سامانه کارت بازرگانی

سامانه کارت بازرگانی

کارت بازرگانی آنلاین


 

سامانه کارت بازرگانی و تمدید صدور کارت بازرگانی نیز هم اکنون در کمترین زمان ممکن و با شرایطی باور نکردنی توسط کارشناسان مجموعه انجام می گیرد.

همان طور که مستحضر هستید برای انجام امور تجارتی نیز دارا بودن یک سری شرایط شرط لازم می باشد.

در این میان دارا بودن برخی مدارک مانند کارت بازرگانی می تواند منفعت زیادی را برای شما داشته باشد و با استفاده از آن بتوانید مزایای بسیاری را نصیب خود کنید.

حال برای این که بتوانید آن کارت بازرگانی و یا سایر مدارک مورد نیاز را دریافت نمایید، لازم می باشد که اقدامات لازم را انجام بدهید و از طریق مراکز ثبتی معتبر نسبت به ثبت درخواست لازم و دریافت این کارت اقدام نمایید.

پس از دریافت این کارت شما خواهید توانست در زمینه ی صادرات و واردات به صورت برون مرزی داخل شده و پیشرفت کاری خوبی را در این زمینه مشاهده فرمایید.

سامانه کارت بازرگانی و نحوه اخذ آن

کارت بازرگانی در واقع یک مجوز رسمی می باشد برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که بر اساس آن به تجارت خارجی بپردازند.

این تجارت به شیوه ی برون مرزی می باشد و شامل ثبت سفارش، ترخیص کالا و واردات از مناطقی که آزاد نامیده می شوند، حق العمل کاری در گمرک و همچنین صادرات کالاهایی که مجاز شناخته می شوند، است.

بنابراین همان طور که متوجه شدید واردات و صادرات کالاها را تمامی تجار نمی توانند انجام دهند و فقط تجاری به این امر می توانند وارد شوند که دارای کارت بازرگانی باشند.

اعتبار این کارت های بازرگانی از زمان صدور، یک سال می باشد و قابلیت تمدید مجدد را نیز دارد ، کارمندانی که به صورت تمام وقت در دستگاه های دولتی مشغول به فعالیت هستند، نمی توانند کارت بازرگانی دریافت نمایند.
هر شخصی حال چه حقیقی و یا حقوقی، نمی تواند بیشتر از یک کارت داشته باشد ، برای هر واحدی که به صورت ملک می باشد، فقط یک کارت بازرگانی مورد صدور قرار می گیرد.

شایان ذکر است که بدانید سامانه کارت بازرگانی نیز منوط به رعایت شرایطی می باشد که پس از آن کارت بازرگانی صادر گردد.

صدور کارت در سامانه کارت بازرگانی منوط است به این موضوع که بازرگان و یا تاجر، موسسه ی خودش را در دفاتر ثبت تجارتی، مورد ثبت قرار داده باشد و همچنین دفاتر پلمپ شده ی تجارتی نیز داشته باشد.
آن دسته از بازرگانانی که تقاضای صدور کارت بازرگانی را دارند، باید بر اساس فرم های چاپ شده موجود در اتاق بازرگانی، اطلاعاتی که مربوط به تجارت خود می باشد را به اتاق بازرگانی ارائه بدهد.
همچنین مهم است که در این میان از طرف دو نفر از اعضای اتاق بازرگانی مورد معرفی قرار بگیرد.

لازم به ذکر می باشد که صدور کارت برای کشورهای خارجی و بازرگانان آن ها به عنوان یک معامله ی متقابل می باشد به این صورت که اگر دولت آن ها به بازرگانان ایرانی، کارت بدهد، ایران هم برای بازرگانان آن ها کارت بازرگانی صادر می نماید.

خدمات آنلاین کارت بازرگانی

برای صدور کارت بازرگانی دارا بودن یک سری شرایط عمومی شرط می باشد مانند:

  • دارا بودن حداقل 23 سال سن تمام
  • دارا بودن مدت سه سال فعالیت تجاری و سابقه ی تولید که به تایید دو نفر از افرادی که کارت بازرگانی دارند برسد و یا مجوز تولید یا مدرک دانشگاهی ارائه بدهد.
  • دارا بودن یک محل کسبی که متناسب با رشته ی فعالیتش باشد حال می خواهد ملک برای خودش باشد یا به صورت استیجاری باشد.
  • ارائه ی کارت پایان خدمت ویژه ی آقایان
  • دارا بودن یکعدد حساب جاری در یکی از شعب بانک های داخلی
  • نداشتن رابطه ی استخدامی با دستگاه های دولتی و سازمان های مربوطه
  • عدم دارا بودن سو سابقه کیفری
  • عدم وجود ورشکستگی آن هم به صورت تقلب و یا به تقصیر برای فرد بازرگان
  • اشخاص حقوقی نیز باید دارای یک سری شرایط باشند که می توان به این شکل آن شرایط را نام برد:
  • دارا بودن کد اقتصادی جهت شخص حقوقی
  • در صورتی که موضوع فعالیت شخص حقوقی یک فعالیت تولیدی باشد، دارا بودن جواز تاسیس یا پروانه ی بهره برداری مهم می باشد.
  • عدم ورشکستگی مجموعه به دلیل تقصیر و یا تقلب
  • داشتن محل شغلی مرتبط با موضوع فعالیت مجموعه

هزینه لازم جهت خدمات آنلاین سامانه کارت بازرگانی

برای پاسخ به این سوال لازم است بدانید که برای صدور کارت بازرگانی، ارائه ی مدارک و شرایط بسیاری مورد نیاز است اما باز هم نمی توان مبلغ مشخصی را برای این منظور به طور کلی بیان کرد.
چیزی که واضح می باشد و از طرف اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران اعلام شده است، یک سری هزینه هایی مانندحق صدور، تمدید کارت بازرگانی و عضویت در اتاق بازرگانی را در سامانه ی رسمی خودشان اعلام نموده اند.

شما نیز می توانید به راحتی از طریق تماس با ثبت عصر جدید، از تمامی این مبالغ اطلاع پیدا کرده و کارشناسان مجموعه ی ما، بر اساس اطلاعاتی که از شما می گیرند به شما اعلام نمایند که هزینه های دریافت این کارت برای شما چقدر تمام می شود. عصر جدید این افتخار را دارد که از کارشناسان خبره و مجرب در تمامی مراحل صدور کارت کارت بازرگانی و یا ثبتی های دیگر، به شما کمک نمایند و مشاوره های لازم را به شما عزیزان ارائه بدهند.

شما می توانید به راحتی با کمک و استفاده از مشاوره های پرسنل ما، کارت بازرگانی خود را دریافت کرده و به فعالیت های تجاری در زمینه ی برون مرزی نیز ادامه بدهید.

خدمات آنلاین کارت بازرگانی

مزایای خدمات سامانه کارت بازرگانی

صدور کارت بازگانی برای افرادی که تقاضای صدور آن را دارند نیز، مزایایی را به همراه دارد که به موجب آن تمامی افرادی که خواهان تجارت در زمینه ی برون مرزی می باشند را ترغیب نماید تا کارت را هرچه سریع تر برای خود دریافت نمایند.

مهم ترین مزایای دریافت کارت بازرگانی را می توان به شرح ذیل بیان نمود:

  1. امکان واردات و صادرات از مناطق آزاد تجارتی به این صورت است که افرادی که کارت بازرگانی دارند می توانند علاوه بر صادرات و واردات در کشورهای خارجی، در مناطقی که به صورت آزاد هستند نیز واردات و صادرات داشته باشند.
  2. قابلیت عضویت در اتاق بازرگانی با داشتن کارت به این صورت که با دریافت این کارت شما می توانید به صورت خودکار یکی از اعضای اتاق بازرگانی به حساب بیایید و از مزایای اصلی آن بهره مند شوید.
  3. قابلیت شرکت افراد دارای کارت عضویت در نمایشگاه های داخلی و خارجی که این امر می تواند به معرفی شما و مجموعه تان، همچنین معرفی محصولات شما کمک به سزایی نماید. در ادامه ی این معرفی در نمایشگاه، بازار فروش پر رونق تری خواهید داشت و این کارت بازرگانی می باشد که امکان حضور شما در تمامی نمایشگاه ها را فراهم می آورد.
  4. امکان ثبت سفارشات و همچنین ترخیص آن ها از گمرک که با استفاده از کارت بازرگانی هم می توانید سفارشات مورد نیاز را ثبت نمایید و هم کالای خودتان را از گمرک جهت ترخیص معرفی و آن ها را ترخیص کنید.
  5. صدور ویزای تجاری برای شما که با این کار، مبادلات تجاری شما با سایر کشورها، گسترش پیدا می کند و این امر را کارت بازرگانی برای شما تسهیل می نماید. از این طریق می توانید به راحتی به کشورهایی که اجازه دارید با ویزای تجاری سفر کرده و امر تجارتتان را گسترش بدهید.
  6. ثبت برند لاتین نیز یکی دیگر از کاربردهای کارت بازرگانی می باشد که در کنار واردات و صادرات کالا می توانید داشته باشید. در واقع با استفاده از ثبت برند به صورت لاتین، شما توانایی این را دارید که محصول خود را جهانی کنید و برند خودتان را در دنیا معرفی نمایید.
  7. ارتباط بهتر و بیشتر با تجار خارجی در کشورهای دیگر که موضوع مهم این است که زمانی که وارد عرصه ی تجارت می شوید هرچه بیشتر بتوانید میزان ارتباطاتتان را با کشورها و تجار خارجی، افزایش بدهید، در واقع شانسی که برای حضور در بازارهای جهانی دارا می باشید را افزایش داده اید.
  8. مبادرت به حق العمل کاری در گمرک
  9. با کارت بازرگانی نیز می توان از یارانه ی صادراتی که تعیین شده است نیز بهره مند گردید.

همان طور که متوجه شدید دارا بودن کارت بازرگانی مزایای بسیاری را برای دارندگان آن به وجود می آورد و این مزایا سبب می گردد تا افراد راحت تر درباره ی دریافت این کارت تصمیمی بگیرند یا خیر.

صدور این کارت جدیدا به صورت آنلاین انجام می گیرد و افراد خواهانان می توانند از طریق آنلاین مدارک مورد نیاز را ارائه داده و درخواست صدور این کارت را داشته باشند.

موسسات ثبتی زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که می توانند شما را در جهت انجام این پروسه یاری بدهند و کارهای شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

عصر جدید نیز یکی از این مجموعه ها می باشد که با استفاده از پرسنل کاملا مجرب توانسته است پرونده های بسیاری را به سرانجام برساند و رزومه ی کاری خوبی را ارائه دهد.

از مهم ترین مزایای ثبت درخواست به صورت آنلاین این می باشد که سطح مراجعات به ادارات کمتر می شود و افراد شاغل در آن اداره ها توانایی این را خواهند داشت که سریع تر به موارد مختلف رسیدگی نمایند.

به عبارتی می توان گفت زمان بیشتری برای پاسخ گویی به درخواست متقاضیان دارا می باشند و همچنین در زمان و هزینه های افراد متقاضی نیز صرفه جویی می شود.

خدمات آنلاین کارت بازرگانی

سامانه کارت بازرگانی برای صدور و تمدید کارت

لازم به ذکر است که سامانه کارت بازرگانی در زمان صدور، دارای یک مدت اعتبار می باشد که فرد تاجر بر اساس آن زمان می تواند در آن تایم مدارکو مراحل صدور کارت را پیش ببرد.

مدت اعتبار کارت بازرگانی بر اساس نوع درخواست متقاضیان آن ها، یک تا پنج سال می باشد و در صورتی که وزارت بازرگانی آن را تایید کند، معتبر خواهد بود.
تمدید این کارت نیز مانند صدور آن به ارائه ی یک سری مدارک نیاز دارد.

مراحل تمدید کارت بازرگانی تقریبا و تا حد زیادی شبیه به همان مراحل صدور اولیه ی کارت می باشد.

برای تمدید کارت بازرگانی لازم می باشد از مجموعه های ثبتی یا خود سازمان اصلی صادرکننده ی کارت، مدارک مورد نیاز را جویا شد و آن ها را در جهت ارائه به مرکز و درخواست تمدید آن آماده نمود.
خدمات آنلاین و سامانه کارت بازرگانی شامل تمدید آن هم می شود و افراد و بازرگانان می توانند درخواست تمدید کارت خود را از روش های آنلاین ارائه بدهند.

ثبت عصر جدید و خدمات سامانه کارت بازرگانی

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، تمامی مراکز ثبتی و موسساتی که در این زمینه می توانند به شما کمک های خوبی نمایند، وبسایت هایی را برای معرفی خود و مجموعه ای که دارند و خدماتی که ارائه می دهند، آماده کرده اند ، این وبسایت ها با هدف گسترش فعالیت این مجموعه ها راه اندازی شده اند.

سایت عصر جدید نیز یکی از این موارد می باشد که با توجه به سابقه ی خوبی که دارد و همچنین رزومه ی کاری مناسب و پر، توانسته است به راحتی اعتماد افراد بازرگان و تاجر را در زمینه ی ارائه ی خدمات گوناگون جلب نماید.

کارمندان این مجموعه می توانند به راحتی تمامی خدمات مربوط به صدور کارت بازرگانی و تمدید آن و سایر شرایط را به خوبی انجام داده و در نهایت نتیجه ی عمل و فعالیت را به شما تحویل دهند.

آن ها می توانند صدور کارت بازرگانی را با استفاده از خدمات آنلاین کارت بازرگانی انجام بدهند و کارت مورد نظر را با توجه به شرایط روز دریافت نمایند و به شما تحویل بدهند.

آن ها تمامی اطلاعات و مدارک شما را از طریق آنلاین ارسال می نمایند و درخواست صدور کارت بازرگانی را با توجه به شرایط بدهند.

شما همراهان عزیز هم اکنون می توانید از طریق تماس با عصر جدید اقدام نموده و درخواست مشاوره ی لازم را در هر زمینه ای که مورد نیازتان است داده و یا حتی اعلام نمایید که با توجه به مدارک و شرایطی که دارید درخواست صدور کارت دارید.

در این حالت کارشناسان مجموعه شما را یاری خواهند داد و تمامی مواردی که نیاز است تا ارائه شود را به شما اعلام می نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *