ثبت شرکت ارزان در سراسر ایران

ثبت شرکت ارزان

ثبت شرکت ارزان-09129586944-sabteasrejadid


 

ثبت شرکت ارزان

ثبت شرکت ارزان قیمت نیز توسط شرکت های ثبتی در سراسر کشور انجام می گیردو این مجموعه ها با توجه به مدارک و مشخصات پرونده ی شما اقدامات لازم را انجام می دهند.

ثبت شرکت ها از جمله وظایف اجباری و مهم هر فردی می باشد که در حال کار و فعالیت در قالب یک شرکت می باشد.

بنابراین هر مدیر شرکتی موظف است، کار و خدمات خودش را به ثبت برساند تا بتواند در کار خود پیشرفت نماید و کارهای بزرگتر و پرسودتری را به دست آورد.

ثبت شرکت جز کدام نوع خدمات در مدل تجارت الکترونیکی است؟

شایان ذکر است که شرکت هایی وجود دارند که در زمینه ی ثبت انواع شرکت ها، کلیه ی فعالیت های آن را به صورت اینترنتی انجام می دهند.

در زمان حاضر و با توجه به شیوع ویروس کرونا، افراد زیادی این شیوه را می پسندند تا کمتر با افراد دیگر در ارتباط باشند.

ثبت شرکت ارزان به صورت اینترنتی نیز مزایای زیادی دارد و بر اساس آن می شود تمامی موارد ثبت و حتی مراحل آن را به صورت آنلاین متوجه شد ، ثبت شرکت ارزان نیز می تواند با این روش انجام شود.

در حال حاضر اکثر شرکت هایی که خدمات ثبتی را ارائه می دهند برای خودشان وبسایت هایی را نیز طراحی نموده اند که با استفاده از آن ها علاوه بر این که خودشان و خدماتشان را به عموم معرفی می نمایند، از این طریق می توانند کارهای بیشتری را برای خودشان به دست آورند.

نکات مهم قبل از ثبت شرکت ارزان که باید بدانید ، همان طور که می دانید قبل از انجام هر کاری یک سری نکات وجود دارد که دانستن آن ها برای افراد متقاضی، می تواند بسیار سودمند باشد.

همچنین قبل از ثبت شرکت ارزان نیز نکاتی وجود دارد که می توان بر اساس آن ها مواردی را رعایت نمود تا در حین ثبت دچار مشکل نشد.

این نکات عبارت هستند از:

قبل از ثبت شرکت شما نیز باید شریک و یا شرکا خود را انتخاب نمایید و به این مورد بسیار توجه کنید که افرادی را انتخاب نمایید تا بعدها به مشکل نخورید و یا پشیمان نشوید.

تعداد شرکا در شرکت های تجاری گوناگون با هم متفاوت می باشند به عنوان مثال در شرکت های بامسئولیت محدود به یک شریک و در شرکت های سهامی خاص به دو شریک نیاز دارید.

دلیل اصلی ثبت شرکت را در واقع می توان موضوع فعالیت شرکت دانست.

این موضوع فعالیت شرکت تمامی هدف گیری های مجموعه و هویت آن مجموعه را به خوبی مشخص می نماید.

برای این که بتوانید موضوع مناسبی برای شرکت خود انتخاب کنید می بایست توانایی های خودتان و افرادی که قرار است در کنارتان باشند را بررسی نمایید و همچنین نوع نیاز بازار را هم بسنجید و در نظر بگیرید و بر اساس آن، موضوع شرکت را مورد انتخاب قرار بدهید.

البته مورد مهم در این میان وجود دارد مانند این که در هنگام ثبت شرکت می توانید دامنه ی وسیعی را برای فعالیت های خودتان در نظر بگیرید.

نکته این است که بیان موضوعات به طور کلی ممنوع هستند و همچنین برخی نیاز دارند تا از مراجع ذی صلاح نیز مجوز دریافت نمایید که اگر موضوع شما در این دو دسته نباشد هیچ مشکلی ندارد و می توانید آن ها را برگزینید.

انتخاب قالب تجاری و نوع شرکت می باشد که در ایران به هفت دسته تقسیم می شود:

شرکت سهامی عام و خاص، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیرسهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی، شرکت تعاونی تولید و مصرف

لازم است بدانید که هرکدام از شرکت های فوق قوانین و ضوابط خاص خودشان را دارند و قبل از ثبت هر کدام واجب است که ابتدا اطلاعات لازم در مورد هرکدام را به دست آورده باشید.

انتخاب یک نام مناسب برای شرکت که این انتخاب می تواند سبب شود قراردادهای زیادی با آن شرکت بسته شود و یا بسته نشود.

انتخاب این نام هم شرایط و قوانینی دارد که باید حتما آن ها را رعایت نمایید تا مورد پذیرش قرار بگیرد.

تعیین میزان اولیه ی سرمایه ای که شرکت باید داشته باشد.

معرفی و اعلام آدرسی که قرار است شرکت در آن جا به کار و فعالیت خود ادامه بدهد.

تهیه و آماده سازی مدارک مورد نیاز جهت ثبت هر شرکت و دانستن این موضوع مهم است که هر قالب شرکتی، یک سری مدارک را برای ثبت نیاز دارد که باید تهیه شوند.

انجام امور ثبتی شرکت حال یا به صورت شخصی توسط خود فرد و یا با استفاده از خدماتی که وکلا و یا شرکت های ثبتی در اختیاز افراد می گذارند.

پرداخت تمامی هزینه های ثبتی شرکت که این هزینه ها نیز می توانند متفاوت باشند که با توجه به شرایط و ویژگی های شرکت این اتفاق می افتد.

در نهایت می بایست یک سری اقدامات قانونی پس از ثبت شرکت انجام شود که باید حتما آن ها را نیز رعایت نمایید تا به مشکل و یا جریمه شدن شرکت خود برنخورید.

ثبت شرکت ارزان

شرایط مورد نیاز برای ثبت شرکت ارزان

همان طور که متوجه شدید شرکت های زیادی در قالب های متفاوتی وجود دارند که برای ثبت آن ها شرایط مختلفی در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال درباره شرکت های بامسئولیت محدود می توان این شرایط را رعایت نمود:

تمامی شرکا باید اهلیت و رضایت داشته باشند، موضوع شرکت که البته باید کاملا تجاری باشد مشخص و معین باشد، به هیچ وجه نباید مخالف قانون باشد، جهت معامله ی آن مشروع باشد و همچنین قرارداد آن شرکت با نظم عمومی هیچ گونه مخالفتی نداشته باشد.

در مورد شرکت های سهامی خاص هم می توان گفت که این نکاتی که بیان خواهند شد باید اجرا گردند و در واقع الزامی می باشند.

اول این که اساسنامه ای که برای شرکت تنظیم شده است باید به امضای تمام سهامداران برسد.

اظهارنامه ای که برای شرکت سهامی خاص تنظیم شده است را هم تمام موسسین امضا کرده باشند و به تایید تمامی آن ها رسیده باشد.

بایدحتما اولین مدیران و یا حتی بازرسین شرکت را انتخاب کرده باشند و در صورتجلسه ذکر شده باشد و همه آن را امضا کرده باشند.

قبول کردن سمت مدیریتاز طرف مدیر انتخابی و همچنین بازرس آن مجموعه

اعلام روزنامه ی کثیرالانتشاری که آگهی های شرکت قرار است در آن درج شود.

آورده های غیر نقدی در شرکت سهامی خاص نیز باید طبق نظر کارشناسان رسمی وزارت دادگستری مورد ارزیابی قرار بگیرند.

شرکت های پیمانکاری هم وجود دارند که همان طور که بیان شد برای آن ها هم باید شرایطی را در نظر گرفت که عبارت است از:

در این نوع از شرکت باید حداقل 3 نفر عضو تعیین شود و دو نفر را به عنوان بازرس اعلام کرد که هیچ کدام نباید از اعضای شرکت باشند.

در یکی از بانک های کشور می بایستی حداقل 35 درصد از سرمایه ی اولیه ی شرکت را سپرده کذاری نمایند و مدارک آن را در اختیار داشته باشند.

حداقل میزان سرمایه برای ثبت شرکت مبلغ صد هزار تومان است.

مقررات و شرایط زیادی برای ثبت هر نوع شرکت لازم است تا رعایت شود که برای اطلاع از تمامی این شرایط می توانید از طریق ارتباط حضوری با شرکت عصر جدید و یا تماس با عصر جدید اقدام نموده و در تمامی زمینه های ثبتی مشاوره های لازم را دریافت نمود.

 

ثبت شرکت ارزان

ثبت شرکت ارزان و فوری در سراسر کشور

شایان ذکر است که علاوه بر این که برای ثبت شرکت ارزان لازم است تا مراحل آن به طور کامل طی شوند، این موضوع را نیز باید مد نظر قرار بدهید که در شرایطی استثنایی می توانید شرکت خود را در کمترین زمان به ثبت برسانید.

در صورتی که خودتان تصمیم دارید مراحل ثبت شرکتتان را بر عهده بگیرید این نکته را نیز در نظر بگیرید که شما تاکنون عملیات ثبتی شرکت ها را انجام داده اید یا خیر.

این می تواند خیلی تاثیر داشته باشد در روند مراحل اداری و به نتیجه ی مثبت رسیدن که باید حتما این مورد را با جدیت نگاه کرد.

این موضوع در حالی می باشد که شما می توانید ثبت شرکت را به افراد و شرکت های کاردانی بسپارید که کار وی همین می باشد و به تمام پیچ و خم های موارد ثبتی آشنا است.

شرکت هایی که با توجه به شرایط پرونده و موقعیت آن، یکی از راه های ثبت را برای آن انتخاب می کنند و بر اساس آن اقدامات لازم را انجام می دهند.

این شرکت ها در سراسر کشور وجود دارند و در شهرهای گوناگون نیز خدمات خود را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

برای ثبت شرکت خود فقط کافیست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به یکی از این شرکت ها مراجعه نموده و در عین این که مشاوره های لازم را از آن ها می گیرید و شما را در انتخاب موارد اصلی شرکت یاری می دهند، عملیات ثبت آن را نیز برعهده می گیرند.

حق امضا در ثبت شرکت تضمینی چه اهمیتی دارد؟

حق امضا مقوله ی بسیار مهمی می باشد که باید در هنگام ثبت به آن دقت ویژه ای کرد.

دانستن این موضوع که در آن شرکت چه کسانی حق امضا دارند بسیار مهم و حیاتی می باشد و می تواند تمامی مشکلات به وجود آمده را حل نمود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد ثبت شرکتی را دارید که در حین انجام پروسه های آن، سوالاتی در مورد حق امضا برایتان پیش آمده است، این مطلب را خوب مطالعه نمایید.

در تمامی شرکت ها حال از هر نوع قالبی که می خواهد باشد یعنی می خواهد سهامی خاص باشد و یا شرکت های تضمینی، جق امضای آن متعلق به مدیر عامل و یک نفر یا تمامی اعضای هیئت مدیره می باشد.

باید این را بدانید که نمی توانید به هیچ وجه به مدیرعامل حق امضا را ندهید و در واقع مدیرعامل نماینده ی قانونی و وکیل آن شرکت به حساب می آید و برای انجام وظایفش لازم دارد که یک سری اختیارات خاص را داشته باشد.

درمورد اعضای هیئت مدیره می توانید این کار را انجام بدهید و حق امضا را به آن ها ندهید.

حق امضا به قدری مهم است که زمانی که به فردی اختصاص داده می شود در واقع تمامی امورات به وی سپرده شده است.

با آن امضا هم می توان عاملی برای پیشرفت یک مجموعه بود و هم دلیل ضرر و زیان و حتی سقوط یک شرکت باشید.

فرد با امضای مواردی بیان می نماید با آن ها موافق است و در برابر آن ها تعهداتی را نیز بر عهده می گیرد.

بنابراین این حق امضا اهمیت فراوانی دارد و می تواند در سرنوشت یک مجموعه موثر باشد.

بنابراین باید به این موضوع توجه داشت که حق امضا باید به افرادی تعلق بگیرد که از همه نظر توانایی های ثابت شده ای دارند تا بتوانند امضای خود را و وقایعی که بعد از آن امضا اتفاق خواهد افتاد را ضمانت نماید.

 

ثبت شرکت ارزان

ثبت شرکت ارزان تضمینی در تهران

در تهران نیز مانند هر شهر دیگری که خدمتتان عرض کردیم، شرکت های ثبتی وجود دارند که می توانند شما را در ثبت انواع شرکت ها و همچنین کلیه ی امور ثبتی دیگر کمک و راهنمایی کنند.

تهران یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران است که به دلیل این مورد و همچنین تجاری بودن، افراد زیادی تصمیم می گیرند تا در آن جا شرکتی را مورد ثبت قرار بدهند تا بتوانند سود خوبی را به دست بیاورند.

شرکت های زیادی در تهران در این زمینه مشغول فعالیت هستند و ثبت شرکت شما را با ارزان ترین قیمت ممکن و همچنین کیفیت بالای کار و در اسرع وقت انجام می دهند.

این شرکت ها همچنین ثبت شرکت و مجموعه ی شما را ضمانت می کنند و اعلام می کنند با توجه به شرایط و مدارکی که شما ارائه داده اید و خودشان بررسی های لازم را نموده اند، شرکت شما را با بهترین شرایط ممکن ثبت می کنند و این را تضمین می نمایند.

ثبت شرکت ارزان در تهران نیز توسط شرکت عصر جدید نیز میسر است و این مجموعه با دارا بودن افراد باتجربه و ماهر در این امور ثبتی و همچنین دانستن تمامی شرایط و مواردی که با کمک آن مسائل را می توانند حل نمایند، اتفاق می افتد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *