مرتبط با تمبر های ثبتی متفاوت است.
  • هزینه های مرتبط با تمبر های مالیاتی هر یک با دیگری فرق می کند.
  • هزینه های مربوطه به روزنامه رسمی می تواند تفاوت داشته باشد.
  • هزینه هایی که مربوط به واریزی های قانونی است، متغیر می باشد.

و موارد بسیاری از این قبیل که هر یک بسته به تعداد اعضای شرکت، موضوعات شرکت و غیره می توانند تاثیر متفاوتی بر روی هزینه های ثبت شرکت در کرج بگذارند.

به دو شیوه می توان هزینه های ثبت شرکت را ارزیابی نمود:

  1. خود به تنهایی می توانید با بررسی هزینه ها به صورت جدا جدا و جمع زدن آن ها با هم، هزینه نهایی را به دست آورید.
  2. می توانید تعداد اعضا، میزان بزرگی و کوچکی شرکت، موضوعات شرکت و … را به دفاتر رسمی اعلام نموده تا هزینه نهایی در اختیار شما قرار گیرد.

ثبت شرکت در کرج

کمترین هزینه برای ثبت شرکت توسط کدام دفاتر صورت می گیرد؟

هزینه های ثبت شرکت، یک هزینه های از پیش تعیین شده ای است که امکان تغییر آن توسط دفاتر رسمی وجود ندارد.

پس اگر می خواهید به صورت کاملاً قانونی ثبت شرکت خود را انجام داده و در بازار به فعالیت مشغول شوید و درآمد زایی نمایید، پیشنهاد می کنیم که به دفاتر رسمی مراجعه کرده و گول کسانی که به شما پیشنهاد ثبت شرکت با کمترین هزینه را می دهند، نخورید.

آیا می دانید که کدام دفاتر ثبت شرکت، بهترین مشاوره را به فعالان اقتصادی، تجاری و … می دهند؟

دریافت بهترین مشاوره جهت ثبت شرکت در شهرهای ایران

در تمامی شهرهای ایران، دفاتر رسمی جهت ثبت شرکت های مختلف از نوع مسئولیت محدود گرفته تا سهامی خاص و همچنین سهامی عام، وجود دارد.
این دفاتر برای بهبود روند کاری خود، از متخصصان متعهد کمک گرفته و خوشبختانه توانسته اند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند.
دفاتر اولویت های خود را چنین قرار داده اند:

  • حداکثر کیفیت خدمات
  • سرعت در انجام خدمات
  • جلب رضایت مشتریان

ثبت شرکت در کرج

اگر برای اولین بار است که قصد ثبت شرکت کرده و با مراحل انجام آن آشنایی ندارید و همچنین از ریز و جزئیات هزینه ثبت شرکت مطلع نیستید، پیشنهاد می شود که دفاتری را جهت ثبت شرکت انتخاب کنید که مشاوره فروش به شما ارائه می دهند.

دریافت بهترین مشاوره جهت ثبت شرکت در شهرهای ایران باعث شده تا این پروسه سریع تر، با هزینه کمتر و با حداقل دردسر انجام شود.

خیلی از دفاتر رسمی که فعالیت خود را در بازار مجازی هم آغاز کرده و مشتریانی از شهرهای دیگر جذب نموده اند، مشاوره فروش خود را به صورت غیر حضوری ارائه می دهند.

جهت دریافت مشاوره های غیر حضوری از دفاتری که بسیار مطرح و شناخته شده هستند، بایستی به سایت رسمی آن ها در بازار مجازی مراجعه نمایید.
خوبی و مزیت مشاوره های غیر حضوری عبارت است از:

  1. عدم نیاز به صرف هزینه زیاد
  2. عدم نیاز به زمان مصرفی گزاف
  3. عدم نیاز به خروج از محل کار یا منزل

پس همین حالا بدون هیچ گونه اتلاف وقت، می توانید بهترین مشاوره در زمینه ثبت شرکت در کرج  و حتی در سایر شهرها و استان های کشور را از طریق این مجموعه، کسب نمایید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *