ثبت شرکت سریع

ثبت شرکت سریع

ثبت شرکت سریع-09129586944-ثبت عصر جدید


 

ثبت شرکت سریع در 3 روز با قوانین جدید

ثبت شرکت سریع با شرایط استثنایی ممکن شده است. پس بهتر است همین حالا برای ثبت شرکت سریع در  مناطق مختلف تهران از قبیل آزادی اقدام نمایید. اجتماع دو یا چند شخص حقیقی و حقوقی برای انجام هدف خاصی را شرکت می نامند. شرکت ها از نظر عملکردی به دو دسته تقسیم می شوند:

  • شرکت های تجاری
  • شرکت های غیر تجاری (مدنی یا حقوقی)

وقتی شما قصد راه اندازی شرکتی را با همکاری دو یا چند شریک داشته باشید ، بایستی آن را به ثبت رسانیده تا بتوانید در بازار تجاری یا حقوقی فعالیت نمایید. اما اول از هر چیزی لازم است نوع شرکت مورد نظر را مشخص کرده تا بتوانید برای انجام امور ثبتی آن اقدام نمایید. در بخش اول، مفصلاً به معرفی شرکت هایی خواهیم پرداخت برای شروع به کارشان نیاز به انجام امور ثبتی در دفاتر رسمی دارند.

چه شرکت هایی برای ثبت اقدام می کنند؟

همانطور که در ابتدا گفته شد، برای انجام امور ثبتی شرکت، اول از هر چیزی لازم است که نوع شرکت خود را مشخص نمایید. انواع شرکت هایی که لازم است قبل از شروع به کار، اقدام به ثبت کنند، عبارتند از:

  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام
  • شرکت تضامنی
  • شرکت نسبی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت مختلط غیر سهامی

ثبت شرکت در آزادی

لازم است قبل از هر چیزی، ابتدا با شرکت ها و خصوصیات آن ها آشنا شوید. پس در زیر، مختصر و مفید به معرفی جامع و کامل شرکت ها پرداخته ایم:

  • شرکت های مسئولیت محدود، شرکت هایی هستند که اعضای فامیل، دوست و آشنایان اعضای تشکیل دهنده آن هستند. بد نیست بدانید که این شرکت ها تنها می توانند شرکت های تجاری باشند نه غیر تجاری.
  • شرکت سهامی خاص، شرکتی است که هر شخص با خود مقدار معینی سرمایه آورده و مطابق با مبلغ اسمی سهام، مسئولیت شان در شرکت مشخص می شود. در این شرکت ها، حداقل تعداد شرکا برابر با 3 نفر می باشد. در این شرکت ها تمام سرمایه مورد نیاز از طریق سهامداران تامین می گردد. نبودن سرمایه کمتر از 100 هزار تومان هم یکی از لازمه های ثبت این شرکت ها می باشد.
  • شرکت سهامی عام، شرکت هایی شبیه به سهامی خاص هستند. با این تفاوت که قسمتی از سرمایه مورد نیاز این شرکت ها از راه فروش و واگذاری سهام به مردم تامین می گردد. سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این شرکت ها حداقل برابر است با 500 هزار تومان.
  • شرکت تضامنی، جزو خانواده هفت تایی شرکت های تجاری است که در آن بیش از هر چیزی، شخصیت و اعتبار شرکا بسیار مهم می باشد.
  • شرکت های نسبی، شرکت هایی هستند که از نامشان مشخص بوده و هر شریکی در آن مطابق با سرمایه ای که در اختیار شرکت قرار داده، مسئولیت می پذیرد.
  • شرکت های مختلط در اصل شرکت هایی هستند که اعضای آن ها را دو دسته تشکیل می دهند. یکی شرکای سهامی و دیگری شرکای ضامن.

تمامی این شرکت هایی که نام برده شد، بایستی روش خاصی برای امور ثبتی پیش بگیرند. به منظور اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت این شرکت ها می توانید از افراد خبره کمک بگیرید.

چرا ثبت شرکت سریع مهم است؟

همانطور که می دانید، مردم به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

  1. یکی افرادی که ایده آل گرا بوده و ذهن خلاقی دارند. این افراد مدام در حال یافتن راه و روش هایی به منظور پیشرفت دو چندان می باشند.
  2. دیگر افرادی که به موقعیت شغلی خود قانع بوده و به حقوق ماهیانه راضی هستند.

دسته اول، افراد موفق تری بوده و این عده هستند که اکثراً در طول سال، برای ثبت شرکت های تجاری، بازرگانی و … اقدام می نمایند.

شاید اطلاعات کافی در خصوص ثبت شرکت سریع نداشته باشید، اما بد نیست بدانید که ثبت شرکت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برخی از این دلایل که دانستن آن خیلی مهم هست را در زیر بیان کرده ایم:
ثبت شرکت به شما کمک می کند که مهر تأییدی بر فعالیت های خود بگذارید و بتوانید به صورت رسمی و قانونی به درآمد زایی مشغول شوید.

هنگامی که ثبت شرکت را انجام دهید، با اعتماد به نفس بیشتری به فعالیت مشغول خواهید شد. ثبت بودن شرکت و قانونی بودن فعالیت آن، حرفه ای بودن شما را نشان خواهد داد. با ثبت شرکت شما یک چهره حقوقی خواهید داشت و وقتی به عنوان مدیر ظاهر شوید، به افزایش اعتماد به نفس شما کمک خواهد کرد.

با ثبت شرکت، ایجاد یک حساب بانکی شرکتی برایتان مقدور خواهد شد. داشتن حساب بانکی شرکتی به جای حساب شخص حقیقی، مشتری را بیشتر ترغیب خواهد کرد تا با شما همکاری کند. همچنین در صورت بروز مشکل و ورشکستگی، حساب های شخصی شما درگیر نشده و زندگی شخصی از زندگی کاری جدا خواهد شد.

ثبت شرکت ها به استفاده از تسهیلات بیشتر و راحت تر دولتی کمک خواهد کرد. به خاطر داشتن پشتوانه محکم تر افراد حقوقی، موسسه های دولتی تسهیلات بیشتری در اختیار آن ها قرار خواهند داد.
با ثبت شرکت می توانید در مناقصه ها و مزایده های مختلف شرکت نمایید، اکثراً اشخاص حقوقی هستند که در مناقصه و مزایده ها شرکت می کنند زیرا دارای مدارک لازم بوده و از طرفی توانایی مالی و اجرایی فوق العاده ای دارند.

ثبت شرکت به شما کمک خواهد کرد تا در شهرهای مختلف، نمایندگی و شعبه های مختلفی تاسیس کنید. اعتبار کافی برای گرفتن نمایندگی و شعبه در سطح کشور و خارج از کشور را تنها شرکت هایی دارند که در دفاتر رسمی ثبت شده اند.

ثبت شرکت در آزادی

ثبت شرکت سریع و مزایای آن چیست

تهران یکی از کلان شهرهای ایران است که خود دارای 11 شهرستان می باشد. در تمامی شهرستان های استان تهران، امور ثبتی شرکت ها به راحتی انجام شده و در هر منطقه دفاتر رسمی ثبت شرکت وجود دارد ، که دفتر ثبت آزادی هم از آ« جمله میباشد. از آنجایی که حجم تجارت در تهران به خاطر بزرگ بودن شهر، شلوغی آن و … بالا می باشد، تعداد متقاضی برای انجام امور ثبتی شرکت هم زیاد است.

مراجع ثبتی که در تهران مشغول به انجام امور ثبت شرکت ها می باشند، به شرح زیر هستند:

  • مرجع ثبت شرکت قدس
  • مرجع ثبت شرکت پیشوا
  • مرجع ثبت شرکت پردیس
  • مرجع ثبت شرکت دماوند
  • مرجع ثبت شرکت رباط کریم
  • مرجع ثبت شرکت رودهن
  • مرجع ثبت شرکت پاکدشت
  • مرجع ثبت شرکت قرچک
  • مرجع ثبت شرکت شهریار
  • مرجع ثبت شرکت فیروزکوه
  • مرجع ثبت شرکت ورامین

ثبت شرکت سریع ، مزایای بسیاری دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم. اما بد نیست بدانید در کنار این مزایا، معایبی هم برای ثبت شرکت در تهران وجود دارد که دانستن آن ها خالی از لطف نخواهد بود، در زیر، بخشی را به بیان مزایای ثبت شرکت در آزادی تهران پرداخته و بخش دیگر را به معایب آن اختصاص خواهیم داد.

مزایای ثبت شرکت:

  1. اعتبار شرکت و اعضای شرکت به تدریج افزایش پیدا می کند.
  2. شرکت وجه قانونی گرفته و باعث می شود تا اعتماد مشتری جلب شود.
  3. از حمایت های قانون و همچنین تسهیلات دولتی برخوردار خواهد شد.
  4. مناقصه و مزایده های دولتی را به راحتی می توان شرکت کرد.
  5. وظایف و مسئولیت ها میان اعضای شرکت تقسیم بندی خواهد شد.

معایب ثبت شرکت سریع :

لازم است که مکان مناسب با عنوان شرکت را خریداری و یا اجاره نمایید.

لازم است پلمپ دفاتر شرکت را تهیه کرده و تمام امور مالی شرکت در آن ثبت گردد.

هزینه هایی مانند مالیات، حق بیمه و همچنین حقوق پرسنل را بایستی متحمل شد.

توجه داشته باشید که در پروسه ثبت شرکت ها، در نظر گرفتن برخی از نکات، شرط انجام هر چه بهتر امور می باشد. مثلاً باید بدانید که هر چند حداکثری برای تعداد شرکا و اعضای یک شرکت تعیین نشده، اما حداقلی توسط دولت مشخص گردیده که برابر است با دو نفر.

همچنین شرکا باید بدانند به همان اندازه ای که سود شرکت بسته به میزان سرمایه شان استفاده می کنند، در ضرر و زیان های شرکت هم شریک خواهند بود.

مراحل و هزینه ثبت شرکت سریع

تا چند سال پیش، امور ثبتی شرکت ها توسط خود اعضا و با صرف هزینه و زمان بسیار زیاد انجام می شد. اما این روزها دیگر روش های قدیمی منسوخ شده و افراد انجام امور مربوطه را به عهده دفاتر رسمی ثبت شرکت در آزادی می سپارند. اما سپردن انجام این امور، چیزی از سختی و زمان بر بودن کار کم نمی کند.

مراحل ثبت شرکت سریع در تهران  و شهرستان ها را مختصراً بازگو کرده تا با درجه سختی کار آشنا شوید:

  1. تعیین کردن موضوع فعالیت شرکت. نوع فعالیت شرکت بایستی با توجه به قوانین و مقررات تعیین شود.
  2. نوع قالب شرکت از قبیل سهامی خاص، سهامی عام و … توسط شرکا تعیین گردد.
  3. تعیین کردن سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی شرکت و ثبت آن، در مرحله سوم قرار می گیرد.
  4. در مرحله چهارم لازم است تا مدت زمان فعالیت شرکت مشخص گردد. مدت زمان فعالیت می تواند نامحدود باشد و دارای بازه زمانی. در پایان زمان تعیین شده، شرکت هم می تواند منحل شود و هم می تواند فعالیت آن توسط اعضا تمدید پیدا کند.
  5. مشخص کردن آدرس قانونی شرکت، مرحله پنجم ثبت شرکت ها می باشد.

جدای از آشنایی با مراحل ثبت شرکت در آزادی ، لازم است درباره هزینه ها اطلاعاتی در دست داشته باشید. دفاتر رسمی که برای ثبت شرکت ها به فعالیت مشغول هستند، سبب کاهش هزینه ها شده اند ، زیرا در شیوه های سنتی، علاوه بر هزینه های تعیین شده جهت ثبت شرکت، هزینه رفت و آمد، استفاده از وسایل حمل و نقل و … هم در نظر گرفته می شد. اما با شیوه جدید ثبت شرکت، هزینه های اضافی حذف شده و تنها هزینه های اصلی باقیمانده است که در زیر راجع به آن صحبت کرده ایم.

هزینه هایی که بابت ثبت شرکت بایستی پرداخت نمایید، بسته به نوع شرکت و فعالیت آن متفاوت می باشد. زیرا هزینه های تعیین شده برای ثبت شرکت های سهامی خاص، با هزینه ثبت شرکت سهامی عام و … متفاوت بوده و هزینه های دیگری نظیر تمبر ثبتی، تمبر مالیاتی و … را هم شامل می شود.

اگر برای انجام امور ثبتی قرار است به دفاتر رسمی ثبت شرکت  مراجعه نمایید، فرمی را پر کرده که اطلاعات دقیق و ریز هزینه ها را در اختیارتان قرار خواهد داد.

دیگر خدمات و اموری که در ثبت شرکت ممکن است هزینه بر باشند، عبارت است از:

  • اخذ جواز کسب، تاسیس و پروانه بهره برداری
  • دفاتر پلمپ سال های مختلف
  • انجام امور مالیاتی مربوطه
  • دفتر نویسی
  • اخذ کارت بازرگانی
  • طراحی سایت و برند
  • ثبت شرکت در مناطق آزاد کشور
  • تحریر دفاتر
  • و موارد بسیار دیگری از این قبیل.

ثبت شرکت در آزادی

خدمات ویژه ثبت شرکت سریع

موسسه های بسیاری در کشور به انجام امور ثبتی شرکت ها مشغول هستند که هر یک به نوبه خود با ارائه خدمات مختلف، توانسته اند جایگاه خوبی در میان سرمایه داران و موسسان شرکت را از آن خود نمایند.

یکی از این شرکت ها که بخش عمده فعالیت های خود را به صورت غیر حضوری به انجام می رساند، موسسه عصر جدید می باشد. این موسسه از طریق غیر حضوری و به کمک سایت رسمی فعالش در بازار مجازی، کمک شایانی به افرادی می کند که قصد ثبت شرکت را دارند ولی:

  1. برای اولین بار می خواهند جهت ثبت شرکت اقدام کنند و آگاهی کافی ندارند.
  2. قبلاً اقدام به ثبت شرکت کرده و حال برای ثبت شرکت جدید و یا ایجاد تغییرات، زمان کافی در اختیار ندارند.
  3. خدمات فوق العاده و منحصر به فردی توسط عصر جدید در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که همین خدمات باعث شده تا سرمایه داران قدیمی و جدید، همه به سمت این موسسه کشیده شوند.

در نظر داشته باشید، مزیت ثبت شرکت از طریق عصر جدید عبارت است از:

  • انجام امور بدون نیاز به دوندگی
  • انجام امور با کمترین مقدار هزینه
  • انجام امور مطابق با تمامی قوانین و مقررات تعیین شده
  • ارائه لیست ریز قیمت ها به متقاضی
  • ارائه مشاوره بسیار خوب و کارآمد بدون دریافت هزینه

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی قرار است انجام امور ثبتی شرکت را به عهده دفاتر رسمی ثبت شرکت بسپارید، حتماً به سایت عصر جدید سر بزنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *