اخذ جواز تأسیس در تهران

اخذ جواز تأسیس فوری و ارزان

اخذ جواز تاسیس از وزارت صنعت معدن و تجارت با کارشناسان عصر جدید


اخذ جواز تاسیس در تهران فوری

اخذ جواز تأسیس در تهران نیز بر اساس سایر شهرها انجام می شود و تفاوتی میان آن ها وجود ندارد و می توانید دریافت آن را به شرکت های ثبتی بسپارید تا آن را به روش صحیح و بر اساس قوانین برایتان دریافت نمایند.

در رابطه با تمام موارد ثبتی شرکت ها لازم است اطلاعاتی مناسب دریافت نمایید.

زیرا اگر شما هم جزو افرادی هستید که دارای شرکتی می باشید و یا قصد تاسیس شرکتی را دارید باید در مورد تمامی جزییات آن هم آگاه باشید.

دانستن این مورد که چه کارهایی را باید انجام بدهید تا بتوانید راحت تر کار و فعالیت خود را انجام بدهید، بسیار مهم می باشد.

دانستن مراحل انجام کار جواز تأسیس و ضوابط و مقرراتی که برای دریافت آن وجود دارد مهم می باشد و می تواند به فرد کمک شایانی نماید تا امورات خود را به درست ترین شکل ممکن انجام بدهد.

جواز تأسیس چیست؟

در رابطه با تعریف جواز تأسیس می توان گفت می توان گفت که مجوزی می باشد که بر اساس آن تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی جهت انجام و راه اندازی یک فعالیت تولیدی و یا اقتصادی آن را دریافت می نمایند.

دانستن این موضوع که این جواز به فرد چه اختیاری می دهد از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.

این جواز به دارنده ی آن اختیاری می دهد که بر اساس آن اجازه خواهد داشت در یکی از شهرک های صنعتی مشغول به تولید محصولی شود و این مورد در خود جوازی که صارد می شود ذکر می شود.

ارگان هایی که می توان این جواز را از آن ها دریافت نمود عبارتند از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت جهاد کشاورزی و سایر ارگان هایی که به هر نحوی بر طبق محصول تولید شده لازم است مجوزش را از آن دریافت نمود.

این مورد را نیز مد نظر قرار بدهید که برای دریافت جواز باید کالاهایی را که با هم سنخیت لازم را دارا هستند، در آن جواز ذکر نمایید.

مثالی که در رابطه با مورد فوق می توانیم بزنیم این است که مواد غذایی را به همراه لوازمی که الکترونیکی می باشند نمی توان در یک جواز در کنار هم ذکر نمود.

مدت زمان این جواز از زمان صدور آن به مدت یک سال می باشد و لازم است بدانید که پس از این یک سال نیز قابلیت تمدید مجدد را دارد.

که این تمدید مجدد با نظر کارشناسان و با توجه به پیشرفت کاری که انجام شده است متغیر می باشد.

در این حین اگر پس از یک سال برای تمدید مجوز هیچ گونه اقدامی انجام نشود، جواز به صورت خود به خود از اعتبار خارج می شود و باطل می گردد.

هر جوازی دارای مزایا و معایبی می باشد که فرقی ندارد برای فرد یا متقاضی بصرفد بلکه باید آن را انجام بدهد و فرقی ندارد که چه کسی است و قوانین برای همه یکسان می باشد.

شما باید جزو آن دسته از افرادی باشید که در همه حال به فکر پیشرفت کار و افزایش سرمایه ی خود هستند تا بتوانید فردی موفق باشید، برای این کار نیاز دارید تا تمامی شرایط و اصول و قوانین و همچنین مزایای دریافت برخی از مجوزها که با کار شما در ارتباط هستند را متوجه شوید و بر اساس آن ها رفتار کنید.

جواز تأسیس در تهران

راهنمای اخذ جواز تأسیس در تهران

برای اخذ جواز تأسیس در تهران باید بدانید که طی کردن یک سری مراحل بسیار مهم می باشد و بر اساس آن به افراد جواز تعلق می گیرد.
این مراحل را می توانیم به این صورت توضیح دهیم

ابتدا و قبل از انجام هر کاری لازم است تا در سامانه ی بهین یاب، ثبت نام انجام گیرد فرد متقاضی تمامی اطلاعات لازم در این زمینه در این سایت وارد کند.

مرحله ی دوم مختص دریافت نام کاربری و رمز عبور می باشد که نشان دهنده ی ثبت نام درست و کامل فرد است.

تنظیم و آماده سازی طرح های توجیهی نیز یکی دیگر از مراحل صدور جواز است که باید انجام گیرد.

در این میان باید استعلامات گوناگونی انجام گیرد، یکی از این استعلامات عبارت است از استعلامات مربوط به سازمان حفاظت از محیط زیست که باید پاسخ آن به طور دقیق دریافت گردد.

در این مرحله نیز باید نواقصی که احتمال وجود آن نیز است را که از سوی کارشناسان مربوطه اعلام شده است، پیگیری و رفع نمود.

از این که تمامی موارد تایید شدند، می بایست به سازمان مراجعه نمایند و مجوز تأسیس را دریافت کنند.

پس از انجام تمامی مراحل فوق لازم است تا کارشناس جزییات پرونده را مشاهده و بازبینی نماید و در صورتی که هیچ گونه ایراد و نقصی در اطلاعات وارد شده در سامانه مشاهده نشد، جواز صادر گردد.

پس از این که جواز تأسیس صادر شد و آن را دریافت نمودید، می توانید برای دریافت پروانه ی بهره برداری نیز اقدام کنید و موضوع مهم این است که جهت دریافت پروانه ی بهره برداری لازم است ابتدا، جواز تأسیس را دریافت کرده باشید.

دریافت جواز تأسیس در تهران هم با همین شرایط انجام می گیرد و تفاوتی میان این که در کدام شهر این عمل انجام می شود ندارد و تمامی مراحل باید عینا انجام بگیرند.

برای دریافت این جواز مراحل فوق باید رعایت گردد و بر اساس آن و با جزییات کامل انجام گیرد تا بدون هیچ گونه مشکلی، این جواز صادر شود و در اختیار فرد متقاضی قرار بگیرد.

ضوابط صدور جواز تأسیس کدام است؟

در جهت صدور جواز تأسیس نیز شرایط و ضوابطی تعیین شده است که افراد باید آن ها را رعایت نمایند تا بتوانند جواز مورد نظر را دریافت کنند.
این ضوابط عبارت هستند از:

  • جواز تاسیس را برای ایجاد ظرفیت های جدید، انتقال، توسعه و تکمیل ظرفیت های موجود صادر می نمایند. اعتبار این جواز 12 ماه است و تمدید آن نیز بر اساس گزارش های پیشرفت کار میسر است.
  • صدور جواز تاسیس به نام چندین شخص حقیقی و یا حتی حقوقی امکان پذیر نمی باشد و مجاز نیست.
  • صدور جواز تأسیس برای اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی نیز با رعایت ضوابط و دستورالعمل ها و قوانین و مقررات مربوطه مجاز می باشد.
  • در صورتی که سرمایه گذار پس از این که تمامی امکانات طرح را که شامل مواردی مانند زمین، ساختمان و ماشین آلات تولید را فراهم کرد و اقداماتی که انجام داده است مطابق با ضوابط و مقررات باشد، درخواست صدور جواز تأسیس نماید، جواز را با توجه به موارد بسیاری صادر می کنند.
  • صدور جوازهای تأسیس در شعاع 120 کیلومتری تهران و همچنین 50 کیلومتری اصفهان نیز بر اساس مصوبات مراجع ذیصلاح مجاز می باشد.
  • این که نام فردی که دارنده ی مجوز تأسیس است را بخواهیم تغییر بدهیم، لازم است که روزنامه ی رسمی را برای اشخاص حقوقی و گواهی دفاتر اسناد رسمی برای اشخاص حقیقی را ارائه بدهیم.

بر اساس یک سری قوانین این که افراد بخواهند کار و فعالیت خود را خارج از نواحی صنعتی و شهرک های صنعتی راه اندازی نمایند، بلامانع می باشد.

اگر قصد دریافت جواز تأسیس در مناطق آزاد و ویژه ی اقتصادی وجود داشته باشد، این مورد نیز بر عهده ی سازمان مسئول منطقه می باشد.

پس از انجام تمامی مراحل و ارائه ی گواهی های لازم و رعایت تمامی شرایط مندرج در جواز تأسیس، می توان درخواست صدور پروانه ی بهره برداری را بر حسب مورد برای اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست داد.

هزینه ی صدور این جوازهای تأسیس و پروانه ی بهره برداری و تمدید آن ها همگی بر اساس قوانین و مقررات خواهد بود.

همان طور که متوجه شدید جهت دریافت جواز تأسیس، یک سری ضوابط و قوانین مشخصی وجود دارند که تا زمانی که آن ها به طور کامل رعایت نشوند و بر اساس آن ها اقدام نگردد، جواز تأسیس صادر نمی شود و به فرد تعلق نخواهد گرفت.

جواز تأسیس در تهران

مزایای اخذ جواز تاسیس برای صاحبان مجوز

هر جوازی که دولت برای صنایع مختلف تعیین نموده است تا صد در صد اجرا گردد و آن را در واقع اجباری کرده است، برای افراد و متقاضیان مزایایی را به همراه دارد که به موجب آن فرد ترغیب می شود تا جوازهای لازم را دریافت نماید.

این مزایای جواز تأسیس را می توانیم به این شکل بیان نماییم:

مورد مهمی که شاید بیشتر افراد برای به دست آوردن آن، اقدامات لازم را در جهت دریافت جواز تأسیس می نمایند این است که به موجب این جواز در شهرک های صنعتی نیز، زمینی صنعتی به شرکت اختصاص داده می شود که می تواند آن را به نرخ مصوب دولتی و با پرداخت 30 درصد نقد و مابقی 70 ردصد به صورت اقساطی در حدود 36 ماه نیز به دست آورد.

فرد می تواند پس از دریافت این جواز، در اداره ی ثبت علائم تجاری، برند فارسی را محصولاتش ثبت نماید و با استفاده از آن فعالیت های تجاری خودش را افزایش بدهد.

همه ساله نمایشگاه های داخلی و خارجی زیادی برگزار می شوند که در صورت دارا بودن این جواز فقط افراد می توانند در این نمایشگاه ها شرکت کنند.

با در دست داشتن جواز تأسیس، امکان دریافت وام و انواع تسهیلات دولتی با سود تولیدی و تنفسی در حدود یک الی دو ساله که می تواند به آن ها کمک زیادی نماید و همچنین دارا بودن دوره ی بازپرداخت طولانی مدت آن ها سبب می شود تا افراد به دریافت آن جواز ترغیب شوند.

مورد آخر را می توانیم به این شکل بیان کنیم که در دسترس بودن پیش طرح توجیهی آن هم تایید شده از طرف کارشناسان مرجع صادرکننده برای ارائه و جذب سرمایه گذاری نیز می تواند امری بسیار مهم باشد.

بنابراین همان طور که متوجه شدید انجام هر کاری مزایای و معایب خاص خودش را دارد حتی اگر به صورت اجباری تعیین شده باشد که تمامی افراد باید آن ها را دریافت کنند.

باز هم دولت شرایطی را به آن ها اختصاص می دهد که بر اساس آن بتوانند به انجام و دریافت آن مجوز تشویق و ترغیب شوند.

دریافت جواز تأسیس در تهران هم همین مزاییا را دارا می باشد و به طور کلی فرقی برای این وجود ندارد که در کدام شهر قرار است این جواز دریافت شود، مهم فقط دریافت آن است که این مزایا برای آن فرد متقاضی فعال می نماید.

جواز تأسیس در تهران

خدمات اخذ جواز تأسیس در تهران فوری و ارزان

همان طور که مستحضر هستید تمامی افراد توانایی این که خودشان برای دریافت جوازهای لازم کارشان اقدام کنند، ندارند و این مورد سبب می شود تا در پی پیدا کردن راهی باشند تا کار خود و دریافت مجوزهای لازم را به آن بسپارند.

در تهران و سایر شهرها نیز مراکز و شرکت هایی وجود دارند که در زمینه ی تمام ثبتی ها توانا می باشند و خدمات مهمی را در این زمینه ها عرضه می کنند.

برای برقراری ارتباط با این مراکز لازم است کمی تحقیق نمایید تا بتوانید آن ها را بشناسید و مطمئن باشید که از نظر انجام خدمات آن هم به صورت درست و اصولی، توانایی های لازم را دارا هستند.

یکی از شرکت هایی که می تواند در این زمینه شما را کمک کند، شرکت ثبت عصر جدید است که توانسته است با انجام موفق چندین پرونده، رزومه ی پرباری را جهت نشان دادن به افراد در دست داشته باشد.

این شرکت با استفاده از پرسنلی کاملا مجرب و توانا در زمینه ی امورات ثبتی، نیاز مشتریان به این نوع از خدمات را رفع نموده است.

دریافت خدمات جواز تأسیس از این شرکت ثبت عصر جدید در تهران می تواند فوری و ارزان و در واقع با قیمتی مناسب انجام شود.

از مزایای سپردن کار و فعالیت ثبتی خود به این شرکت این است که می توانید با خیال راحت و بدون هیچ گونه دغدغه ای نسبت به این که کارتان به چه شکلی انجام می گیرد و این که در حین انجام فرآیند، آیا به مشکل خاصی برخواهید خورد یا خیر، دیگر وجود ندارد و می توانید در آرامش کامل، منتظر دریافت نتیجه از این شرکت باشید.

برای دریافت خدمات مفید و مهم می توانید از طریق ارتباط با شرکت ثبت عصر جدید به صورت حضوری و همچنین از طریق تماس با ثبت عصر جدید از طریق شماره تلفن ها ارتباطات لازم را برقرار کرده و درخواست دریافت هر نوع خدمات را به آن ها ارائه بدهید.

ارائه ی درخواست به این شرکت نیز می تواند از طریق سایت آن و به صورت آنلاین نیز انجام گیرد که این روش امروزه بسیار کاربرد دارد و مشاوره های لازم از طریق اینترنت به فرد داده می شود.

بهترین خدمات پیرامون اخذ جواز تأسیس در تهران را همین حالا از طریق این مجموعه دریافت خواهید کرد.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *